Avatar: Azken Airemaisua (2024) (Michael Dante) [1080p|MEGA|ONLINE]

Sortzailea arrakala, 2024ko Martxoaren 20a, 08:34:17

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

arrakala

AVATAR: AZKEN AIREMAISUA  -  AVATAR: THE LAST AIRBENDER  (2024)




Telesailaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Akzioa / Abentura
Urtea: 2024
Denboraldiak: 1
Atalak: 8
Zuzendariak: Michael Dante DiMartino, Bryan Konietzko, Albert Kim, Michael Goi, Roseanne Liang, Jabbar Raisani, Jet Wilkinson
Gidoia: Michael Dante DiMartino, Bryan Konietzko, Albert Kim
Argazkia: Michael Balfry, Michael Goi, Stewart Whelan
Musika: Takeshi Furukawa
Aktoreak: Gordon Cormier, Kiawentiio, Ian Ousley, Dallas Liu, Daniel Dae Kim, Tamlyn Tomita, Paul Sun-Hyung Lee, Ken Leung
Ekoizpena: Netflix, Nickelodeon Productions, Avatar Studios, Rideback. Banatzailea: Netflix
Sinopsia: Avatar gazte berriak lau elementuak kontrolatzen ikasi beharko du gerran dagoen mundua salbatzeko eta etsai gupidagabe bati aurre egiteko.
Nota Filmaffinityn: 6,5
Trailerra: YouTube [Pantailak Euskaraz]




Bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara (5.1 audioa)
Iraupena: 55 min ataleko
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,30 GB inguru ataleko
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)
(Oharra: Netflix harpidetza baldin baduzu, klikatu hemen telesaila euskaraz bertatik ikusteko, plataformetan euskarazko edukiak sustatzeko)
*Nahiz eta online ikus daitekeen, atalaren erdian MEGAren datu muga gainditu duzunaren abisua agertu eta atala eten daiteke, beraz jaistea gomendatzen da*


RAIMIKEL


jonnydbz

#2
Aspalditik hona sartu gabe, baina hau zegoela jakin dudanean jeistera animatu naiz. Gaur bukatu dut ikusten eta egia esateko irudi errealera nahiko egokitu dutela uste dut. Euskara aldetik hizkuntza aberatsa erabiltzen dela esango nuke, ez dakit gaur egungo bikoizketak horrelakoak diren. Eta Sokkaren aktoreak tontolapiko aurpegi oso onak jartzen ditu, jajaja.

Mila esker igoeragatik!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa