Animeak/manga itzultzeko bolondres

Sortzailea Bilhau, 2022ko Abenduaren 31a, 23:29:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

#15
Aipamenaren egilea: Bilhau  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 04a, 16:28:23
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 03a, 14:03:23
Aipamenaren egilea: Bilhau  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 03a, 14:00:17Bai, hori da egiten ari naizena, nire kasuan 173.kapituluan. Googleko testu editorearekin ari naiz, beraz, bidaliko dizudan formatua .srt izango da. Esan didazunarekin ulertu dut ""bideo garbiak" zuk dituzula. Gaizki-ulertua egon dela uste dut gaztelerazko bideoarena aipatu dizudanean, baina edizioa zuk pasa zenizkidan fitxategiaren gainean egiten ari naiz, itzulpenerako bi oinarri edukiz: fitxategia bera, eta ingelesezko zerbait ulertuko ez banu fan orrialde bateko gaztelerazko itzulpena.

Pd: Ez dut Aegisub erabili ez dudalako PCrik, ikasle garaiko Chromebook-a bakarrik.

Besterik gabe, ondo izan.
Bai, bai, bideo garbiak prest ditut.

Erabili erosoen datorkizuna, faltaría más. Formatuarena gutxienekoa da, Aegisubekin formatuz alda baitaiteke. Beste formatu batean pasako bazenidake ere, nik srt formatura pasako nuke :ados:
Lehen kapitulua bidalita, iritsi al zaizue?
Ez, ez dugu ezer jaso. Helbidea euskalencodings@gmail.com. Kontuz euskalencondings@gmail.com ez jartzearekin.

Azpitituluak bideoan itsatsita ala aukerakoak izatea nahiago?? Itsastekotan, zer letra eta zer tamainatan nahi duzu??

Bilhau

Kaka, Encondings jarri dut😂. Ba egia esan letra eta tamainak nahiko berdin dit, aurretik Miraik azpititulatutako kapitulu gutxi batzuk ikusi nituen, eta gustatu zitzaidan, beraz, horrelakoxeak. Itsatsita nahiago dut aukerakoak baino. Orain bidaliko dut...

Josuvike

Kaixo, nire izena Josu da eta beste proposamen bat daukat. Chainsaw man estreinatu barri dan animea azpititulatzea gustauko litxakigu nire lagun Markel eta bioi. Tutorialak ikusita, lanean jarriko gara. Iradokizun edo-ta galderarik badozue, pozik erantzungo deutsuedaz. Mila esker aukera honeek emoteagaitik. :platanoa:  :platanoa:

Aju

Aipamenaren egilea: Josuvike  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 19a, 16:36:19Kaixo, nire izena Josu da eta beste proposamen bat daukat. Chainsaw man estreinatu barri dan animea azpititulatzea gustauko litxakigu nire lagun Markel eta bioi. Tutorialak ikusita, lanean jarriko gara. Iradokizun edo-ta galderarik badozue, pozik erantzungo deutsuedaz. Mila esker aukera honeek emoteagaitik. :platanoa:  :platanoa:
Kaixo eta ongi etorri bioi.

Ba primeran!

Egiteko prest zaudetela diozunean, zein puntutaraino da? Denaz arduratuko zarete (itzulpen + konpresioa) ala itzulpena egin eta konpresioa beste batek egitea nahi duzue? Niregatik arazorik ez konpresioa nik egiteko :ados:

Josuvike

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 19a, 16:51:03
Aipamenaren egilea: Josuvike  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 19a, 16:36:19Kaixo, nire izena Josu da eta beste proposamen bat daukat. Chainsaw man estreinatu barri dan animea azpititulatzea gustauko litxakigu nire lagun Markel eta bioi. Tutorialak ikusita, lanean jarriko gara. Iradokizun edo-ta galderarik badozue, pozik erantzungo deutsuedaz. Mila esker aukera honeek emoteagaitik. :platanoa:  :platanoa:
Kaixo eta ongi etorri bioi.

Ba primeran!

Egiteko prest zaudetela diozunean, zein puntutaraino da? Denaz arduratuko zarete (itzulpen + konpresioa) ala itzulpena egin eta konpresioa beste batek egitea nahi duzue? Niregatik arazorik ez konpresioa nik egiteko :ados:
Printzipioz, dana egin ahal dogula uste dogu. Erritmoa beste gauza bat da... Baina ahaleginduko gara astero kapitulo bat itzultzen. 12 baino ez dira beraz espero dogu laster prest eukitzea.  :aingerua:

arrakala

Aipamenaren egilea: Josuvike  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 19a, 16:36:19Kaixo, nire izena Josu da eta beste proposamen bat daukat. Chainsaw man estreinatu barri dan animea azpititulatzea gustauko litxakigu nire lagun Markel eta bioi. Tutorialak ikusita, lanean jarriko gara. Iradokizun edo-ta galderarik badozue, pozik erantzungo deutsuedaz. Mila esker aukera honeek emoteagaitik. :platanoa:  :platanoa:

Aupa Josu! Ongi etorri eta eskerrik asko! Beti da pozgarria lanerako prest dagoen jendea agertzea. Tutorialak aipatu duzu, baina ez dakit guk egindakoei buruz ari zaren, badaezpada hemen uzten dizut gure kanalaren lotura. Bertan azaltzen dugu nola erabili AegiSub eta Handbrake, berez bi software horiekin nahikoa izango zenukete. Edozein zalantza galdetu lasai, gu prest laguntzeko.

Ba animo bioi eta kontatuko diguzue nola zoazten. Eskerrik asko ta segi bizkor!

