Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Ichigomiya

Kaixo,

Eskerrak eman nahi dizkizut lan hau hartzeagatik. Asko estimatzen dizut :)

Denbora askotarako.

Ichigo.

Euskadiman

ez horregatik Ichigo :), gustura egiten dut.

Euskadiman

joder hau desastrea. 21-60 erorita daude biak barne. ea laster bukatzen dudan blue dragonekin eta avatarrekin hau berrigotzeko. sentitzen dut baina denbora apur bat beharko dut :(

Godelet

Ez larritu, mutil!
Hau nire kontu! Honetaz arduratuko naiz. Jarraitu «Blue Dragon»ekin, mesedez.

:osopozik:
G o d e l e t

Euskadiman

eskerrik asko godelet. ez dakizu ze mesede egin didazun jejeje. mila esker :osopozik: :osopozik:

Godelet

21tik 32ra konponduta!  :omgomg:
Besteak... Bidean!  :barre:
G o d e l e t

Godelet

G o d e l e t

ikasle55

Kaixo, berria naiz hemen, gaur aurkitu dut web orrialdea ta segituan harpidetu naiz.
Kontua da laugarren atala ez dijoala ta 61 etik aurrera ere ez. Konponduko bazenute eskertzekoa litzake.

Euskadiman

lehenengoz ongi etorri eta egia, ezabatu egin dizkidate 61 etik aurrera oraintxe hasiko naiz igotzen

ikasle55

Aipamenaren egilea: euskadiman  Noiz: 2013ko Ekainaren 02a, 21:22:21
lehenengoz ongi etorri eta egia, ezabatu egin dizkidate 61 etik aurrera oraintxe hasiko naiz igotzen

Hau azkartasuna, miyesker benetan
:barre:


ikasle55

Miyesker momentuz daudenak jaisten joango naiz falta direnak igo bitartean :D

Euskadiman


Amoipat

Kaixo, txikitan asko gustatzen zitzaidan seriea eta berriro ikustekotan nago. Gehiengoak jaitsi ditut dagoeneko baina link batzuk erorita daude, ez dit ez 4garrena eta ez 61garrenetik aurrera jaisten uzten. Eskertuko nuke norbaitek berriro igoko balitu, eta behin eskatzen jarrita, mega-ra igoko bazenituzte gainontzekoak bezala askoz hobe, ikaragarri azkar jaisten bait dira bertatik.

Miiiiiiiiiiiila esker egindako lanagatik :)

xeldorf

4. eta 60. ataletik aurrerakoak erorita daude eskertuko nuke norbaitek konpontzea :barre: