Dragoi Bola Z [291/291][x264][MEGA]

Sortzailea Aju, 2014ko Otsailaren 11a, 14:16:06

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Lehen mezua editatuta 263. atalaren bertsio berria daukan DLCarekin.

jonnydbz

Egurra, hau jeistean bertsio berriak dituzten atalak begiratzea baino ez zait falta. Eskerrik asko!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Lehen mezuan jarri duzun linka ez da DLCarena, atalaren baizik jajaja XD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


Andoni4494

Perdonad, si pudierais subir los links a mega desde la misma pagina web (ver los links en la misma pagina) como en otras paginas parecidas a estas, os lo agradecería muchísimo
También me serviría si en vez de tener que utilizar en jdowloader, si sirviese para el utorrent

Aju

Aipamenaren egilea: Andoni4494  Noiz: 2014ko Urriaren 15a, 01:21:08
Perdonad, si pudierais subir los links a mega desde la misma pagina web (ver los links en la misma pagina) como en otras paginas parecidas a estas, os lo agradecería muchísimo
También me serviría si en vez de tener que utilizar en jdowloader, si sirviese para el utorrent
Hola.

El uTorrent no será posible porque te obliga a estar conectado teniendo todos los videos en el disco duro, mientras que al hacerlo vía Mega lo subes y te olvidas de todo; antes con peor conexión de internet yo también tiraba de eMule, pero ya no es rentable.

Lo de los links individuales se podría hacer, pero es más cómodo hacerlo por JDownloader. Si lo pides por desconocimiento se te puede explicar cómo usarlo, pero si es por otra razón te pongo los links.

Andoni4494

Holaaa, mira tranki acabo de encontrar una pagina en la que no se necesita tener instalado el jdowloader y ya me los estoy bajando muchass graxiassss :)
El link de la pagina es este por si te interesa: http://dcrypt.it/

Lo único una cosa, me e dado cuenta que al final de los episodios en el avance del siguiente capitulo esta en version original en vez de en eusquera, podrias explicarme el porque de eso por favor?

Aju

Aipamenaren egilea: Andoni4494  Noiz: 2014ko Urriaren 16a, 17:20:25
Holaaa, mira tranki acabo de encontrar una pagina en la que no se necesita tener instalado el jdowloader y ya me los estoy bajando muchass graxiassss :)
El link de la pagina es este por si te interesa: http://dcrypt.it/

Lo único una cosa, me e dado cuenta que al final de los episodios en el avance del siguiente capitulo esta en version original en vez de en eusquera, podrias explicarme el porque de eso por favor?
Hola, eso es porque esas partes no se doblaron al euskera.

jonnydbz

Aparte, DBZ tuvo su censura también an algunos capítulos. Pero Aju se las ha ingeniado para completar esta censura a partir de diálogos de DBK, y la podemos disfrutar sin censura.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Andoni4494

Aju una cosa, si no es molestia me podrias explicar como y con qué programa has modificado los videos para que quede tan bien?

Aju

Aipamenaren egilea: Andoni4494  Noiz: 2014ko Urriaren 16a, 19:14:48
Aju una cosa, si no es molestia me podrias explicar como y con qué programa has modificado los videos para que quede tan bien?
EN resumen te diré que me bajé los dvds japoneses y los comprimí con el programa meGUI. El audio lo he grabado de ETB3, y lo he sincronizado con Adobe Audition. Te diré que son años de práctica, algo imposible de describirlo aquí :barre:

Xoxobon

Aupa,

Duda txiki bat: Dragoi Bola jaisten (eta ikusten)  bukatu berri dut eta orain DBZrekin hasiko naiz gutxinaka.
Ikusi dut bi post daudela (emulekoa kontatu gabe), suposatu dut hau dela "ona" edo osatuen dagoena, zuzen nabil?

Bestalde, lan handia suposatzen ez badizue, nik ere nahiago nuke estekak spoiler batean jarriko bazenituzte Dragoi Bolan bezalaxe.

Besterik gabe, eskerrik asko hartu duzuen lanarengatik.

:goku:
Mundu berri baten hazia gure bihotzetan daramagulako.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Xoxobon  Noiz: 2014ko Abenduaren 24a, 12:27:52
Aupa,

Duda txiki bat: Dragoi Bola jaisten (eta ikusten)  bukatu berri dut eta orain DBZrekin hasiko naiz gutxinaka.
Ikusi dut bi post daudela (emulekoa kontatu gabe), suposatu dut hau dela "ona" edo osatuen dagoena, zuzen nabil?

Bestalde, lan handia suposatzen ez badizue, nik ere nahiago nuke estekak spoiler batean jarriko bazenituzte Dragoi Bolan bezalaxe.

Besterik gabe, eskerrik asko hartu duzuen lanarengatik.

:goku:

Bihak daude osaturik. Bata eta bestearen arteko ezberdintasunak hauek dira.

Post hontako bertsioa Aju aurten egindakoa da, TDTko soinu digitala erabiliz. Beste bertsioko euskarazko bikoizketa VHS zintetatik ateratakoa da, kalitate gutxioagoarekin.

Beste ezberdintasun bat bideo kalitatea da, bietan DVDRIP japoniarrak erabili badira ere, honetan X264 kodea erabili da, askoz kalitate gehiago lortzen ahalbidetzen duena. Beste bertsioa XVID-en dago.

Gainera bertsio berri honek bi soinu banda dakarzki (japoniera eta euskera).

jonnydbz

Eta gauza interesgarriena, nire ustez, zentsura ez duela da. Zentsura zegoen lekuetan DB Kaiko zatiekin bete zituen. Primeran dago egia esan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Xoxobon

Bale, milesker!

PD: A zer lana Kai-tik audioak ateratzea eta beste honetan txertatzea!
Mundu berri baten hazia gure bihotzetan daramagulako.