Oinazealdia - Calvary (2014) (John Michael McDonagh) [Mega|1080p]

Sortzailea burrundaie, 2019ko Urtarrilaren 13a, 13:21:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

OINAZEALDIA  -   CALVARY (2014)









Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Irlanda
Generoa: Drama/Komedia beltza
Urtea: 2014
Zuzendaria: John Michael McDonagh
Aktoreak: Brendan Gleeson,  Kelly Reilly,  Chris O'Dowd,  Aidan Gillen,  Domhnall Gleeson,
Sinopsia: Herritarren ongizatea helburu duen James Lavelle apaiza desesperatuta dabil eliztarren artean etengabeko liskarrak ikusita. Egun batean, konfesatzen ari zaion gizon batek erail egingo duela esango dio. Sekulako interpretazioa eskaintzen du Irlandak eman duen aktorerik onenetakoak, Brendan Gleesonek.




Bideoaren ezaugarriak:

Iraupena: 101 minutu
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,52 GB
Erresoluzioa  1920x816
Esteka (MEGA)



Josu Etx

#1
Milesker itxura bikainekoa  :txalo1: :txalo1: Jeisten!


PD: Hurrengorako, bakoitzak bere azpititulo motekin ikusteko, zuzenketak egin ahal izateko, beste azpititulo batzuk eransteko, azpitutlo gabe ikusteko (ingelesa badakigunontzat) bideoari informazioa ez kentzeko... Azpitituloak bideoan bertan txertatuta ez egotea lagungarria da. MKV formatoan azpitituloak artxiboan bertan egotea ahalbidetzen du baina bideoan zuzenean egon gabe, kentzeko moduan egoteko.

PD2: Azpitituloan arabera filma euskaraz Oinazealdia deitzen da, beraz aldatu egin dut.

Arsenicum

Hemen idazteko aprobetxatuko dut. Euskarazko audioa duten filmekin argi daukat. Euskarazko titulua jarriko dugu, baina azpitituludun filmeen tituluena nola geratu zen azkenean. Euskaraz eta ingelesez jarriko ditugu?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Nire ustez hori da egokiena. Azken finean zein da desberdintasuna azpititulatu eta bikoiztutako izenburuen artean? Izenburua arrotz ez egitea da helburua.
Gainera kasu honetan pelikulan beran azpitituloen arabera "Calvary" "Oinazealdia" bezala itzuli dute