Esku Pilota - Partidu Bereziak eta Bestelakoak

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Abenduaren 07a, 23:04:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

raulet7

Aipamenaren egilea: mecha_thor  Noiz: 2021ko Abuztuaren 15a, 18:33:08Kaixo,

Bai hemengo bai pilotari buruzko beste txokoetan estekak hautsita daude (horietako asko behintzat). Norbaitek igo ditzazke berriz? MEGA-n igota daudenekin arazo asko daude. Drive-kin ez dut inoiz arazorik izan. One Piece osoa Drive-n dago eta ederki ikusten da.

Eskerrik asko.

Arratsalde on,
Arrazoi osoa duzu, nik denbora daramat gauza bera eskatzen, baina inoiz ez du inork erantzuten eta ez dakit zergatik.
Ea laster norbaitek partiduak Driven jartzen dituen denok gozatu ahal izateko.

raulet7

Kaixo guztioi.
Norbaitek 2006ko binakako txapelketako partidak igotzea gustatuko litzaidake.
Interes berezia dut hauengan:

Esku Pilota 2006 Binakako Txapelketa (Esain,Patxi Ruiz-Mtz de Irujo,Eulate) Bigarren Partidua [Euskal-Encodings].avi
Esku Pilota 2006 Binakako Txapelketa (Mtz de Irujo,Eulate-Koka,Beloki) Bigarren Partidua [Euskal-Encodings].avi
Esku Pilota 2006 Binakako Txapelketa (Mtz de Irujo,Eulate-Koka,Beloki) Lehen Partidua [Euskal-Encodings].avi
Esku Pilota 2006 Binakako Txapelketa (Olaizola I,Otxandorena-Olaizola II,Zearra) Bigarren partidua [Euskal-Encodings].avi
Esku Pilota 2006 Binakako Txapelketa (Olaizola I,Otxandorena-Olaizola II,Zearra) Lehen partidua [Euskal-Encodings].avi

Eskerrik asko denori!

Arsenicum

Kaixo mecha_thor eta raulet7:

Tamalez, une honetan ez dut esku pilota atala eguneratzeko astirik.
Ordenagailuan gordeta ditut, baina ez daukat astirik daukadan materiala berrigotzeko eta online mantentzeko. Mega kontuek edukiera txikiagoa dute orain, eta nekeza egiten zait lan hori.
Laguntza eskatuko dut ea posible den norbaitek laguntzea. Edo agian... prest zeundekete zuek?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

raulet7

Prest nago, izan ere, zurekin hitz egin nuen Facebook-en, eta MEGA kontua sortu nuen, baina oraindik Wetransfer-en bidez partidak bidali behar ditut MEGAra igo ahal izateko.

raulet7

Egun on denori,
Jakin nahi nuke Youtubeko zuen kanalean pilota partidarik igoko duzuen, ikusi eta gozatu ahal izateko.
Mila esker.

raulet7

Egun on,
Jakin nahi nuke ea norbaitek partida guztiak dituen erorita eta berpiztu ditzakeen.
Eskerrik asko denori.

Aju


raulet7


Aju


raulet7

Benetan inork ez du pilota partidu grabaturik, nahiz eta vhs-etan izan, VHStik digitalera pasatzeko moduak daude.

Aju

Kaixo raulet7.

Nik dakidala inor ez dago ezer grabatzen. Azkenean kirol partiduak ez dira telesailak eta pelikulak bezala, behin partidua jokatuta eta emaitza jakinda ez da oso erakargarria izaten berriro ikustea.

Dena den, ikusten dudanagatik ETBk bere web orrian 2021eko ekainetik hona emandako partidu ASKO ditu igota.

raulet7

#26
Baina nik gaztelaniaz nahi ditut.
Euskaraz erantzuten badizut, itzultzaile bat erabiltzen dudalako da.

Aju

Aipamenaren egilea: raulet7  Noiz: 2022ko Azaroaren 13a, 17:45:03Baina nik gaztelaniaz nahi ditut.
Euskaraz erantzuten badizut, itzultzaile bat erabiltzen dudalako da.

Pffff, hori bai ez dagoela eta ez dela egongo, gogoratu hemen euskarazko gauzak bakarrik igotzen ditugula. ETBk ez du pilota partidurik ematen gazteleraz.

raulet7

Gauzak euskaraz bakarrik igotzen dituzuela gezurra da, partidak gaztelaniaz igo ziren, ni hemendik jaitsi nintzen.

Aju

Aipamenaren egilea: raulet7  Noiz: 2022ko Azaroaren 14a, 17:31:12Gauzak euskaraz bakarrik igotzen dituzuela gezurra da, partidak gaztelaniaz igo ziren, ni hemendik jaitsi nintzen.

Bi gauza puntual igotzeak ez du esan nahi gauzak gazteleraz igotzen ditugunik.