One Piece (1. eta 2. Denboraldia) [0-156] [MEGA/DRIVE] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 04a, 11:09:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Norbaitek 57.atala badauko igo dezala, ez dakidala zergaitik ez dut nik eta.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

delirium

Aupa!!!
Ea falta diren atalak "descarga directan" jartzerik dauzkazun. Emuletik saiatu naiz baina ezinezkoa da!!!
Eskerrikasko aldez aurretik.

ionhs

Atzo bota zuten 137a hemen igo dut.

http://www.megaupload.com/?d=2JXKV8UY

Baita ere esan beharra daukat grabatzen dudan lehenengo kapitulua dela eta ez dakit nahiko kalitate duen.

Aju

Aipamenaren egilea: ionhs  Noiz: 2010ko Urriaren 01a, 22:55:44
Atzo bota zuten 137a hemen igo dut.

http://www.megaupload.com/?d=2JXKV8UY

Baita ere esan beharra daukat grabatzen dudan lehenengo kapitulua dela eta ez dakit nahiko kalitate duen.
Eskerrik asko, baina atal honen arazoa ez da sekula ez dudala audioa grabatu, hurrengo atalaren aurrerapena inoiz ez dutela eman baizik. ETBk atalak binan-binan emititzen ditu, eta lehenengoaren aurrerapena kendu egiten dute, eta atal hau beti izan da lehen atala, eta horregatik ez daukat aurrerapenik. Atalaren audioa eduki badaukat, baina aurrerapena ez, eta horregatik ez dut igo, baina martxa honetan aurrerapena japonieraz utzi eta igo egingo dut.

ionhs

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Urriaren 02a, 11:49:51
[Eskerrik asko, baina atal honen arazoa ez da sekula ez dudala audioa grabatu, hurrengo atalaren aurrerapena inoiz ez dutela eman baizik. ETBk atalak binan-binan emititzen ditu, eta lehenengoaren aurrerapena kendu egiten dute, eta atal hau beti izan da lehen atala, eta horregatik ez daukat aurrerapenik. Atalaren audioa eduki badaukat, baina aurrerapena ez, eta horregatik ez dut igo, baina martxa honetan aurrerapena japonieraz utzi eta igo egingo dut.

Bai, kosta zitzaidan kapitulo bat non bukatu eta bestea noiz hasten zen ikustea. Niregatik igo aurrerapena japoniarrez, azken finean ez du garrantzia handirik, imaginekin aski izaten da aurreko kapituluan zer gertatu zen gogoratzeko. Gainera jendeak nahiagoko du hori edukitzea ezer baino.

Dirudienez etb berriro lehenengo kapitulotik hasiko da hurrengo astean.  :serie1_wall:

jonnydbz

Nik aurrerapenak ez ditut ikusi ere egiten. Niretzat anime guztietan soberan daude...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Urriaren 02a, 13:48:19
Nik aurrerapenak ez ditut ikusi ere egiten. Niretzat anime guztietan soberan daude...

Gainera, horri askotan aurrerapena zerotik asmatzen dutela gehitu behar zaio xD.

delirium

AipatuONE PIECE 56

ONE PIECE 58
ONE PIECE 59
ONE PIECE 60
ONE PIECE 61
ONE PIECE 62
ONE PIECE 63
ONE PIECE 64
ONE PIECE 65
ONE PIECE 66
ONE PIECE 67
ONE PIECE 68
ONE PIECE 69
ONE PIECE 70
ONE PIECE 71
ONE PIECE 72

ONE PIECE 82

ONE PIECE 95
ONE PIECE 96

Falta diren atalak igoko mesedez?

kakarot

Kaixo! kontu bati buruz zeozer esateko idazten dut. Orain dela gutxi one piece-n 156.atalarena heldu nintzen ta ez dago euskaraz gehiau ikusteko aukerarik bikoizketa gehiau ez dagoelako. Hori dela eta, posta elektroniko bat bidali ein nien EITB-koei gehiago bizkoizteko intentsiorik zuten edo ez jakiteko eta normalean inoiz ez didate ezebez erantzun baino oraingo hontan bai erantzun zuten. Honako izan zen erantzuna:

Egunon,

Oraingoz ez dago atal berriak bikoizteko asmorik.

Zure arreta eskertuz, agur bero bat.

EITBko Bezero Zerbitzua

Beraz  nire aldetik dei bat egin nahi dut, ez dut uste askorik lortuko dugunik baino posta elektronikoak bidali galdetuz edo eskaera eginez one piece euskara bikoizteko beharbada holan pentsatuko dute atal gehiago bikoizten dituzten edo ez.
Besterik gabe, agur bero bat !!!!

Aju

Aipamenaren egilea: kakarot  Noiz: 2010ko Azaroaren 13a, 22:11:05
Kaixo! kontu bati buruz zeozer esateko idazten dut. Orain dela gutxi one piece-n 156.atalarena heldu nintzen ta ez dago euskaraz gehiau ikusteko aukerarik bikoizketa gehiau ez dagoelako. Hori dela eta, posta elektroniko bat bidali ein nien EITB-koei gehiago bizkoizteko intentsiorik zuten edo ez jakiteko eta normalean inoiz ez didate ezebez erantzun baino oraingo hontan bai erantzun zuten. Honako izan zen erantzuna:

Egunon,

Oraingoz ez dago atal berriak bikoizteko asmorik.

Zure arreta eskertuz, agur bero bat.

EITBko Bezero Zerbitzua

Beraz  nire aldetik dei bat egin nahi dut, ez dut uste askorik lortuko dugunik baino posta elektronikoak bidali galdetuz edo eskaera eginez one piece euskara bikoizteko beharbada holan pentsatuko dute atal gehiago bikoizten dituzten edo ez.
Besterik gabe, agur bero bat !!!!
Pachi Lopez dagoenetik euskerazko gauzak geldituta daude. Tristea da, baina hau da guztiok errepresentatzen gaituena.

RAIMIKEL


kakarot

Hortan arrazoia daukazue baino eskatzeagatik ez dogu bat ere ez galtzen beraz .... nahi baduzue egin dezakezue. Besterik gabe, aioo!

veget4

falta direnak igoko dituzue edo gaztelaiz ikusi behar?
agur! eta eskerrik asko

aritzm


RAIMIKEL