Sorgin baldarra telesaila

Sortzailea Nox, 2024ko Otsailaren 06a, 12:36:40

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Nox

Kaixo! Ikusi dut eitb.eus-en sorgin baldarraren telesaila dagoela ikusteko. Posiblea da norbaitek deskargatzea eta megara edo horrelakoren batera igotzea? Nik egingo nuke, baina ez dakit nola deskargatu.

Eskerrik asko eta barkatu hemen egiten ez badira eskaerak, ez dut beste leku aproposago bat aurkitu.

Nox


arrakala

Aipamenaren egilea: Nox  Noiz: 2024ko Otsailaren 06a, 12:36:40Kaixo! Ikusi dut eitb.eus-en sorgin baldarraren telesaila dagoela ikusteko. Posiblea da norbaitek deskargatzea eta megara edo horrelakoren batera igotzea? Nik egingo nuke, baina ez dakit nola deskargatu.

Eskerrik asko eta barkatu hemen egiten ez badira eskaerak, ez dut beste leku aproposago bat aurkitu.

Kaixo Nox! Bideotutorial honetan azaltzen da nola jaitsi erraz chrome nabigatzailea erabilita, gure tutorialen sailean dago. Ea balio dizun! Eta forora igotzera animatzen bazara, primeran!

Segi bizkor!

Nox

Aipamenaren egilea: arrakala  Noiz: 2024ko Otsailaren 13a, 13:43:01
Aipamenaren egilea: Nox  Noiz: 2024ko Otsailaren 06a, 12:36:40Kaixo! Ikusi dut eitb.eus-en sorgin baldarraren telesaila dagoela ikusteko. Posiblea da norbaitek deskargatzea eta megara edo horrelakoren batera igotzea? Nik egingo nuke, baina ez dakit nola deskargatu.

Eskerrik asko eta barkatu hemen egiten ez badira eskaerak, ez dut beste leku aproposago bat aurkitu.

Kaixo Nox! Bideotutorial honetan azaltzen da nola jaitsi erraz chrome nabigatzailea erabilita, gure tutorialen sailean dago. Ea balio dizun! Eta forora igotzera animatzen bazara, primeran!

Segi bizkor!


Kaixo arrakala. Eskerrik asko, ez nekien "truko" hori existitzen zela deskargatzeko. Deskargatuko ditut guztiak eta gero forora igo, edonork disfrutatu ahal izateko :)