Gaur K2000 egin dut bikoizketa proba

Sortzailea Taichisan, 2006ko Apirilaren 27a, 16:36:22

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo lagunok,zelan zaudete? beno, gaur goizean egin diat K2000 bikoizketa probak, Alvaro sanchez-ek egin dit(oso tratu hona du benetan,oso majua gainera), Gaztelaniaz egin ditut zeren euskararekin arazoak zeuzkeat bikoizteko(arau gehiegi nik uste).
Bi proba egi ditut, lehenengoa textu bat irakurtzea izan da neure ahotsa entzuteko eta ikusteko nolako entonazioa duen, eta bigarrena "GALATIC FOOTBALL"deituriko JETIX-en telesail berri baten TAKE bat(protagonistarena hain zuzen),eta beno,...oso ondo joan egin da nik uste, esan didanez: " Estas en la lista de los buenos"XD ta nik pentsatzen" eres bueno tiooooooooooo(buenafuenteren ahotsa al patsinori imitatzenXD)"
asike, orain 3 egunetan astero joango naiz bikoizketak ikustera, horain jarriko dizuet gaur esagutu sditudan bikizlarien izenak:

Bengoetxea, Ana Tere
Arrieta, Pedro  
Aguiriano, Carlos
Elosegi, Pedro
Fern?ndez de Castro, Ram?n  
Irigoien, Jos? Luis  
Moscoso, Txema  
S?nchez, Alvaro  

Ahots guyztiak esagutuko dituzue, oso esagunak dira eta, batzuen ahotsa jakiteko nork den hementxe duzue K2000ren webgunea: http://www.k2000.com/esp/servicios/audio.html#

Orain ia deintzen badidate RANMA bikoizteko XDDD ikusiko gara , AIO!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Dios!!! :o  
Zer egin behar da hori egiteko? Ze inbidia!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

astorekia

Aipamenaren egilea: "Barbadil"Dios!!! :o  

Zer egin behar da hori egiteko? Ze inbidia!



Neuk be bai, intentatiarren....

Maiki

iepa eguerdi on, erregistratu berria naz.
Dragoi Bolaren karatulen bila egon naz ta azkenean amen agertu naz, badaki tema hau orain de la asko jarri zela baina K2000 irakurri dodanean sartu egin naz.
Ni aurten praktikak K2000 egin ditut , tekniko giza, bueno teknikoaren laguntzaile egon nintzeen, ez oso lagungarri baina an egon nintzen, Galactik Football-en bikoizketan, Ranman eta beste bi pelikula zahar.
bueno Taichisan zelan irten ziren zure frogak?
Nor eduki zendun tekniko??ni Rikard-ekin egon nintzen.

Taichisan

Kontxo! Ba ordun fijo ikusi dugula elkar!
Bai Ricard-en Bikoizketa gelan nengoen ,edo Pedro edo Manurekin, baina izatez froga Alvarok egin zidan.
Ba frogak beraren esanetan oso ondo zenduen baino klaro, suposatzen dut badakizula nola dagoen panorama euskadin arlo ontan,...oso lan gutxi, eta bakarrik betikoak daude bikoizketan asike oraindikan itxoiten nago, baino geroxeago froga egin ondoren jun egin naiz goiz asko(gehienak) bikoizketak ikustera, justu zeuk aipatutakoak, galactik football, Ranmaren bigarren denboraldia, 1950ko filme askotxo,....
Dena den nik jun nintzanean ikusi nituen praktiketako bi, uste dut bat zu izango zinela eta zihur asko nitaz oroitzen zarelaXD zeren lehenengo egunian ateratzerakoan ,atea ireki(el maldito eskalon) eta neuree zjakintasunez ostia gogorra eman nintzan eta lurrera segidanXDDD
Esango duzu,zertarako juten zinan ba proba egin bazendun? ba bikoizketa teknikak bereganatzeko eta bide batez euskal bikoizlerik ohoretsuenak esagutzera(Eba Ojanguren euskarazko animearen erreginaXD)...
Ba bueno Maiki , Ongi etorria ematen dizugu geure euskarazko telesailen tartetxoan ,espero dut gustoko izatea eta gurekin parte artzea, AGUR!^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Maiki

ajajaj ostia puta!!!! bai ni zugaz negoen momentu artan, ni erakutsi nizun irteera, "kontuz eskaloiarekin" esatean lurrean ikusi zintudan.
"el mundo es un pa?uelo" ejjeje.

Taichisan

Ba baiXDD mundua mukizapi bat da(mukirik gabe noskiXD),orduan zuk izan zinen esan zidanaXD azelako barregura gero ostia eman osteanXDDD
Ba ia ikusten garen egunen batene ta zure praktiketaz zerbait kontztzen didazun, oso interesgarria bait dira eta badut gogoa ikasi duzuna ikasteko(hortxe engon nintzan tartanga institutuan erandion sartzeko,baina plazarik ez zeuden)beno ba, ikusiko gattik^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!