Josuvike

Bidali dogu jada lehenengo atala wetransfer bidez. Espero dogu dana ondo joatea. Dana dala, windows media player erabilita, ez dira azpitituloak ikusten baina txertatuta dagozala dakigu VLC-n bai ikusi leitekezalako. Handbrakeko konfigurazioren bat bada, esan eta konponduko dogu.

Aju

#22
Aipamenaren egilea: Josuvike  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 25a, 18:32:27Bidali dogu jada lehenengo atala wetransfer bidez. Espero dogu dana ondo joatea. Dana dala, windows media player erabilita, ez dira azpitituloak ikusten baina txertatuta dagozala dakigu VLC-n bai ikusi leitekezalako. Handbrakeko konfigurazioren bat bada, esan eta konponduko dogu.
Orduan azpitituluok ez daude bideoan erreta, hautazkoak dira. Egongo da aukeraren bat Handbraken azpitituluok automatikoki kargatzeko erreprodukzioa hastean. Check bat jartzea izaten da.

EDIT: Bai, hautazko bezala doaz azpitituluak. Eta harritzen nau, MP4 bat delako eta suposatzen delako formatu horrek ez dituela azpitituluak onartzen :ulertuezin:

Nahi duzu hari bat ireki zerorrek? Ala neuk irekiko dizut?

EDIT2: Oraintxe ikustera nindoan baina telebistak ez ditu azpitituluak kargatzen hala aginduta ere, beraz, zerbait gaizki eginda dago azpitituluekin.

Josuvike

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 25a, 21:38:01
Aipamenaren egilea: Josuvike  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 25a, 18:32:27Bidali dogu jada lehenengo atala wetransfer bidez. Espero dogu dana ondo joatea. Dana dala, windows media player erabilita, ez dira azpitituloak ikusten baina txertatuta dagozala dakigu VLC-n bai ikusi leitekezalako. Handbrakeko konfigurazioren bat bada, esan eta konponduko dogu.
Orduan azpitituluok ez daude bideoan erreta, hautazkoak dira. Egongo da aukeraren bat Handbraken azpitituluok automatikoki kargatzeko erreprodukzioa hastean. Check bat jartzea izaten da.

EDIT: Bai, hautazko bezala doaz azpitituluak. Eta harritzen nau, MP4 bat delako eta suposatzen delako formatu horrek ez dituela azpitituluak onartzen :ulertuezin:

Nahi duzu hari bat ireki zerorrek? Ala neuk irekiko dizut?

EDIT2: Oraintxe ikustera nindoan baina telebistak ez ditu azpitituluak kargatzen hala aginduta ere, beraz, zerbait gaizki eginda dago azpitituluekin.
Ba gaur arratsaldean konponduko dot momentu baten. Zein da formaturik egokiena? Eta nahiagoko neuke zuk haria sortu ahalko bazendu. Mila esker.

Aju

Aipamenaren egilea: Josuvike  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 26a, 07:34:40
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 25a, 21:38:01
Aipamenaren egilea: Josuvike  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 25a, 18:32:27Bidali dogu jada lehenengo atala wetransfer bidez. Espero dogu dana ondo joatea. Dana dala, windows media player erabilita, ez dira azpitituloak ikusten baina txertatuta dagozala dakigu VLC-n bai ikusi leitekezalako. Handbrakeko konfigurazioren bat bada, esan eta konponduko dogu.
Orduan azpitituluok ez daude bideoan erreta, hautazkoak dira. Egongo da aukeraren bat Handbraken azpitituluok automatikoki kargatzeko erreprodukzioa hastean. Check bat jartzea izaten da.

EDIT: Bai, hautazko bezala doaz azpitituluak. Eta harritzen nau, MP4 bat delako eta suposatzen delako formatu horrek ez dituela azpitituluak onartzen :ulertuezin:

Nahi duzu hari bat ireki zerorrek? Ala neuk irekiko dizut?

EDIT2: Oraintxe ikustera nindoan baina telebistak ez ditu azpitituluak kargatzen hala aginduta ere, beraz, zerbait gaizki eginda dago azpitituluekin.
Ba gaur arratsaldean konponduko dot momentu baten. Zein da formaturik egokiena? Eta nahiagoko neuke zuk haria sortu ahalko bazendu. Mila esker.
Nik ez dut Handbrake erabiltzen egia esan, bizitzan bi aldiz erabili dut eta azpititulu gabe.

Sortuko dut, bai.

Josuvike

Badago jada azpitituloak txertatutako bideoa. Espero dot dana ondo egotea eta disfrutatu ahal izatea. :ospatzen2:  :ospatzen2:

arrakala

Aipamenaren egilea: Josuvike  Noiz: 2023ko Urtarrilaren 25a, 18:32:27Bidali dogu jada lehenengo atala wetransfer bidez. Espero dogu dana ondo joatea. Dana dala, windows media player erabilita, ez dira azpitituloak ikusten baina txertatuta dagozala dakigu VLC-n bai ikusi leitekezalako. Handbrakeko konfigurazioren bat bada, esan eta konponduko dogu.

Iepe! Handbrakek azpitituluak bideoan erretzeko aukera ematen du, bai. Bideotutorialeko zati honetan azaltzen da nola egin. Nik berriz diot, neretzat praktikoena online ikusi ahal izateko eta abar honako formatua litzake:

- .mp4 formatuan
- h264 kodekarekin
- audioa AAC formatuan
- azpitituluak bideoan erreta

Horrela Mega eta gainerako zerbitzarietan arazoak ekiditen ditugu, formatu horiek behar dira online ikusi eta entzun ahal izateko eta.

Beno, eskerrik asko zuen lanagatik eta animo!!  :zaldian: