Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Sortzailea Aju, 2021ko Otsailaren 14a, 16:48:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Lehen mezua eguneratuta Enekaren kopurua 25€ra jasoz!

Nahi gabe 20€ko ekarpenak zirela esan nion eta konturatu ostean 25€ra jaso du!

Eskerrik asko!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Apirilaren 20a, 15:49:31Lehen mezua eguneratuta Enekaren kopurua 25€ra jasoz!

Nahi gabe 20€ko ekarpenak zirela esan nion eta konturatu ostean 25€ra jaso du!

Eskerrik asko!

Lasai. Espero dut ez axola izatea, baina lehen mezua eguneratu dut, nire ekarpenarekin.

Aju

#32
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2021ko Apirilaren 26a, 13:20:46
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2021ko Apirilaren 20a, 15:49:31Lehen mezua eguneratuta Enekaren kopurua 25€ra jasoz!

Nahi gabe 20€ko ekarpenak zirela esan nion eta konturatu ostean 25€ra jaso du!

Eskerrik asko!

Lasai. Espero dut ez axola izatea, baina lehen mezua eguneratu dut, nire ekarpenarekin.
Kaixo baronluigi,

Zure ekarpena "10 aurkeztu ginen" horren barruan doa (Zu, Taichisan, Arsenicum, Godelet, arrakala, jonnydbz, Ainz, josu_etx, MikelEiza eta ni), kontatuta zegoen jada.

baronluigi

Zihur? Batuketa egiterakoan jasotzen zen emaitzan, ez zuen nire kopurua gehituta emango lukeen kopurua ematen. Horregatik aldatu nuen.

Barkatu ba, eragozpenak.

Aju

%100 ziur. Halako kalkuluekin huts eginda mal asunto.

Barbadil

Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Euskaldunberria

Kaixo lagunok! Niri ere diruz laguntzea gustatuko litzaidake!

Kanttoipe

Neu ere laguntzeko prest. Zeozeinek prozedura zehazteko zain geratzen naiz.

UrtziBat

Kaixo guztioi!

Lehenik eta behin, mezu hau baliatu nahi dut Euskal Encodings posiblea egiten duzuen guztioi nire esker ona adierazteko, horrelako gunea izatea berebizikoa baita euskararentzat, baita euskaldunontzat ere. Bestalde, azken mezua abuztukoa bada ere, ni ere prest nago ekarpena egiteko, beraz, beharrezkoa denean esadazue eta gustura asko jarriko dut nire alea. Bestelako zerbaitetan laguntzarik behar bada ere saia ninteke ahal dudan neurrian laguntzen.

Mila esker guztiagatik eta bejondeizuela. Laster arte.

arrakala

Iepe! Bueno, hari honetan ez dugu aipatu, baina web orriaren gastuei aurre egiteko diru bilketa egingo dugu berriro. Aurten kamiseta elegante hauek ere atera ditugu, eta nahi duenak jantzi-ren orritik erosi ahal izango ditu eta etxean jaso.

Baina kamiseta erosi gabe ere lagundu nahi duenak, hari honetan idatzi dezala eta jarriko gara berekin harremanetan.

Benga ekipo, segi bizkor!

xabeer


AupaEibar