[EMULE] Kekexili, mendiko patruila J.B.A.

Sortzailea FHarlock, 2007ko Martxoaren 05a, 00:28:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

ARKADIA-P006(beta) Kekexili, mendiko patruila



Bertsio honetan, irudi hau zertxobait aldatua aurkituko duzue. :msn-wink. Ea begirada bat ematen diozuen, hemendik aurrera, titulo honengatik hasita, ahal bada, bideo irudia euskeratuko da, ahal den neurrian.







SINOPSIA
Benetan gertatutako gertakarietan oinarritua.
Kekexili, txinako lurralde bat da, tibeko antilopea bizi den lurraldea. Antilopeak ehiztari furtbiboek suntsitzen zeuden, eta Mendiko Patruila bat antolatu zen, boluntarioz osatua. Beraietako kide bat ehiztariek akatzean, Pekin-go kazetari bat, Gayu Patruilarengana joko du arazoaz berri emateko. Han, honen buruzagia ezagutuko du, Ritai.




FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala:  Kekexili
Produkzio Urtea:
Produktora:
Nacionalidad: Txinatarra


Aktoreen Banaketa:

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: Xvid beta muntaia, bideo irudia euskeratua, bertsio original azpititulatua (Aurrerago dbd-bideo formatuan igoko da)
Arduradunak: Ripeatzailea/Muntatzailea/Azpititulo itzulpena/Irudi edizioa: FHarlock.



Iraupena: 85 minutu.
Tamaina: 700 MB zatiko
Bideoa: XviD 16:9 2:35
Audioa: MP3 128 Kbps/Estereoa/2.0 192 Txinatarra

Hizkuntza: Txinatarra
Azpitituloak: Euskeraz




ELINKA
<a href="ed2k://|file|[ARKADIA-P006(beta)][Euskal-Encodings]%20Kekexili,%20mendiko%20patruila%20(Bertsio%20original%20euskeraz%20azpititulatua).avi|734621696|CCEA04B575489D3ACD886E1F8BF1FD66|h=ZEWQSLNETCJE5MIIGKFWXE3VMUUYWZ5D|/">[ARKADIA-P006(beta)][Euskal-Encodings] Kekexili, mendiko patruila (Bertsio original euskeraz azpititulatua).avi</a>

Komentaketa: Film hau, oso izkutuan iritsi zaigu, kasualitate hutsa izan da ni filme bazenik ere jakitea. Film gordina, kontzesiorik gabekoa, oso zine interesgarria iruditu zait.

Bestetik, gutxitan aktoreak ni harritzea lortzen dute, Ritai-renaz egiten duena, izugarri dago. Zaharrarena egiten duena, ez dago batere gaizki ere.

Hona hemen, film honetarako kartel ezberdin batzuk:






Kekexili lurraldearen edertasuna ikusteko irudi bat: http://english.enorth.com.cn/kekexili/images/wallpaper/1026491222.jpg

Filmearen irudi batzuk:















getxoztarra

Ostra, ederra emoten dau pelikula honek. Bajatuko dot ia.

barraplaust

Ez dut uste FHarlockek jada konpartitzen edukiko duenik, baina nik jarriko dut, kenduta banuen ere  :thumbsup
Soilik herriak salba dezake herria.

barraplaust

Toce al da zure emuleko izena getxoztarra? :whistling
Soilik herriak salba dezake herria.

barraplaust

Ahaztu galdetutakoa, argi dago baietz! Oraintxe oroitu naiz tocerenaz... (toqu?)  :xD :xD
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Urriaren 31a, 23:27:46
Ahaztu galdetutakoa, argi dago baietz! Oraintxe oroitu naiz tocerenaz... (toqu?)  :xD :xD

:lol
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

jajaja bai, ni nintzan. Osorik bajatu ta ikusi neban ba?a ordenagailua formateatu behar izan dot. Ondo dau pelikula, apur bat astiro doa istorioa ba?a ondo dau.