GTko falta diren atalak eta DB/Z/GTko falta diren pelikulak

Sortzailea Aju, 2006ko Azaroaren 28a, 13:10:16

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Beno, bidali nien emailean galdera gehiago joan ziren.

'Ezer baino lehen, eskerrak eman nahi dizkizugu bidalitako informazioagatik. Gaiaren jarraipen zehatza egin duzula ohartu gara eta Programazio arduradunei ondo etorriko zaie datuak' honek asko poztu nau. Dragoi Bola GTko falta zaizkien atalen eta pelikulen egoeraren berri eman diet, falta zaizkien pelikulen tituluak eta, dena zehatz-mehatz, hasta Japonetik irten ez zen pelikula ere komentatu nien, eta zein distribuitzailen dauzkan, noski XD


Dr Slump ea berriro emateko aukerarik dagoen galdetu diet eta 'begiratuko dutela' esan dit.


GTren bikoiztu gabeko atalei buruz, estreinatu zen garai hartan eztabaida sortu omen zuten (fijo 'biolentziagatik') eta Jaurlaritzak debekatu egin omen zien emisioa (vamos, debekatu baino nik uste dirulaguntza kentzea izan zela) eta bertan behera geratu omen zen.

Baina orain ikusi dutela harrera ona izan duela (2000 pertsonako hori ona bada, Zko gauetako 35.000 zer da??? XD) eta ba momentuz bikoiztuta dauzkaten guztiak erosi dutela eta begiratuko dutela aurrekontuak besteak bikoiztela permititzen dien.

Pelikulengatik, GTko falta diren atalen modura, aurrekontuaren arabera ikusiko dutela erosi ala ez.

Fly ere komentatu nien baina hau bai ez didatela komentatu.


Asko harritu naute oraingoan, orainartean interes handiegirik gabe erantzuten zutelakoa ematen zidan, baina oraingoan eman diedan informazioa interesgarritzat daukatelako ustea eman didate.

FHarlock

Oso ongi etorriko zaie datuak... Zera... Ez al zeuzkaten datu horiek? Nolako informazioa darabilte erabakiak hartzeko? Informazio ez fidagarria edo behintzat hurriegia, nik uste.

Gero, gerokoak.

Aju

bai, desde luego GTko hasierako atalak badauzkate, gainerakoak badakite nori erosi, baina pelikulengatik zihoan gehiago, eta nik uste dut tristea den arren, ez dutela jakin gehiago daudela.

Aurreko pelikulak ez zituzten iniziatibaz erosiko, autonomika guztiak erosi zituztelako baizik, eske probableena nire ustez 'ah, horiek erosten badute, geuk ere erosi behar ditugu' bat da; fijo FORTAtik abisatzen zietela esateko 'ez dauzkazuen atalak dauzkagu', baina euren kabuz inbestigatu ez jakiteko ea gehiago dagoen ala ez. Ta klaro, gainerakoak irten zirenerako ya tb galiziarrak eta katalanak utzita zeukaten emisioa, ta haiek molestatu ezean... ETB zertarako.

Dena den katalanek gauza asko euren kabuz erosten dute, ez?? FORTAz aparte diot.

FHarlock

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2006ko Azaroaren 28a, 20:30:17Dena den katalanek gauza asko euren kabuz erosten dute, ez?? FORTAz aparte diot.

ETB-ek lehen erosi izan zituen berak bakarrik emandakoak, Evelyn adibidez.

Baina azkenaldian, 94 data magiko hortik ona, badiduri inertziaz dabiltzatela emisi?n de minimos egiten.

Berandu, gaizki, eta gutxi.

Taichisan

Aipatu'Ezer baino lehen, eskerrak eman nahi dizkizugu bidalitako informazioagatik. Gaiaren jarraipen zehatza egin duzula ohartu gara eta Programazio arduradunei ondo etorriko zaie datuak' honek asko poztu nau. Dragoi Bola GTko falta zaizkien atalen eta pelikulen egoeraren berri eman diet, falta zaizkien pelikulen tituluak eta, dena zehatz-mehatz, hasta Japonetik irten ez zen pelikula ere komentatu nien, eta zein distribuitzailen dauzkan, noski XD

Benetan erosi egiten badituzte(ojala) dragoi bola/Z/GT ko filmeak eukiko duen autonomi bakarra izango ginateke(katalunia, galizia, balentzia eta euskadi artean noski), eta hori oso pozgarria izango litzateke, zeren hori esango luke EITB-k berriz ikusleak kontutan hartzen dutela produktuak erosterakoan eta ez bakarrik merke ateratzen dena(denboraldi hontan behintzat MEGAMAN XD),
Ia ere CONAN DETEKTIBEA noiz emititzen duten erosi badute, zeren geuk gara ez dugun bakarrak ya(ezer ez esan EVANGELION-i buruz).
Bide batez Aju, zein helbidera bidaldu diezu Mail-a? zeren nik bidalitako mail guztiak ez dute erantzunik euki XD(mania didate seguru jajajajaja)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Detective Conan erosten badute, a buenas horas, Jonu dagoeneko aterata izango du, eta beste dvd bat euskera berandu heltzen dena.

