Arturo Erregea - Serie honen bi iturri oso

Sortzailea Orophin, 2003ko Azaroaren 24a, 21:10:19

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 14 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Orophin

Todo parece indicar que esta serie sea la primera que vea la luz. Ahora mismo tengo conocimiento de dos fuentes completas de esta serie, la primera es el Koldo Mitxelena de donosti, donde me han dicho que tienen toda la serie, luego capturar el sonido y puede que incluso la imagen puede ser bien sencillo. La otra fuente es pixput (del foro de Frozen) que me dijo que la tenia entera pero que como estudia fuera ahora mismo no nos puede ayudar.

Cuando pille vacaciones de navidad me paso por el Koldo, a ver que tienen y que se puede hacer. Mientras tanto, si me podeis echar un cable buscando videos por internet (dada mi experiencia en el ripeo de vhs seguro que queda mejor un montaje  :wink:) os lo agradecer?a mucho.

No soy m?s que una sombra de lo que ser?

Zangalotino

Uste dut nik lehen sei atalalak ditudala,barrakir lehen hirurak aurkitu ditut ordenagailuan momentuz, diez de folken y de fenix de nocillatv, horain dela hilabete batzuk atera zitusten en frozenlayer, uste dut proyectua utzi egin dutela, irudiaren calitatea da 720x544, hori jartzen dit bsplayerra, ez dakit zuk  dauzkazunak kalitate hori daukaten.
ezertan lagundu ahal badizut esan, hause izan zen harlocken seriarekin batera, nire zaletasuna animearengain  esnatu zutenak.

Aju

Baina komentatzen dituzun atalok euskerazko audioa zeukaten?? Nocillatv-k atera bazuen, ez dakit ba... :?  Baten bat Donostiakoa dena, joan daiteke Koldo Mitxelenara, vhsak hartzen? Han omen dago seriea vhsn. Irailetik anbil joan naita baina ez dut denborarik aurkitzen, eta ikusita 3 hiletan ez naizela joan, seguruena ez naiz joango.  :(

mamorro

Aupa, niri donostiko mutil batek  atal duztiak 2 DVDtan bidali zizkidan, VHS batetik kapturatu omen zituen. Ea aste honetan Taichisani bidaltzen dizkiodan behingoz. gero berak audioa aprobetxatu dezake gutxienez bideo hobe baten jarrita.

Zangalotino

Ez nocillatvekoak gazteleraz dauz, esaten dute dvd rip diezela, horregatik esaten dizut, zuk audioa euskeraz lortzen baduzu motaje bat egiteko uste dut vhs ripen ba?o hobeto egongo diezela,Baina egia esan ez dairudi oso
ondo ikusten diezela, agian seria  azpaldikoa delako a la hagian atera zitusten dvdak ez zirelako oso zainduak.

Aju

Ba esan daiteke ya seriea badaukagula. Ibili nintzan topatzen ea bideo dezenterik zegoan emulen baina atal bat bera ere ez zegoen, ta ya deskartatuta neukan serie hau, nahiz eta audioa lortu ahal izan (eskerrak mamorrok daukan).

Ba bideo horrek azkenean ondo etorriko diraz, ze uste dot horrek erabili beharko dirazela, edo bestela mamorrok daukazen moduan tal cual. Kalitatea dvdrip ez dela diozu, hori ezta arraroa, neuk ere badaukat astroteamen "DBGT edicion coleccionista",  suposatzen zan hori bertsioa lo mas zala, baina azkanian lehenengoz urten ziran VHSak ziran (2000pta balio zabiezanak, earra klabadia) kapturatuta, eta gero mp3, jpg eta holako mobida asko, baina kalitatea bideoak oso txarra, eta baita "City Hunter" be, dvdrip zekarren baina VHSrip bat zan filtrata a mas no poder, Tele5ko logotipoa zegoan lekuan borroi bat zegoan, aunke oso ondo lograta zegoen XD. Seguru VHSrip dirazela.

Halan be, horixe izango da daukagun material onena seguruenik, eta horrek erabili beharko diraz, seguru VHSrip bat izateko be kalitate ona daukala, hasieran neu be dudan negoan City Hunterrekin, baina gero jaitsi neban burua pixkat logotipoan lekua ikusteko eta... XD

Zangalotino, nungoa zara zu? Uste dot hemen be bizkaitarrak garela gehienak, bizkaiera izan behar zan euskera ofiziala, eta ez batua (klasean be bizkaitarrak gehiago gara, eta hori Donostian nabilela (beno, errepikatzaileak kenduta, ze horrek ez dakit nongoak dirazen bez)) XD
Asko eskatzea ez bada, zuen hurrengo postean ahal dozue jarri nungoak zarien bakoitza? Kuriositatea da

Zangalotino

Ni Gasteizkoa naiz, asko kostatzen zait euskeraz  hitz egitea batezere, hitz egin baino aurretik pentzatu behar dudalako zer esan behar dudan(ulertzeko ez daukat inongo arazorik). eta baita ere lagunak bizkaieraz hitzegiten dutelako eta batzutan adarra jotzen didatelako, ni batuaz maneiatzen naizelako. bueno moskortuta nagoenean harritzen naiz ze erraztazunes euskeraz berba egiten dudan, baita bertzo txar batzuk bota, jejeje
Ni urte pila bota ditu donostiako zuzenbide fakultatean.
ez dakit imagenak kolgatzea betela hemen jarriko nituzke

Char Aznable

Aipamenaren egilea: "mamorro"Aupa, niri donostiko mutil batek  atal duztiak 2 DVDtan bidali zizkidan, VHS batetik kapturatu omen zituen. Ea aste honetan Taichisani bidaltzen dizkiodan behingoz. gero berak audioa aprobetxatu dezake gutxienez bideo hobe baten jarrita.

Nik grabatu nizkizun eta 11.-ren atala gazteleraz dago.

Nahi ba duzue berriz kaptura dezaket baita ere Harlock Kapitaina Arkadian eta oker ez banago mamorrok Yoma dauka ere (neuk kapturatua).

FHarlock

AipatuNahi ba duzue berriz kaptura dezaket baita ere Harlock Kapitaina Arkadian

Ez dakizue nik nola eskertuko nizukeen, nire grabaketak, ordu eta erdia dauka, hiri erdian argia joan zelako, eta kristoren errabia daukat gogoratzen dudan bakoitzean bere azken emisioa zela.

mamorro

Ah, zu zara? haha.  :)  Banpiro Ehiztaria edo ere bazeneukan ezta?

Taichisan

Bampiro ehiztaria esaten dozunean VAMPIRE HUNTER D esan nahi dozu
???hori euskaraz dago??josus lo ke aprende unoXD igual ya ranma euskaratuta dago eta ez nahiz enteratu bezXD(txantxa zen^^)ia ba anime mitiko gehiago dituzuen hortik^^(eta ia ondo ataratzen zaigun betacam en kontua ere)AGUR!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Char Aznable

Aipamenaren egilea: "mamorro"Ah, zu zara? haha.  :)  Banpiro Ehiztaria edo ere bazeneukan ezta?

Bai badaukat Bampiro Ehiztaria D euskaraz ere, ostegunean Harlock Kapitaina arkadian hasiko nahiz kapturatzen eta nahi izatekotan hurrengo astean Arturo Erregearekin hasiko nahiz.