ETB kanal nostalgiko bat prestatzen ariko al da?

Sortzailea FHarlock, 2007ko Martxoaren 28a, 14:54:01

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

#15
AipatuHemen eta beherago esan dozuna, EITB-k kanal hauena orain esatearenak ez daukala zentzurik... Zuk diouzunagaitik, sinadura horrek larritu ditu? 100 firmagaitik ez da EITB larrituko.
Ez dira 100 sinadurak bildurtu diezaiekena, baizik bilkura horrek elurbola egin lezakela eta agertu den tokietan jende askorengana heldu dela.

100 sinatuko zuten, baina zenbatek irakurriko zuten berrian? Eta Berria nork irakurtzen du? Euskal zale asko, juxtu horrelakoak jakiteteak haserra ditzakenak, euskal elkarte eta mugimendutan dagoen jendea, ETB-ek saltzen duen irudia apurtu egin dioguna.

Eta irakurri dutenek, ETB-ren partetik erantzun zuzena ikusten ez badute, esan duguna agerian izango dute, eta bat edo beste, diogunak egi direlako oharturik, kexuka hasiko da.

Sute izugarria piztu dezakeen txinparta da, beraiek badakitelako zein kriterio darabiltzaten euskerazko programaketa egiteko, guk saltzen duguna. Inor agerian jartzen ez dituen harte, lasai bizi ziratekeen.

Gainera, kontuan eduki behar da, hau ez dela friki eskaera bat, baizik eskaera sozial bat, eta euskadin mugimendu soziala martxan jartzen bada... has daitezke korrika.




AipatuEz zuten pasadan astean Bilboko lehengo feria azokora mugitu EITB-ko zentrala? Esan zutenagaitik gainera, Europa Osoko instalakuntzarik modernoenak dira. (zelan ez, Bilbon a lo grande). Eta klaro, modernoenak eukita zeozer esan beharko dute. Bestela bronka eukiko dute. 43 millioi ? gastatu dituzte, eusko jaurlaritzak emanda. Horrek bai jarri dituela urduri.
Inaguratu bai, trasladoa luzerako doa ordea. Albistegietakoak ez doaz udara pasa arte, imagina ba.

Eta ez da dirua gastatzeagaitik, funtzionamendu normal bat eraman ahal izateko izan da, eta beraiek badakite ez dela justifikatu behar. Ezinbestekoa zuten ekipamendua hartu duten tamainia dela eta.

Sede berriarenak iragarkia sor zezakeen, gosea pizten hasteko, baina ETB horri bertan ageri ez diren planak kaleratzen hasten bada, eta ez badira hasten saltzen a bonbo y platillo beste iragarki batzuekin... Egunkari guztietan atera ez den albiste batekin...

Albiste osoa eta hurrengo egunetan zer gertatzen den, gauzak argi ditzake. Agian ez gara gu arrazoi nagusi edo bakarra, baian erabaki bat hartzean pisu gehio izan da.




Aipatu2010.urtearena apagoi analogikoagaitik da, bai. Holan 3 urte alperkerian ibiliko dira gainera.
Eta katalanak zoratuta daudela diote Goi definizio aurten nahi dutela, eta hauek, behi hegalariak pasatzen ikustera itxoiten.




AipatuHorrelako kanal bat emango balute, Taichisan infartoaz hilko zen.   Ezin dira ETB1 eta kanal berri hori osorik grabatu.
Nola ezetz, errepikapenak direla eta, ez luke ain zail, ETB1-en bi gauz grabatu beharko lirateke bakarrik, eta bestean 4-5 pase egin baietz bakoitzarena.




AipatuBa ni ez nago ados. Beste egunean Asteasuko sagardotgi batera joan nintzen, eta sartzerakoan 10 pertsona edo zeuden aurreko eguneko idiprobak ikusten.
Baina juxtu horrelako afizioa dutelako. Gogoan ditut tren ehiztariak (Vias cruzadas filmean), oporrak trenak ikusten pasa eta gero elkartean egunero batek bere zinta zeraman.

Baina serioak izan, zein audientzi lor dezak 5 ordu 30 minutuko idi proba baten grabazio ezberdinak ikustea? 80%, Real Madrid- Barsa baino.



AipatuLokalak... hemendik bilbovision, teleboina (telebilbao) tele 7, eta uribe kosta TB dagoz. Eta nik sekula ez ditut euskerazko marrazkiak ematen ikusi. ez dut uste 2010an ere hasiko direnik. teleboina correorena da eta tele 7 barakaldokoa...
2008-rako emango diren kate digitalek, legez bete beharrezkoa, tokiko euskal hiztunen % bera, 20% behetik badira 20%. Udaletxeek kate publikoa garatzeko erreserba egin da, Gasteiz, Bilbo eta Donostin lizentzia erreserba bat egin da. Kate hauek, 50% euskera dute minimo, % hiztunak hortik behera badaude. Ez betetzeak, izuna eta emisio lizentzia galtzea ekarriko du. Udaletxeek lizentzia erabiltzen ez badute, konkurso batera doa.

Telebista "lokal" bat eman izan du Montana eta Sakura, eta dual emisiorik egin gabe erderaz, Canal Euskadi, Euskaltelen bidez bakarrik jaso daitekeena. Ez da ain ezinezkoa ere.




AipatuFutbola euskeraz ematen dute... baina ez dakit nik zeozer gehiago emango zuten...
Eta legez behartuta daudelako, ez berez naita... baina dirulaguntzak jarriko balira bikoizketa ordainduko luketeenak... gauzak alda litezke, gainera, LaSextaren akzionista naguesinetako batzuk euskaldunak direla esan didate.




AipatuCuatroren bigarren kanala cnn+ ez da?
Orain diozula... Nahiago dut Euronews. Ezin dut ez CNN+ edo Telenoticias.





AipatuBaina ez sartu tele 5 sport-gaz... Esku Pilota ematen dute astero eta.
Hortik sartuta deskonexio territoriala kentzen dutelako, eta pilota audientzia ematen dielako hemen, bestela, ez uste espainia osorako pilota emango zuketeenik.

Eta kate horretan sartzeko beste kirol ekitaldi urri dituztelako. Formula 1 noiz edo noiz bakarrik aldatzen die programazioa kanal horri. Teledeporte edo eurosport izatetik oso hurrun geratu da. Kate inutila da kirol albisteak eta Solo coches berdinak orduero errepikatuz.

EDIT: FHarlock, erratu egin zara. Nire post honeri erantzun beharrean, modifikatu egin didazu. Eta nik idatziko banu bezela utzi duzu. Nirea edit barruan agertzen dena da, eta falta dena ezabatu egin didazu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

darko

Aju, ETB puteatzen? Ez nahastu gauzak, ETB ari da euskaldunak puteatzen eta horregatik sortu da sinadura bilketa. Eta guk lege barruan jokatzen badugu, FHarlockek esan bezala, ezin dute ezer egin.

Gainera, ez dut uste hainbeste sinadura direnik orain arte lortu ditugunak. 135 ziren atzo. Ea orain hasten garen gehixeago lortzen, mail dexente bidaltzen ari naiz euskal encodings-en gmail kontutik (begiratu nahi duenak, eta bidali toki gehiagotara).

Kate lokalak, ETB1, 2, 3 eta abarri buruz ezer gutxi dakit nik, baina benetan euskara bultzatu nahi bada, 4 katetik 3 euskara hutsean izan behar lukete. Gaur egungo egoera lotsagarria da eta ikusi bestela Kataluniako telebista. Bai, katalana normalizatuagoa dago eta egoera ez da berdina, baina ETB ikusita badirudi Jaurlaritzan PSOE edo PP dagoela, jode.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Bai, ojo por ojo bada ere, puteatu da hitza... foro honetan ez gaude ETBri zer egin esateko moduan, ze hemendik pasadatxo bat ematen badute, badaukate zertaz kexatu. Lehenengoa naiz ETBren filosofia gorrotu duena, ba?a gauzak horrela daude tamalez...

jonnydbz

Artikulua paperezko edizioan irakurri nuen, agian interneten ez da agertuko.

Eta galderatxo bat, zer dakigu Hamaika Plataformaz (udal euskal telebisten taldea)?? Horiek TDTn egoteko aukera izango dute??

