Ainbo: Amazoniako Gerraria - Ainbo (2021) (Jose Zelada) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea arrakala, 2022ko Uztailaren 05a, 13:47:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

arrakala

AINBO: AMAZONIAKO GERRARIA  -  AINBO: LA GUERRERA DEL AMAZONAS (2021)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Peru
Generoa: Abentura / Fantasia
Urtea: 2021
Zuzendariak: Jose Zelada, Richard Claus
Gidoia: Richard Claus, Brian Cleveland, Jason Cleveland, Larry Wilson, Jose Zelada
Musika: Vidjay Beerepoot
Ekoizpena: Cinema Management Group, Tunche Films, Cool Beans
Sinopsia:  "Ainbo: Amazoniako gerraria" heroi epiko baten zeharkaldia da, Amazoniako herri indigenen bizi-eremuan barrena egiten duena. Mezu ekologista garbia dakar, natura neurriz kanpo ustiatzen dabiltzan horien aurrean. Ainbo txikia Amazoniako oihan sakonean bizi da. Ama galdu ondoren, herrixkako nagusiekin haserretu da arkulari gaztea, eta bidaia bati ekingo dio bere herria gizon zuriaren handinahi suntsitzailetik salbatzeko. "Ainbo" heroi gazte baten eta bere espiritu gidarien bidaia epikoa da: Dilo, armadilo txiki eta jostalaria; eta Urde, tapir mardula. Elkarrekin ekingo diote bilaketari, Amazoniako oihan zoragarriaren erdian dagoen euren bizilekua salbatzeko.
Nota Filmaffinityn: 4,4



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara (5.1 audioa)
Iraupena: 84 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,77 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*

Esteka (UpStream)
Esteka (StreamSB)



iraitzluar


Aju

Azkar bota dute. Nik ez nuen jaitsi, beraz, ezin igo. Laster itzuliko da arrakala San Ferminetatik, ea berrigotzen duen  :kaixo:

xabeer


arrakala

Aipamenaren egilea: xabeer  Noiz: 2022ko Uztailaren 14a, 17:11:36Berrigota Arrakala San Ferminak gozatzen ari den bitartean

Eskerrik asko, xabeer! Pare bat zerbitzari gehiago gehitu ditut badaezpada, Megak segituan bota zuen eta.

Portzierto, Sanfermin ederrak bota ditut bai, jeje.. eta orain furgonetarekin noa aste batzuk, beraz uda nahiko out ibiliko naiz. Eskerrak Aju, xabeer eta konpainiarekin esku onetan dagoen foroa! jeje..

Segi holaxe lanean eta bueltara arte!