Zein geratuko da primeran?

Sortzailea Aju, 2007ko Maiatzaren 16a, 21:25:00

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Athletic salbatuko da urtero moduen. Aurten pasadan urtean moduen, salbatuko da bera ba?o 3 txarrau dauzelako. Ni mas ni menos. Gaur be penaltyagaitik ez bada... 0-0. Mallorca be Osasuna moduen urten da irabaztera. Nik be Osasunagaitik lar arin berba in dot... baie klaro galtzen itxiko baziren...

Errealzaleak palo oso handie. Hasi ba?o lehenau irabazita euki deurieen partidua galdu...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Ze esaten neban? osasuna 2-0 Erreala ta Athletic-ena ere ia ia, nork irabaziko eban behintzat bai asmatu dot.
Vila-real nahiko indartsu dabil  :weirdsmiley beharbada azkeneko jardunaldira itxaron beharko da ze pasako dan jakiteko, ia ez bada holan.

darko

Argi dago Athletic ez dela inoiz jaitsiko. Arrazoiak Angel Mar?a izena du eta joko baten abizena du.

Matematikoki jaitsi arte itxarongo dut kaka guztia botatzeko. :mad
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Maiatzaren 28a, 17:59:29
Argi dago Athletic ez dela inoiz jaitsiko. Arrazoiak Angel Mar?a izena du eta joko baten abizena du.

Matematikoki jaitsi arte itxarongo dut kaka guztia botatzeko. :mad

Penaltiagaitik di?ozu? Mallorcan aurka pitatu deuena? Edo Zaragozan aurkakoa?

Zaragozan eguneko penaltie oso argie zan eta arbitroak paso in zeuen. Atzoko penaltia ba sin mas. Pitatzen ez dan horietakoa, ze Urzaizeri holango hamar iten dotziez partidu bakoitzean. Penaltie bada, ze ezpabere ez dakit zertarako oratzen dotzon defensak. Futboleko konponketa arraro horretariko bat izan da. Pasadan astekoa atzo konpondu zan.

Zuek be Astiazaran dekozue hor.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra


Arsenicum


Manek esan zeuen atzo. Osasunak ondi?o aukera deko Errealari laguntzeko. Datorren astean Betiseri irabazi ezkero eta errealak Racing-eri irabazi ezkero Betis puntu batera eukiko dozue. Athletic ez, gu salabatuta egongo garez datorren astean eta.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

#51
Osasunakoa atxazo gogorra izan da Realarentzat, gauzak diren moduan, eta maletinen bat egon bada Athleticetik Osasunarentzat, Realak ez dauka ezer esateko ze 32. jardunaldiko Celta-Mallorcan ya maletinekin martxan zebilen, asike... Gero eta argiago daukat maletina egon zela.

Villarrena txorrada bat da ze aurten Athletici askoz gehiago kendu diote eman baino, Zaragozan pare bat penalti jan zituen Pinok. Eta beste urteetan ere aber zer 'eman dieten'. Arbitro anti-Athleticak a patadas egon dira, memorableena Diaz-Vega eta Camp Nouko Barcelonaren centenario eguneko 4-0a. Dios, gradako jendearekin ospatzea bakarrik falta zen hor.

Aber, Villar pertsona bat da, eta pertsona dan moduan, talderen bateko jarraitzailea izan daiteke (bale, jokatu ere egin zuen), ba kasu honetan Athletic da, eta zer? Betisen jarrera hartu behar da? umeena? 'Jo, entxufatuak dira. Listo, galdu dugu' eta gero arbitroa kakatan jarrita eurek irabazi? Athletici hori zenbat bider gertatu zaion ezinezkoa da kontatzea, beti da horrela, aste osoa negarrez egon ta arbitroa akojonatu, ta gero Athleticen aldeko faltak pitatzean 2-3 bider pentsatu.

Jendeak 'Villar, Villar' esaten du pentsa barik ta listo. Ba Athleticek Villar jarri zenetik ez du titulurik sekula irabazi, Gurpegiri azkenean 2 urte ez, denbora gehiago jarri diote, 3-4 hilabete egon zen hasieran jokatu gabe indultoa heldu bitartean, eta gero esan dute 'bale, urte 1 eta 9 hilabete egongo da jokatu gabe, ba irail baten zigortuko dugu, eta horrela zigorra amaitzean ekaina izango da eta ez du jokatuko', totnamentean 2 denboraldi eta piko jango ditu, ba?a klaro, jendeak Athletici amorrua dionez, se la suda zer pasatzen zaion, eta egiten zaizkien injustiziak sekula ez dira haintzat hartzen...

