Taxi Driver (1976) (Martin Scorsese) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Josu Etx, 2019ko Otsailaren 06a, 01:14:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Josu Etx

TAXI DRIVER (1976)







Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Drama
Urtea: 1976
Zuzendaria: Martin Scorsese
Aktoreak: Robert De Niro, Cybill Shepherd, Jodie Foster,  Albert Brooks, Harvey Keitel, Peter Boyle, Leonard Harris, Martin Scorsese, Joe Spinell
Sinopsia: Travis Bickle (Robert De Niro) heziketa eskaseko Vietnamgo gerran ibilitako gudari-ohi bat da, jaioterrira itzuli eta New York hirian erabateko bakardadean bizi delarik. Gizarteak ukatua sentitzearen ondorioz depresioa eta ezinegona dauzka, gauetan taxi gidari gisa lan egiten du, gau giroan ikusitako jende mota askoren ondorioz gizarteak erabateko garbiketa bat behar duenaren ustea piztuko zaiolarik.



Bideoaren ezaugarriak: [ONLINE]

Hizkuntza: Ingelesa
Iraupena: 1h eta 54m (114min)
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 3,91GB
Erresoluzioa: 1920x1040 (1080p)
Esteka (MEGA)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*

Esteka (GDRIVE)

Josu Etx

#1
Mesedez, konproba ezazue azpitituloak ongi daudela. Desinkronizatuak zeuden erabat eta izerditan ibili naiz sinkronizatzeko. Ez nago seguru guztiz ongi jarri ditudan.

Arsenicum

Ni ere hau prestatzen nebilen, eta uste dut 10 GBko fitxategia aurkitu dudala. Igoko dut?  :tiroegin:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

#3
Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Otsailaren 06a, 11:31:34
Ni ere hau prestatzen nebilen, eta uste dut 10 GBko fitxategia aurkitu dudala. Igoko dut?  :tiroegin:

Nahi bezala baina honakoa kalitate handikoa da.

Berriro ez solapatzeko igoko ditudan azpititulatutako filmak:

Arsenicum

Nik, denbora aurrezteko egiten dudana zera da: azpitituluak.eus webgunean jada sinkronizatuta dauden filmak hartu, eta azpitituluak txertatu.
Ez naiz sinkronizatzen ibiltzen, eta denbora aurrezten dut. Adibidez Taxi Driverren kasuan, film honetarako sinkronizatuta daude azpitituluok:
Taxi Driver (1976) DVDRip XviD AC3 peaSoup.avi

Hori jaitsi eta itsasiz gero, minutu bateko kontua izaten da. Horregatik igo ditut horrenbeste egun hauetan. Leku aproposean bilatzea da garrantzitsuena.

PD: Josu, newpc-tik jaisten duzula ikusten dudanez, hemen duzu telegrameko kanal batean sartzeko gonbidapena: https://goo.gl/RU21bt

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

#5
23:37an, maiatzak 26 de mayo jartzen du.

PD: hau zuzendu, filmeak mkv-an zuen izenburu hori kendu, eta drivera igo dut zure bertsioa.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Otsailaren 06a, 16:13:22
Nik, denbora aurrezteko egiten dudana zera da: azpitituluak.eus webgunean jada sinkronizatuta dauden filmak hartu, eta azpitituluak txertatu.
Ez naiz sinkronizatzen ibiltzen, eta denbora aurrezten dut. Adibidez Taxi Driverren kasuan, film honetarako sinkronizatuta daude azpitituluok:
Taxi Driver (1976) DVDRip XviD AC3 peaSoup.avi

Hori jaitsi eta itsasiz gero, minutu bateko kontua izaten da. Horregatik igo ditut horrenbeste egun hauetan. Leku aproposean bilatzea da garrantzitsuena.

PD: Josu, newpc-tik jaisten duzula ikusten dudanez, hemen duzu telegrameko kanal batean sartzeko gonbidapena: https://goo.gl/RU21bt

Ez dit sartzen uzten

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Otsailaren 06a, 16:21:31
23:37an, maiatzak 26 de mayo jartzen du.

PD: hau zuzendu, filmeak mkv-an zuen izenburu hori kendu, eta drivera igo dut zure bertsioa.

Ongii milesker

Arsenicum

Telegram kontu bat egin behar duzu sartu aurretik.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Josu Etx

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2019ko Otsailaren 07a, 07:20:08
Telegram kontu bat egin behar duzu sartu aurretik.
Nola, ni telegram erabiltzen dut, baina estekan sakatzean konexioa segurua ez dela esaten dit eta ez nau uzten sartzen