Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Spinel Sun

aupa! badakat ordenagailuan 18. ere. baina azkenian deszinkronizatuta dabil, niri bakarrik gertatzen zait ala guztioi????
19. jeisteeen

kenshin

of course!
Taichisan! oso ondo azalduta .. (bueno... behar bada zeozer dakidalako honen inguruan...) lasai...
beraz, zure izena agertu behar da eta gero "Kenshin" jarri daiteke kapituluaren izen luze horren ondoren...
[EUSKAL-ENCODINGS] Sakura, kartak zakura - 35.-Sakuraren gabon zoriontzuak .-.by Taichisan & Kenshin
edo
[EUSKAL-ENCODINGS] Sakura, kartak zakura - 35.-Sakuraren gabon zoriontzuak .-.by Taichisan & Belebeltz & Orionatk & Kenshin-.
??
Agur!

Taichisan

Aipamenaren egilea: kenshin  Noiz: 2008ko Maiatzaren 03a, 21:55:32
of course!
Taichisan! oso ondo azalduta .. (bueno... behar bada zeozer dakidalako honen inguruan...) lasai...
beraz, zure izena agertu behar da eta gero "Kenshin" jarri daiteke kapituluaren izen luze horren ondoren...
[EUSKAL-ENCODINGS] Sakura, kartak zakura - 35.-Sakuraren gabon zoriontzuak .-.by Taichisan & Kenshin
edo
[EUSKAL-ENCODINGS] Sakura, kartak zakura - 35.-Sakuraren gabon zoriontzuak .-.by Taichisan & Belebeltz & Orionatk & Kenshin-.
??
Agur!

Orixe bera^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

emm... baina, zein? lehenengoa bezela edo bigarrena... TT__TT(??)

Taichisan

[EUSKAL-ENCODINGS] Sakura, kartak zakura - 35.-Sakuraren gabon zoriontzuak .-.by Taichisan & Belebeltz & Kenshin
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Spinel Sun


kenshin

#111
zeri deitzen diozu deskronizazioa??

...
emmm... gauza bat... sk pandora igotzeko eskatzen du 64 karaktere baino gutxiago izatea artxiboak... ez dakit zer egin... saiatu naiz laburtzen gauzak (adib. puntuak kentzen, soberan zeuden tarteak kentzen... jo... baina gehiegi direla ematen du, ze errorea ematen dit... ) zer egin dezaket?

Spinel Sun

deszinkronizazioaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa audioa ez dabil bideoarekin ados....

MikelEiza

Spinel Sun:
Nik momentu honetan ez dauzkat atalak eskuragarri desinkronizazioarena begiratzeko. Ostiralerako Taichisanek ez badizu erantzuten, etxera itzultzean begiratu eta komentatuko dizut.

Kenshin:
Niri berdin zait izena nola jartzen duzun, ea Taichisanek zer dioen. Hori bai, nik [Euskal-Encodings] behintzat utziko nuke.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Spinel Sun  Noiz: 2008ko Maiatzaren 05a, 12:45:48
deszinkronizazioaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa audioa ez dabil bideoarekin ados....

Esaidazu zein atalean den eta begirada botako diot, dena den ez dakit zenbatek jaitsi duten release hau baino inork ez dau ezer esan, dena den begirada botako diot, baino ezaidazu zeinen ataletan gertatzen dan ta noiztik aurrera mesedez, eskerrik asko^^
Aipamenaren egilea: kenshin  Noiz: 2008ko Maiatzaren 04a, 20:39:28
zeri deitzen diozu deskronizazioa??

...
emmm... gauza bat... sk pandora igotzeko eskatzen du 64 karaktere baino gutxiago izatea artxiboak... ez dakit zer egin... saiatu naiz laburtzen gauzak (adib. puntuak kentzen, soberan zeuden tarteak kentzen... jo... baina gehiegi direla ematen du, ze errorea ematen dit... ) zer egin dezaket?

Arrazoi dozuXD ez nintzen gogoratzen mobida horretaz. Ba egin dezakezuna hauxe bera da, [Euskal-Encodings]Sakura, kartak Zakura-35 ta horrela utzi izenik gabe, zeren bestela ez da sartuko, ta euskal encodings-ekin gendeak jakindo dau nongua dan^^. Oin bozkatuXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Maiatzaren 05a, 13:58:23
Aipamenaren egilea: Spinel Sun  Noiz: 2008ko Maiatzaren 05a, 12:45:48
deszinkronizazioaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa audioa ez dabil bideoarekin ados....

Esaidazu zein atalean den eta begirada botako diot, dena den ez dakit zenbatek jaitsi duten release hau baino inork ez dau ezer esan
Nik jaitsi bai, ba?a ikusi ez

kenshin

#116
oks! ba igotzen hasiko naiz, eta... behar bada, hementxe bertan jarriko ditut linkak, gero zuek jarri hasierako mezuan.. ok?
_____
modificado
_____
TT__TT
ez ditut igoko :cryy znbat denbora tardetan dau?? jooooo... ta ni pentzetan azkar eingo nauela...  emuletik jarraitu beharko dugu deskagatzen... edo megauploadetik...
barkatu... :cryy
jo... sk gehiegi tardatzen du! TT__TT
2 ordutan bakarrik %10 igo da... sk... nire konexioa oso mantxo doa...
-- sentitzen dot berriro be! --

Spinel Sun

ea ba, 18.kapituluan, karta eskuratu behar duenean, hortik hasten da deszinkronizazioa, ta 19. bebai azkenian... orain ez dakit, ze portatilean deskargatzen det ta dvda grabatu det jada. barkau!

ze kapitulutik doazte oin etb baten?

kenshin

humm... saiatu naiz begiratzen... baina ez dut aurkitzen gazteleraz horrelako titulurik... gaur etb-k emitituko duen atala "SAKURA TOMOYO ETA BALOI TXANPA" da.
horrekin balio bazaizu...  :vueltasss

Spinel Sun