hartz txiki megan?

Sortzailea Ilargia, 2014ko Abuztuaren 13a, 10:59:03

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Ilargia

 :giveup:

Kaixo, egia esateko ez naiz batere trebea, baina sakatzen dut botoia hartz txiki bilduma osoa jaiteko eta bape! lagunduko mesedez?

Aju

Kasu honetan ez dago megan, beste zerbitzari batean baizik, baina berdin dio, bestea ere oso ondo dabil.

1) Jaitsi JDownloader programa eta instalatu.
2) Zoaz hona eta klikatu "Serie osoa (.dlc artxiboa)" dakarren lekuan ht.dlc izeneko fitxategia.
3) JDownloaderren eman Archivo+Importar Contenedor de enlaces. Capturador de enlaces pestañan akumulatuko zaizkizu atal guztien jaitsierak.
4) Eman Archivo azpian dagoen Play botoian.

Ilargia

 :wow:
eskerrik asko erantzuteagatik. saiatu naiz egiten baina adibidez jdownloaden ez daukat "importar contenedor de enlaces". agertzen da: "respaldar" eta "lista de enlaces" edo "guardar contenedor de enlaces". gauza bera da?

Beste aldetik klikatzen dudanean "serie osoa .dlc artxiboa" zuzen doa mega weborrialdera, ezer jaitsi barik.

behar bada traketsegia naiz ur handitan sartzeko :lotsa:

Ilargia

 :txistu:
ba poliki  poliki (banaka) jaitsiko ditut 2sharetik. oso arkaikoa baina ez dut asmatzen beste  eran, eskerrik asko laguntzen saiatzeagatik :keinu:

Ilargia

 :osopozik:
mega  ezin nuen ireki internet explorer erabiltzen nuelako, chromerekin badirudi ez dagoela arazorik, oraintxe heidirekin hasi naiz. eskerrik asko hau posible egiten duzuenentzat. euskerazko edukiak interneten aurkitzea zoragarria da benetan.