Orkestra Lurtarra (2022) (Imanol Zinkunegi - Joseba Ponce) [720p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea arrakala, 2022ko Abenduaren 09a, 09:25:31

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

arrakala

ORKESTRA LURTARRA (2022)





Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: Euskal Herria
Generoa: Komedia
Urtea: 2022
Zuzendariak: Imanol Zinkunegi, Joseba Ponce
Gidoia: Harkaitz Cano, Eneko Olasagasti. Liburua: Harkaitz Cano
Musika: Joseba Ponce
Ekoizpena: Lotura Films
Sinopsia: Manu, haurra zela, platonikoki maitemindu zen Stella Panini Pianista Handiarekin, eta hura ezagutzea zuen amets. Horretarako, Stefano Salegi, gerora manager bilakatuko den pertsonaiaren aholkuari jarraituz, orkestra bat osatuko du. Baina Manu, letra larriz idatzitako ameslaria izateaz gain, ulertezina ere bada, bere kabuz doan outsider bat, bere instrumentuaren berezitasunetik hasita, zeina erratza besterik ez den. Horrek ez dio eragozten orkestra berezi bat sortzea, kontrabaxu-jotzaile batek osatua, zeinak bizkarrezurrean azkura sentitzen baitu urduri dagoenean, bi anaia biki, haizeak jotzen dituztenak eta naturaz gaindiko usnazio bat dutenak, bibotodun perkia jotzen duena. Gainera, eskaileraren zenbakia egiten duen ijito-ahuntz batek laguntzen die.
Nota Filmaffinityn: 5,0



Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 74 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,29 GB
Erresoluzioa: 720p
Esteka (MEGA - ONLINE)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, film erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta filma eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*


xabeer

Mila esker arrakala! Nik atzo grabatu nuen etb3tik eta igotzeko asmoa nuen baina 576iko bereizmena du, zurea baino txikiagoa. Beraz, ez du merezi.