Norbait baldin badago ez dakiena zertaz nabilen:
Aipatu
Apunto de expirar el plazo de presentacion de solicitudes de licencias de TV local digital en el Pais Vasco, la plataforma Hamaika y 5 TV locales euskaldunes han firmado un acuerdo de colaboracion para concurrir al citado concurso.Las TV firmantes de este acuerdo son: GOITB del (Debagoiena), Zarauzko TB (Urola-Kosta), Oizmendi (Urdaibai), Goierri TB (Goierri) y 28.Kanala (Tolosaldea)


La plataforma Hamaika tiene el proposito de conseguir una licencia en cada una de las 15 demarcaciones de TV local que se van a repartir en el Pais Vasco, para garantizar de este modo la presencia de TV en lengua vasca en todas las comarcas.Ademas colaborando con las diferentes TV o entes interesados de cada comarca en este empe?o, Hamaika intentara trabajar de una manera conjunta o coordinada entre las TV para poder gestionar mejor la publicidad y garantizar unos contenidos y producciones de calidad.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Apirilaren 12a, 02:43:09
Bai, ojo por ojo bada ere, puteatu da hitza... foro honetan ez gaude ETBri zer egin esateko moduan, ze hemendik pasadatxo bat ematen badute, badaukate zertaz kexatu. Lehenengoa naiz ETBren filosofia gorrotu duena, ba?a gauzak horrela daude tamalez...
Ez da puteatzea, kontuak eskatzea da. ETB lasai asko bizi izan da inori kontuak eman behar gabe, eta horrela doa. Eusko Jaurlaritza dirua galtzen ez duelarekin nahikoa duen bitartean, guk programazioaren nongokoak arduratzen gaitu.

Gizartearen parte bat gara, eta ETB gizartearekin konpromezu batzu ditu, guztiak bete ez dituenak. Egindakoagaitik erantzun egin behar dute, beren axolagabekerian ez jarraitzeko.

Puteatuta sentituko dira, baina ez puteoan gabiltzalako, baizik orain harte moldatu diren modua galerazten diegulako, lan gehio egin araziz.

Eta hemendik pasatuko balira, zer? Ez gaude ez legala den ezer egiten, kopia pribaturako eskubidea darabilkigu eta ez dugu lukro asmorik, eta iritzi pertsonalak izateko eskubide osoan gaude.

Salaketa jarriko baliguke, itxiko genuke por si acaso, edota beste toki batera joan, eta euskal talde guztiak ETB-ren aurka joango lirateke guri lagunduz, diru kolektak egingo lituzkete beharrezkoa balitz. Imaginatu titularrak: "ETB euskera zabaltzen duen euskal gazte baten web horria itxi arazten du", "ETB euskera berarentzako bakarrik nahi du", "ETB euskal gaztedia euskeraz ikusi nahi duena oztopatzen du" "ETB euskal gazteriaren kontra" "ETB euskararen monopolioa nahi du". ETB gure aurka joanda, gure mesederako litzateke.

Ez, ETB gure aurka ezin da joan, burua badu, eta joanda, bere kontra itzuliko litzateke egin dezakeen mina mila aldiz biderkatuta.

Gu grabaka gaudela izorratzen badie, eta programazioa hankaz gora jartzen dutela, guri arrazoia emango ligukete, eta beste asko haserraraztea lortuko lukete. Programa berriak graba ez ditzagun errepikapenak bakarrik jartzen dituztela, berriz guri arrazoi eman, eta piskana piskanaka, jende geio kontra izango lukete.

Heldu gara momentu batera, gauzak dauden bezala egonda, okerragora ez direla joango, gu erdian sartuta gabiltzan bitartean. Inor ezer egin eta ez esatea da gauzak okerragora eraman dezakeen bakarra.

ETB gauzak ongi egin nahi balituzke, hemendik pasako litzateke, eta gurekin batzarre batera deituko gintuzke, gure iritziak entzutera gauzak obetzeko asmotan. ETB argia bada, hori da egin dezakeen gauaza bakarra gu beraiei minik ez egiteko, guri entzun eta gurekin hitzegin. Badakit nola dabilen mundua, eta badakit ezinezkoa dela gauza asko egitea, baina badakit nahi bada, ETB-ek gauzak obeago egiteko aukera dituela. Oso razonablea naiz.

