Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

RAIMIKEL

Eskerrik asko!!!
Makina bat denbora emon dot Sakura eta beste serie asko euskeraz bilatuten, foro hau topa arte. Kristolau lana da ta eskertzen dotzuet!

Sakuraren atal guztiak deskagau dodaz, ta 13.a ez da ondo ikuzten, pixelatu egiten da.

r522

Mila esker telesail bikaina. Lehenengo 5 kapituluak ikusi ditut eta primerakoak dira. Besteak deskargatzen daude. mila esker berriro

Taichisan

Mediafirera igotzen hasita... lehengo 2 atalak igota!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Euskadiman

mila esker taichisan!!!! oso bizkor asi zara igotzen.benetan eskertzen dizut. benetan, ikaragarriak zarete!!!!!!!  :ahozabal: :ahozabal: :ahozabal:

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Euskadiman


Euskadiman

#187

Taichisan

Eskerrik asko Euskadiman, lehen postean jarrita^^ :osopozik:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Euskadiman


baronluigi

zer moduz doakizue mediafire gaur? Nire OVNan gehienez 3.8 MB/S dijoa link guztietan...normalean link batzuekin gertatzen da baina besteak 7-8 MB/S joan ohi zaizkit xD

Euskadiman


Euskadiman


Euskadiman


Euskadiman

beno. nik iadanik ezin ditut atal gehiago igo zeren ez ditut gehiago (nire lagunak ez zituen gehiago deskargatu XD). beraz, taichisan, hemendik aurrera zeuk jarraitu beharko duzu post honetako atalak igotzen. beno  hemen duzue nire azken atala:

26 atala: http://www.filetolink.com/5d517d4a

P.D. blue dragon igotzen hasi naiteke, nire lagunak telesail hori ere pasatu zidan eta hemengo postetik jaitsiak dira, zureak alegia taichisan. Nahi izanez gero abisatu eta igotzen hasiko nahiz.