Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Eskerrik asko zure lan paregabeagaitik Euskadiman!

Blue Dragonena oraindik ez dut berrigoko, ez bait dut ondino releasea amaitu, amaitzen dudanean hasi gaitezke igotzen, eskerrik asko dena den!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Euskadiman


Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Euskadiman

eskerrik asko taichisan. azkenik jarrai dezaket telesail hau ikusten.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zazpiakbat

#201
joio post hau duela hilabete bat ez dela mugitzen. zenbat tardatzen duzuen post bat egiten

Euskadiman

taichisan gizon okupatua da eta ezin du post guztiak igo bat batean. nik ere post hau igo dezala nahi dut baina ulertu behar duzu beste post asko ere badituela eta ezin duela beti igo.

Taichisan

Lehenean esan nuen, material pilo bat daukat igotzeko ta premiak premiak dira, animazio arloan sakura ta Kochikame daukat baino poliki poliki egingo nuela esan nuen. Baino irudi errealeko material guztia are garrantsitzuagoa da niretzat oraintxe igotzea, nik soilik baitdaukat material hori, beraz ez izan impaziente, lan hau guk nahidugulako egiten bait dugu hobby gixa, ulertu ezazue hori mesedez.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


Euskadiman

aupa. nik bakarrik aklaratu nahi nion zazpiakbat-i zu, taichisan, gizon okupatua zarela. material asko duzula igotzeko (bakarrik ikusi beharra dago zenbat post dira zureak XDXDXD), eta ez nuen nahi inori prisarik sartu, bakarrik erantzun gure lagun inpazienteari.

zazpiakbat

ulertzen dut. euskadiman, ni ez naiz inpazientea :haserre: :haserre:, bakarrik esan nahi nuen asko tardatzen zutela post bat egiten eta nik gogo handia dudala telesaila ikusten jarraitzeko.

Euskadiman

baita ni ere zazpiakbat baina taichisan ez dago ordenagailuan 24 orduak eta post asko ditu. lasai, igoko du telesaila, hitzeko gizona da baina pazientzia eduki behar dugu eta ez agobiatu, zeren txapa asko ematen baduzu azkenean ez du igoko. barkatu ofenditu bazaitut.

Taichisan

Ia, ni guztioi ulertzen dizuet baino gauza da azkenaldiotan askok pribatuz edo e-mailen bidez zaudetela matraka ta matraka ta askoei argi utzi nizuen lehengoan, eta birritan bale, baino hori ta gero astun xamar egiten zait inori azalpenak emoteko, lehendik emon nituenean. Horregatik pazientzia beharrezkoa da, Zumarrari esker lan dexente berrigo dugu telesail animazioan batez be, Burrundaie eta Godeleti esker ia ia filme guztiak igo ditugu denbora rekorrean, eta badakit ere askok eta askok zeuen aportazioak egin dituzuela (Sakurarekin adibidez), eta hori eskertzekoa da batez be ikusten delako interesa dagoela, baino nahi ta nahi ez, nik soilik dudan materiala kristona da eta irudi errealari kaña dexentea ematen nabil hori ez galtzeko sekula, esan behar dut eta material guztiengatik niretzat behintzat foruan daukagun materialik garrantsitzuena dela Irudi errealeko filmeekin batera, ez baitdituzte sarritan emoten animazioa bezala, eta euskaraz bikoiztutako honelako materiala oso oso hurria delako.
Esanak esan, badakizue, pazientzixe ta animo.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

FL-ko loturak erorita daude. MF-koak ondo daude.