300 INPERIO BATEN IGOERA - 300 RISE OF AN EMPIRE (2014)

Sortzailea Arsenicum, 2017ko Otsailaren 21a, 19:39:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

300 INPERIO BATEN IGOERA







Opendata Euskadi webgunetik ateratako azpitituluekin egindako muntaia.


FITXA TEKNIKOA

JATORRIZKO IZENBURUA: 300 Rise Of an Empire
PRODUKZIO URTEA: 2014
IRAUPENA: 102 m.
AKTOREEN BANAKETA: Sullivan Stapleton, Eva Green, Rodrigo Santoro, Lena Headey, Jack O'Connell, Andrew Tiernan, David Wenham, Callan Mulvey, Andrew Pleavin, Yigal Naor, Ashraf Barhom, Vincent Walsh, Steven Cree, Trayan Milenov-Troy, Andrei Claude, Peter Ferdinando, Mark Killeen, Peter Mensah
ZUZENDARIA: Noam Murro
HERRIALDEA: Ameriketako Estatu batuak
FILMAFFINITY PUNTUAZIOA: 5,4

SINOPSIA (wikipedia webgunetik)

Mediar Gerrak (500-479 a.C.). Temistokle (Sullivan Stapleton) atenastar jeneralak Antzinako Greziako hiri-estatuen batasuna lortu nahi du. Pertsiar Inperioaren agintari gorena den Xerxes jainko-erregeak (Rodrigo Santoro) Grezia nola edo hala bereganatu nahi du, horretarako bera eta Artemisia (Eva Green) buru duen milioi inguru gizonez osatutako gudaroste erraldoi eta izugarria Greziara iritsi da, eta Temistokle haiei aurre egin eta gelditzeko azken aukera den greziar gudarostearen buru da.


PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

GAUZATZEA: BRRip
TAMAINA: 1,63 GB
BIDEOA: 1920x800 x264/16:9
AUDIOA: AAC/24000Hz/5.1
ARDURADUNA: ARSENICUM
HIZKUNTZA: INGELESA
AZPITITULUAK: EUSKARAZ (Opendata Euskadi)
AZPITITULUEN MAILAK: BIKAINA

ESTEKAK



300 INPERIO BATEN IGOERA








Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Opendata Euskadiko azpitituluak hartu, zuzendu eta moldatu egin ditut, muntaia egin aurretik. Denbora pare batzuk zuzendu ditut, berez azpitituluak bikainak dira.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

burrundaie


zumarra


Arsenicum

Ahaztu egin zait esatea. Jonnydbz-ren aspaldiko Post honen harira, filmaren kartel hutsa hartu dut eta nik jarri dizkiot letrak photoshopa erabiliz. Kartela bilatzeko, Pinterest erabili dut "textless posters" bilatuz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.