Esateko asko daukagu, eta esateko eskubidea. Gauzak ongi egiten baleude, ez lukete arduratu beharrik.

Eta ez ahatzu:
- Eso no es putear ni es nada.
- Eso, eso. Eso es putear por putear.
- Que yo traje el putear a Euskadi.





AipatuEta galderatxo bat, zer dakigu Hamaika Plataformaz (udal euskal telebisten taldea)?? Horiek TDTn egoteko aukera izango dute??
Aukera dute, orain konkurtsoa ea nola aurrera ateratzen den.

Kontuan eduki, edozein telebista, TDT-ra pasa behar da, apagoi analogikoa dator eta TDT-rako lizentziak ez duenak, kanpoan da.

Lortuko duten lizentzia bai edo ez, oraindik ezin da jakin, aukera ugari dituzte, eskuerarekiko konpromezuak puntu ugari ematen bai die... baina badago kontra dutenik ere. Konkursoko oinarriak irakurtzen ibili naiz, eta Localia bezalako kate nazional faltsuak ager daitezen ez du nahi, eta oztopo zehatzak jartzen ditu, baina egia da ezinbestean ere, kate lokal txikienak, behintzat, elkartu beharko dutela gauzak taldeka negoziatu ahal izateko.

Azaldu behar dut, telebista lokal batzu, alegal egoeran sortu zirela, eta digitalean horrelakorik gerta ez dadin neurriak hartu direla. Talde horrek orain dauden demarkazioetan lortuko dutela ia zihur espero da, oraindik ez dauden lurraldeetan da arazoa, bereziki gauzak zailen izango dituzte hiriburuetan, talde haundiek jo muga delako.

Eta talde majua izanda, kate lokal txiki batek, bikoizketa bat asumitzeko aukera ez du, baina kate lokalen elkarte batek, bai. Horregaitik telebistarako bikoizketak beste telebista batzuei ireki behar zaie, ETB euskal bikoizketen hornitzaile bakarra izan ez dadin pribilegiozko posizio bat izanda.

Gasteizen, 4 lizentzia doaz, eta Udaletxeak berarentzako bat gordeta dauka. Gasteizen 3 dira orain dauden telebista lokalak: Alava7 (El correorena), Canal Gasteiz eta Tele Vitoria. Ea nori ez zaion lizentzia tokatzen eta paseatzera bidaltzen duten. Hor toki bat zail izango dena lizentzi bat bereganatzea.

Canal Euskadi gainean kontuan izan behar da, hori ere sartu nahian dabil, talde hau bezala. Apagaoi analogikoaren ondoren, lizentzi gehio egotea posible da, baina goi definizioko telebista nahi bada, ea zenbat emateko aukera dagoen.

Kate lokalen konkurtsoa eta lege betebeharrak hurrengoko linketan dituzue.

http://www.kultura.ejgv.euskadi.net/r46-714/es/contenidos/noticia/tdt/es_tdt/adjuntos/0605209a.pdf
http://www.kultura.ejgv.euskadi.net/r46-714/es/contenidos/noticia/tdt/es_tdt/adjuntos/0606512a.pdf Bigarren honetan demarkazioak, eta dauden lizentzia kopurua ikus daiteke bukaeran, guztira 60 lizentzia doaz, eta zein udaletxek eskatu duen erreserba. Toki haundikoetan eskatuta dago, hiriburuez gain beste udaltxeren bat animatu da, Arrasatekoa hor da, Zarautz, Irun, Getxo eta Barakaldo ere hortan dira. Hori bai, haurten hauteskundeak dira, eta horien arabera Udaletxeek zer egin erabakiko dute. Garesti da kate propioa izatea, baina aukera galtzea ere ez zaie komeni. Agian erreserba ez dute erabiltzen eta konkursora aterako litzateke lizentzia hori, ideia lizentzia guztiak erabil daitezen bai da.