Galizaiarrak Cameorekin gertatutakoaren ondoren aldatu eta Detective Conan audio galiziarrarekin ateratzen da salgai.

darko

Utzidazue esaten etb-rekin ez izateko itxaropen gehiegirik. Hala ere, ea arrazoia eman beharrean kendu egiten didaten.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2006ko Azaroaren 29a, 15:24:43
Benetan erosi egiten badituzte(ojala) dragoi bola/Z/GT ko filmeak eukiko duen autonomi bakarra izango ginateke(katalunia, galizia, balentzia eta euskadi artean noski)

Beno, katalanek badituzte 100 a?os despues eta el camino hacia el mas fuerte, asike momentuz eurak dira gehien eman dutenak. Horrek edukita, nolatan ez dauzkate besteak? Ala badauzkate?

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2006ko Azaroaren 29a, 15:24:43
Horrek esango luke EITB-k berriz ikusleak kontutan hartzen dutela produktuak erosterakoan eta ez bakarrik merke ateratzen dena
Beno, horra heltzeko oraindik asko falta da

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2006ko Azaroaren 29a, 15:24:43
Ia ere CONAN DETEKTIBEA noiz emititzen duten erosi badute, zeren geuk gara ez dugun bakarrak ya(ezer ez esan EVANGELION-i buruz).
Zuri norbaitek zerbait esan dizu Detective Conanengatik, ezta? Inpresio hori ematen dit. Bikoizten ari direla edo esan dizute?? Eta Evangelioni buruz, beno, Galizian behin bakarrik eman dute osorik eta mila aldiz hasi dira ematen, ez dakit zer den txarragoa, eduki eta eman ez edo ez edukitzea

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2006ko Azaroaren 29a, 15:24:43
Bide batez Aju, zein helbidera bidaldu diezu Mail-a?
info@eitb.com

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2006ko Azaroaren 29a, 15:55:38
Detective Conan erosten badute, a buenas horas, Jonu dagoeneko aterata izango du, eta beste dvd bat euskera berandu heltzen dena.

Galizaiarrak Cameorekin gertatutakoaren ondoren aldatu eta Detective Conan audio galiziarrarekin ateratzen da salgai.
Txorrada dirudi, baina zeozer egin behar da ikusteko guztiek EITBren jarrera zein den, bikoizketakin superavita egiten komarketako kanalekin eta kostu erdira saldu nahi editorialei?? Horrela ezin du honek jarraitu. Benetan, ko?azoa eman behar bada, ni prest nago, baina prest con ganas. Nora bidaltzea izango litzateke onena? Benetan, gai honekin ya a muerte nago.

Taichisan

AipatuZuri norbaitek zerbait esan dizu Detective Conanengatik, ezta?

Ke ba, suposatzen dot bakarrik zeren euskaldunak gara Conan detektiberik ez dugun bakarrak, nahiz eta jonuk dvdan beste astean atera. Nik behintzat espero dut Maila bidaltzen dienean zehazki esatea bikoizten badauden edo behintzat erosi duten ala ez dudak kentzeko behintzat

AipatuBeno, katalanek badituzte 100 a?os despues eta el camino hacia el mas fuerte, asike momentuz eurak dira gehien eman dutenak. Horrek edukita, nolatan ez dauzkate besteak? Ala badauzkate?
Egia da! ez nintzen konturatuXD baino hauek biak ez dituzte telebistan sekula emititu katalunian, horregatik ez nituen kontetan. Bi azken horiez aparte katalunian ez daukate Z ko azken 4 filmeak(El retorn de?n Broly, el combat definitiu, Fusio eta el atac del drac) antza denez berdinagatik FORTAK ez zituela ko erosi antza denez, asike behintzat neuk ere Mail bat(zuk) bidaliko diet jakinarazteko eta matxakatzeko gehixeago
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Pozgarria da jakitea maila interesatu zaiela, hori bai, oso tristea da fan-ak informazio bilatzearen lana beraiei egitea. (Beraiegatik diot, eske idatzitakoa irakurri dut eta ez da oso argi geratzen)
Kupel txarretik...
ardo onik ez.