Gero eta argiago daukat, inbidia da eta zerbaitengatik kexatu behar da. Villarren Athletici ez dio ezer aportatzen.

EDIT: Hombre, eso de datorren astean Villarraleri irabaztea...  :lol

Realak edo/eta Celtak irabazi ezkero, puntu batera jartzen dira, ta azken jornadan denak kakatan. Realak Betisekin ez dakit zelan daukan gol-averagea, ba?a Athleticekin kontran dauka, hau da, bi partiduak irabazi behar ditu. Athleticek Celtarekin kontra dauka, Celtak biak irabazi ezkero... Athleticek 3 puntu behar ditu. Celtari irabazteak eta enpatatzeak ere balio dio, baldin eta Athleticek biak galtzen baditu.

Por cierto, Osasuna utzi egingo zelakoaren zurrumurruekin batera hasi nintzen entzuten Racing Realari utzi egingo zaiolakoaren zurrumurrua, eta oso posiblea da, Racingekoak anti-Athletic gogorrak dira, oso espa?olak dira, direktibo batek ere esan zuen 'xenofobo puta batzuk' direla, papelak galdu zituen une batean...  :arbus

Getafe, Espanyol... badago beste talderen bat anti-Athletic ez dena??? Alaveseko jarraitzaileak ere Athletic a segunda esaten, en fin, anormalago ezin da izan... Gogoratzen ez badira ere, Realak iaz azken unean galdu egin zuen Espanyolen kontra eta horregatik jaitsi ziren, asike Realaren alde egotea, ba ez dakit nik... Batek diost 'ba egin zitzatela bere lana hobeto eta ez bota guri errua'... ba atzo Reyno de Navarran mas de lo mismo esan zitekeen.

jonnydbz

jajaja, hau da hau pikea dagoena  :lol

Eta Athletic sabatuta egongo dela?? jurjur, hori ikusteko dago :bleh

Nire pixuko Celtakoak Erreal zale bati esan diona:

Celtakoak: Ibon...
Errealekoa: Bai, esan.
C: Mesede bat eskatu nahi dizut... (serio-serio esanda)
E: Bai??
C: Datorren urterako Real - Celta partidurako sarrerak gordeko dizkidazu??
E: Joputa, kabron,... :kexa

jajaja :xD :xD Gordeta zeukan, ze barre egin zioten Celtak Anoetan galtzean :xD :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Kuriositatez, zure pixukoa zelan da Celtakoa?

jonnydbz

Gurasoak gallegoak direlako.

Mas le?a al fuego, foroko baten nick-a messengerrean:

"Solo hay una verdad absoluta: Siempre hay tres peores - Iruzurrik ez" :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Jajaja. Hori nire messengerreko nick-a da. Aber, nik beti esan dot hori. Beti dauzela 3 txarrago. Unian beti dau jendea urtero esaten "este a?o bajamos"     3 partidu galdu orduko. Ta nik beti ezetz. Pasadan urtean 8 jornada ta salbazioa 15 puntura. Ta danak san mamesen be, a segunda ya... no hay nada que hacer. Ta nik beti bardinegaz jarraitu dot. Beti dauz Athletic ba?o 3 txarrago. Gu salbatzen bagarez, espero dot Erreala be salbatzea. Aber Betiseri putzuan sartu ahal badako.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

barraplaust

Oraindik kolpetik sendatu gabe nago... :wacko Ea jardunaldi honen ondoren deskargatzeko aukera dudan, baina, ze ostia, agian azken jardunaldian hitz egingo dut, eta ea erreala eta athletic salbaturik daudela den (erreala nahiago :xD)
BITARTEAN...OSASUNA :giljotiini
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju

Eske oraindik dena galdutzat emateko arinegi da, Anoetan Racingen aurka irabazteko oso erraz dauka en teoria Realak, maletinekin bultzadatxo bat emanda, listo, Athletic puntu batera, ta deskuidatzen bazarete Betis ere bai, ze Osasunak mesede bat zor dio Realari.

darko

Nik ere komentatu behar ditut Estadio UPNko partidua eta beste gauza asko eta asko. Ez dakizue ondo zenbateko totxoa sartuko dizuedan, baina matematikoki jaitsi arte (edo Arantzazuko amabirjina jaitsi eta salbatu arte angell) itxarongo dut.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum


Totxo oso oso handia bada, mesedez argazkiren bat jarri tartean  :lol. Holan irakurketa ez da horren astuna egingo.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.