Euskal-Encodings: 2018tik aurrera zer?

Sortzailea Arsenicum, 2017ko Abenduaren 23a, 17:48:22

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2018ko Azaroaren 05a, 22:14:29
Streamango-n publizitatea ez da hain gordina, probak egiten eta ibili naiz, ea zer iruditzen zaizuen... https://streamango.com/f/brsqclbmrosmkdom

Askoz hobe, zalantzarik gabe. Nik adblock izanda bakarrik lehio bat ireki zait, hau berehala kenduta arazorik gbe ikusi ahal izan dut.

Sipiha

Erabiltzaile "berri" bat hemen.
Mega bezalako plataformetara pelikulak igon eta denborara, galdu egiten dira asko.
Nik uste hoberena torrent bidez partekatzen izatea izango litzatekeela. Trackerrek funtzionatzen duten antzera.

Josu Etx

Ez pentsa, Megak ez ditu arazorik ematen. Euskarazko izenburua bada ez dago arazorik eta euskarazkoa ez bada adb "shrek" "esrek" jartzen bada ez du detektatzen eta ez da ezabatzen.

Aju

Aipamenaren egilea: Sipiha  Noiz: 2019ko Abuztuaren 25a, 22:18:19
Erabiltzaile "berri" bat hemen.
Mega bezalako plataformetara pelikulak igon eta denborara, galdu egiten dira asko.
Nik uste hoberena torrent bidez partekatzen izatea izango litzatekeela. Trackerrek funtzionatzen duten antzera.
Alderantziz, Mega da askogatik iraupen handiena eskaintzen duena. Daukan txarra da egunean 10 GB bakarrik jaits daitezkela.

Nik pertsonalki torrenta metodorik txarrena bezala ikusten dut. Ez nago prest ordenagailu bat 24 orduz piztuta edukitzeko, eta ezinezkoa da foroko material guztia edukitzea. 5%a ere ez daukat.

Sipiha

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Abuztuaren 25a, 22:30:31
Ez pentsa, Megak ez ditu arazorik ematen. Euskarazko izenburua bada ez dago arazorik eta euskarazkoa ez bada adb "shrek" "esrek" jartzen bada ez du detektatzen eta ez da ezabatzen.

Enekien horrelako trikimailuek balio zutenik.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Abuztuaren 25a, 23:01:29
Alderantziz, Mega da askogatik iraupen handiena eskaintzen duena. Daukan txarra da egunean 10 GB bakarrik jaits daitezkela.

Nik pertsonalki torrenta metodorik txarrena bezala ikusten dut. Ez nago prest ordenagailu bat 24 orduz piztuta edukitzeko, eta ezinezkoa da foroko material guztia edukitzea. 5%a ere ez daukat.

Baina MEGA-n pelikula igo duen erabiltzailea denbora luzez inaktibo badago, ez da fitxategia ezabatzen?  :urkatu:
Egia da foroko material guztia edukitzea ezinezkoa dela... baina beno, ideia bat besterik ez zen. Ordenagailu bat 24 orduz piztuta eduki beharrik ere ez dago, torrentak "zain" geratu daitezkeelako deskargatzeko.
Nik neuk Synology NAS bat erabiltzen dut torrenten zerbitzari gisa.

Baina bueno, zuek askoz denbora gehiago daramazue honetan eta esperientziak gehiago daki  :Olatu:

Espero dut hemendik aurrera foroan nire parte-hartzea handiagoa izatea ;)

Aju

#35
Aipamenaren egilea: Sipiha  Noiz: 2019ko Abuztuaren 26a, 19:58:43
Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Abuztuaren 25a, 22:30:31
Ez pentsa, Megak ez ditu arazorik ematen. Euskarazko izenburua bada ez dago arazorik eta euskarazkoa ez bada adb "shrek" "esrek" jartzen bada ez du detektatzen eta ez da ezabatzen.

Enekien horrelako trikimailuek balio zutenik.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2019ko Abuztuaren 25a, 23:01:29
Alderantziz, Mega da askogatik iraupen handiena eskaintzen duena. Daukan txarra da egunean 10 GB bakarrik jaits daitezkela.

Nik pertsonalki torrenta metodorik txarrena bezala ikusten dut. Ez nago prest ordenagailu bat 24 orduz piztuta edukitzeko, eta ezinezkoa da foroko material guztia edukitzea. 5%a ere ez daukat.

Baina MEGA-n pelikula igo duen erabiltzailea denbora luzez inaktibo badago, ez da fitxategia ezabatzen?  :urkatu:
Egia da foroko material guztia edukitzea ezinezkoa dela... baina beno, ideia bat besterik ez zen. Ordenagailu bat 24 orduz piztuta eduki beharrik ere ez dago, torrentak "zain" geratu daitezkeelako deskargatzeko.
Nik neuk Synology NAS bat erabiltzen dut torrenten zerbitzari gisa.

Baina bueno, zuek askoz denbora gehiago daramazue honetan eta esperientziak gehiago daki  :Olatu:

Espero dut hemendik aurrera foroan nire parte-hartzea handiagoa izatea ;)
Niri ez didate sekula ezer ezabatu.

Korreo bakarra erabiltzen dut erregistro guztietarako. Demagun euskalencodings@gmail.com dela nire oinarrizko korreoa. Betetzen bada, euskalencodings+1@gmail.com korreoarekin sortzen dut beste kontu bat; Megak korreo berri bezala hartzen du, baina berez euskalencodings@gmail.com korreoa erabiltzen du eta hara iristen dira mezu guztiak. +2, +3, +4, nahi haina sor daitezke beharrizanaren arabera.

Noizean behin abisuren bat iristen da, baina logeo bat egin eta kitto. 16 bat kontu edukiko ditut. 3 minutu tardatzen ditut logeoak egiten, edozein arazo saihesteko. Gainera badiotsut ez dutela berehalakoan ezabatzen. Oso despistatua naiz gauza hauetarako eta sekula ez didate ezer ezabatu.