Euskal Party 15

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Martxoaren 12a, 13:43:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum




Lehenengo argazkiko argi bakotza ordenadore bat da. Eta bigarrenean ikusi zenbatera igotzen nabilen emuletik. Horregaz argi geratuko datzu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

bai bai, eske ez dakit zeba ba?a azken bi egunotan egun bat aurrerago bizi naizelakoa daukat  :embarrassedd Ba hori, bihar astelehenean pasatzeko da

jonnydbz

Ze pena... bukatu egin da... horren ondo ari nintzen jeisten :crybaby
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Nik arsenicumi gorronea dotzat ahal dana eta gehiago, disko duroa beteta ekarri dot (50GB izan dira bakarrik ba?a) gauza batzuk ezin bajatuta geratuta  :xD Joder, hor lehenengo egunean beteten dozu disko duroa, bardin da zemat leku daroazun, fijo beteko dozu  :xD (arsenicum txungo ibili da), ta hurrengo egunak emoten dozuz jendeagaz berbetan edo biziatzen ze jaitsieragaz ahaztu egin behar zara, asko jota emuletik jendeari igotzeko aprobetxatzen dozu abiadura.

Gaur DBZko 181-199, 249-273 kapituluak, GTko 17 kapitulo eta One Pieceko dezente eraman dodaz euskalera, eta i?ok ez hartzeko (ze fororako esklusiban nahi dodaz utzi kapituluok), berrizendatu behar izan doguz kapituluak numeroakin i?ok ez topatzeko  :xD

Gaur ikasi dot konexioak perfektamente ahal dirazela izan simetrikoak. Nik jakin nahi dodana da aber zeinen errua dan konpa?ien igoerak hain txarrak izatea, ez da logikoa 3mb/300kbps. SGAE aparte egongo da ba hor jende gehiago.

orionatk

Bueeeeeno, bukatu da euskala. Penarekin joan naiz, baina oso ondo aprobetxatu dut. 100 DVD baino gehiago bete ditut,  irudi errealeko serieekin gehien bat,urte osorako ikusteko materiala eukitzeko, eta nahiko jolastu naiz UT2004ra eta True Combat Elite-ra lagunen artean.
Datorren urterarte itxaron behar orain...