Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

kenshin

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Azaroaren 16a, 17:10:19
Begirada bota diet nire releaseari ta ongi daude atal guztiak. zihurasko kadek-en  arazoa izango da, begiraitzazu ia...
ez dut ulertu...
nik entzuten dudana bi ahots dira, bat euskaraz ta bestea japonieraz (uste dut, ez delako argi entzuten)

jonnydbz

Hori Codec arazoa dela dio, codec egokia instalatu behar duzu. Nik The Combined Community Codec Pack erabiltzen dut. Bertan Insurgent delakoa aurkituko duzu, lehenik hau jetsi eta exekutatu. Honek zein Codec dauzkazun instalatuta esango dizu, lehenik hauek desinstalatu egin behar dituzu Agregar y quitar programas erabiliz eta gero Codec Pack-a instalatu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

shanks_op

arazo hori ez baduzu konpondu lasai ez da codec arazoa!
windows media playerrek (berria) bideoak bi audio baditu biak erreproduzitzen ditu!
zuk erreproduzitu windows media player classic-ean eta hor ondo joango da
eta horrela ere ez badu funtzionatzen audioan begiratu eta hor aukeratu euskarazko audioa
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

kenshin


Taichisan

Esan nahi dizuet, hile honetan sakurarekin amaitzeko asmoa dekodala, ta asteburuan 58.ataletik 62.ataleraino igoko ditudala^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aspaldiko partez 3 atal gehiago, esan hauek pixkat pisutsuagoak direla(oso gutxi) eta horregatik 2 parteetan igo izan behar ditut, dena den aste honetan zehar gabon oparia eukiko duzue Sakurarekin, 10 atal besterik ez bait dira geratzen ta 2008 bukatu baino lehenago igoko dira guztiak :osvaisacagar: :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Egun bat ostean ta 2 atal gehiago tartean, orixe da ahin zuzen ere nire asmoa, Sakurarekin aste honetan finikitatzea beingoz :egiptooo biharko espero dut beste 2 atal igotzea, JO TA KEEEEEEEEEEEEEEEE!! :holas:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

wow!! eskerrik asko!! jeistera oraintxe bertan!!!
kodekarena uste dut konpondu dudala, ea grabatzean, ondo entzuten den telebistan dvd-a jartzerakoan. mila esker berriro ere! olentzero bikaina zara!

Spinel Sun

Kaixoooooooooo!!!!!!! Jeisten gehiago!!!! yuju!! milesker taichisaaan!!!! :) ipiniko dituzu faltatzen direnak megauploaden??? 46. atala 47.... :) mileskeeer

kenshin

jo... ba igual hobe.. ze ni nabil emulen... ummm 2 hillabete izan daiteke? ez dakit.. ya pila bat, ta.. ez dira jeisten.. TT______TT
bestela, eskerrik asko egiten ari zaren lan guztiarengatik!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Bueno, nahiz ta "64"atal jarrita daudela adierzi, atal gehiago sartu ditut jejejejeje, denak 50,65 eta 69.atalak ezik igotzen bait daude, espero dut biharko ya danak igota edukitzeak Sakurari amaira emon ahal izateko.

Ongi izan guztiok ta Jo ta ke!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Spinel Sun

 :vueltasss bakarrikan falta dira 3 kapitulu!!!!!!!!!!!!!!!!!! maite zaitut taichisaaan!!!

kenshin

woooooooooooo
eskerrik askoooooooooooooooooooooooo

eguberri on danoni!

Taichisan

Beeeeeeeeeeeeeno ba,.....aspaldi hasi nintzenetik ta azkenean olentzero etorri baino egun bat geroago amaitu da telesaila, goza ezazue guztiok!!^^

Azkenean pentsatu dut WHO DOKTOREArekin segitzea orain 13 ataleko telesaila da eta ta erraz egin daiteke. Aio guztioi sakuraren partez betiko! :stargate003:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!