Eta ikusi beharko da toki batzuetan ea kate batek bi lortzen dituen azkenea.

Ikus daitezke ere euskerazko orduen % minimoa.

Hiru dira 20% iristen ez diren tokiak, espero zatekeen bezala Gasteiz, baina zur eta lur geratu naiz Bilbo eta barakaldo ere horrela daudela. Ez nuen horrelakorik espero.

Beste guztiek, 20% gora dute euskeraz, Laudion eta Getxon, 20% koma batzuengatik pasatzen dute, baina kontrako kasuak badira ere, Zarautz eta Bermeo, 70% iristen dira. Tolosa oso gertu, eta Arrasate ez hurrunegi.

%50 inguruko taldea, nabarmena da, Beasain, Mungia, Eibar eta Durango. Gogoratu, udal kateek, %50 behartuta daudela portzentai horretara ez badira heltzen, Bilbo, Gasteiz, Donostia, Irun, Getxo eta Barakaldon gertatzen da hori.
http://www.kultura.ejgv.euskadi.net/r46-714/es/contenidos/noticia/tdt/es_tdt/adjuntos/0606511a.pdf



Aju

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Apirilaren 12a, 14:25:23
Imaginatu titularrak: "ETB euskera zabaltzen duen euskal gazte baten web horria itxi arazten du", "ETB euskera berarentzako bakarrik nahi du", "ETB euskal gaztedia euskeraz ikusi nahi duena oztopatzen du" "ETB euskal gazteriaren kontra" "ETB euskararen monopolioa nahi du". ETB gure aurka joanda, gure mesederako litzateke.

Flipatzen nago, hainbesterako ere ez da izango, toke bat bai izango lukete horregatik izorratzearren, ba?a ya hori...

darko

LTD/TDT plazak

Gipuzkoa, Bizkaia eta Araban 81 kate geratu dira 60 plaza lortzeko. Ikusiko dugu zer gertatzen den, baina kate izen erdaldun gehitxo ageri da zerrendan.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

izena behintzat erdalduna daukate ia guztiek, ba?a ikusiko da % zenbat daukaten euskeraz.

Canal Euskadu ez  :icon_weep rastadun tipoa dago 24 orduetan, berdin da 3:00 zein 15:00, beti dago. Kanal bezala, penagarria da :dead Tele7 ez da agertzen, jo, hor 'Laura' ematen dute, El diario de patricia ba?a ostika egiten zuten programa peruanoa  :xD Zerrendako enpresaren baten barruan egotea espero dut

orionatk


Aju

eeeeeeeee!!!! ke rulen! gainera kasuak infidelitateak badira, gizonezkoak fenomenoak dira, ezkonduta, 25 urte gazteagoa den amante bat eta gainera 7 urteko neska bat biolatzen saiatu, horrek ez dabiltza txorradekin

orionatk

Jajaja offtopic edo desbarioan jarriko ditut. Kalitatea pesimoa da, baina berdin dio, botatzen dituzun barreekin  :tv_happy

orionatk

Begiratu dut eta 3 dauzkat bakarrik... Uste nuen gehiago ripeatu nituela, baina ez. Beno, zerbait da.

Arsenicum


Ba ni bilbo, barakaldo ta getxon tartean nau, ia holan ahalik eta kanal gehien hartzen dotazen.

Nik lauraren hori bajatuko dot, baina Laura tiroka hiltzen badute bakarrik atalen baten.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Aipatuizena behintzat erdalduna daukate ia guztiek, ba?a ikusiko da % zenbat daukaten euskeraz.
Minimoa bete beharko dute behintzat, baina dualarekin jokatuz egiten badute... lege textua ez da batere idatzia izan. Gainera, proposamenean puntuak irabazteko euskera % motu propio igo zezaketeen.

Bestaldetik, arduratu nauena, udaletxeek bere kateari uko egin diotela, Gasteizkoa espero nuen, baina Bilbokoa sorpresa hutsa izan da. 7 urte barru, lizentziak berritu behar direnean ea zer gertatzen den, eta 2010ean, apagoi analogikoa dela eta, sortuko diren bi kate udaletxekoenak nola doazen ikusirik, lizentzia berriak sor daitezke.

