Txef txikia (93/99) [Mega][540p]

Sortzailea Aju, 2021ko Ekainaren 22a, 18:32:22

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2022ko Otsailaren 08a, 07:49:01
Aipamenaren egilea: Harlock  Noiz: 2022ko Urtarrilaren 06a, 15:09:32Aupa,

Aurkitu ditut falta diren atalak

26-30 atalak japonieraz erdaraz subtitulaute
41-45 atalak Balentzieraz subtitulatu gabe
81-90 atalak Balentzieraz subtitulatu gabe

Gustatuko jatan euskeraz subtitulatzea baia herramintak bear ditut :

1- Bideotik textua transkribatzeko softwarea, gauza da lehengo textua atera behar dudala 41-45 eta 81-90 ataletatik gero euskeratu ahal izateko.

2- 26-30 ataletatik subtitulu textuak ateratzeko softwarea

2- Euskeratutako textua bideoetan txertatxeko softwarea

Lagundu nazakezu puntu hauetan?
Ze software erabiltzen duzue zuek?

Eskerrik asko

Aupa Harlock, aipatu bezala bideotutorial bat prestatu dut azpitituluekin nola lan egin azalduz, interesatzen bazaizu hemen ikusi dezakezu.

Zalantzarik edo baldin baduzu galdetu lasai.

Segi bizkor!
Baina itxaron, ze berez audio guztiak ditugu 4 izan ezik. Taichisanek igo eta gero montatzea falta da.

Aju

Lehen mezua eguneratuta atal gehiagorekin. 5 atal geratuko dira faltan.

Aju

70. atalaren bigarren bertsio bat gehituta bukaera parteko audio desfase bat konponduta.

Aju

#18
Lehen mezua eguneratuta 72. atal berriarekin, tituluaren osteko hurrengo segunduetan euskara eta japoniera batera entzuten baitziren.

Orain konturatu naiz 99 atal zirela, eta ez 98, eta azken atal hori (99.a) faltan daukagula; uste nuen bagenuela.

Aju

Lehen mezuko DLCa eguneratuta 82, 83 eta 87 atalen bigarren bertsio batekin audioaren sinkronia zuzenduta. Nahiko serie puñeteroa da azken denboraldietan audio efektuak eta musika gaizki sinkronizatuta egin baitzuten bikoizketa, beraz, edo ahotsak ondo doaz eta soinuak ez, edo alderantziz...

Aju

Lehen mezua 89, 90 eta 95. atalen bertsio berritu batekin sinkronia arazoak konponduz. Besterik ezean, suposatzen da guztiz errepasatua geratu dela eta ondo dagoela.