Eta hona hemen zuzenean lizentzia lortuko dutenak, lizentzia nahikoa daudelako.
Laudio, 4
Alava Television S.A.
Araba Ikusentzunezkoak S.A.
Canal Audiovisual Vitoria S.L.
Canal Gasteiz Television S.L.

Eibar, 4
Arno Ikusentzunezkoak S.A.
Gipuzkoa Television S.A.
Grupo de Medios Audivisuales de Gipuzkoa
KTB, Kate Berria S.L.

Arrasate, 4
Gipuzkoa Television S.A.
Grupo de Medios Audivisuales de Gipuzkoa
KTB, Kate Berria S.L.
Goiena Komunikazio Zerbitzuak Kooperatiba

Tolosa, 4
Gipuzkoa Television S.A.
Grupo de Medios Audivisuales de Gipuzkoa
Tolosako Komunikabideak S.L.
Zabalik 2000 S.L.

Zarautz, 4
Gipuzkoa Television S.A.
Grupo de Medios Audivisuales de Gipuzkoa
Urolaldeko Komunikabideak S.L.
Zabalik 2000 S.L.

Bermeo, 4

Canal Bilbao S.A.
Durango Telebista S.L.
Oizmendi Telebista S.L..
Telebilbao S.L.

Durango, 4
Canal Bilbao S.A.
Durango Telebista S.L.
Urkiola Ikusentzunezkoak S.L..
Telebilbao S.L.

Mungia, 3
Bilbo Handia Ikusentzunezkoak S.A.
Telebilbao S.L.
Canal Bizkaia Producciones Audiovisuales S.M.




Eta hauek erabakiaren zai daudenak. Ikus dezakezuenez badira batzuk ia lurralde osora heldu nahi dutenak. Canal euskadi, KissRadio...:
Gasteiz, 9.
Alava Television S.L.
Araba Ikusentzunezkoak S.A.
Canal Audiovisual Vitoria S.L.
Canal Euskadi S.L.
Canal Gasteiz Television S.L.
European Virtual Enginnering Funda.
Iniciativas de Comunicacion Social
Iniciativas Radiofonicas y Television
Kiss Radio

Donostia, 9 (Eta hemen ez dira 4 lizentzia geratzen, 3 baizik, udaletxeak erabiliko bai du.)
Canal Euskadi S.L.
Donostialdea Ikusentzunezkoak S.A.
Gipuzkoa Television S.A.
Grupo de Medios Audivisuales de Gipuzkoa
Iniciativas de Comunicacion Social
Iniciativas Radiofonicas y Television
Kiss Radio
Producciones Escivi
Teledonosti S.L.

Bilbo, 8
Bilbo Handia Ikusentzunezkoak S.A.
Canal Bilbao S.A.
Canal Bilbovision S.L.
Canal Euskadi S.L.
Iniciativas de Comunicacion Social
Iniciativas Radiofonicas y Television
Kiss Radio
Telebilbao S.L.

Barakaldo, 7 (Eta hemen ez dira 4 lizentzia geratzen, 3 baizik, udaletxeak erabiliko bai du.)
Bilbo Handia Ikusentzunezkoak S.A.
Canal Bizkaia Producciones Audiovisuales S.L.
Canal Euskadi S.L.
Iniciativas de Comunicacion Social
Iniciativas Radiofonicas y Television
Kiss Radio
Telebilbao S.L.

Getxo, 6
Bilbo Handia Ikusentzunezkoak S.A.
Canal Bizkaia Producciones Audiovisuales S.L.
Canal Euskadi S.L.
Iniciativas de Comunicacion Social
Kiss Radio
Telebilbao S.L.

Irun, 6
Canal Euskadi S.L.
Grupo de Medios Audivisuales de Gipuzkoa
Jaizkibel Telebista
Kiss Radio
Oarsoaldea-Bidasoa Ikusentzunezkoak
Television del Bidasoa S.L.

Beasain, 5
Gipuzkoa Television S.A.
Goiherriko Ikuskari
Grupo de Medios Audivisuales de Gipuzkoa
Producciones Legazpi 10 S.L.
Zabalik 2000 S.L.