Sakura, Kartak Zakura - Kadokyaputa Sakura (70/70) [MEGA|1080p] [ONLINE]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 19a, 01:37:11

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Spinel Sun  Noiz: 2008ko Otsailaren 23a, 16:58:54
noiz ipiniko dezute beste kapituluak???? :wheelchair
asko gustatzen jata sakura, ta serieko beste partia ikusteko gogo handixa dittut. Beno ba, erantzunaren zain. muxutxu!!! :Totally_jammin_out

Haber,.....esan nuen bezela ez dot segituko releasea materialarik ez badot,ordun utzi galdetzeari noiz jarriko ditudan gelditzen diren atalok zeren egiten ditudan einean segituan igoko ditut emulera, lasai egon zaitezkete^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Spinel Sun

bale ba. milesker!! ea laister ipintzen dituzuen!! muxutxuuuuu :bye2

Spinel Sun

ze kapitulutik dabiltzate etb-1en????????barkau spamagaitik

kenshin

uste dut orain ez direla emititzen ari...
edo... bai??? :lmaosmiley3
ez dakit. :embarrassedd baina espero dut beste 35ak ikusi ahal izatea laster...  :vueltasss :cryy

Taichisan

Aipamenaren egilea: kenshin  Noiz: 2008ko Martxoaren 03a, 16:59:16
uste dut orain ez direla emititzen ari...
edo... bai??? :lmaosmiley3
ez dakit. :embarrassedd baina espero dut beste 35ak ikusi ahal izatea laster...  :vueltasss :cryy
Bai, ointxe arratsaldez daude emoten Sakura, grabatzen nabiz 35etik aurrera baino ondino ez dira iritsi(kontuan izan 4 atal astero emoten dabizela). datorren astean SAKURA,KERO TA SHAORAN atala dago jarrita asike ez da askorik falta 35.atalera heltzeko jada. Pazientzia euki ezazue^^UU nik be pazientzi asko euki behar dot eta materiala eskuratzeko, aio!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

 :vueltasss wooooooooooooooooo  :lmaosmiley3
ze gutxi enteratzen naizen...  :whistling
aupa sakura!! eta aupa taichisan ere!! ejjejeje
bua... ze gogoak ditudan telebista aurrean jarri  :tv_happy eta lasai lasai  :eat animea ikusteko  :lmaosmiley3
jejejej
ba eskerrik asko gu ingormatuta mantentzeagatik!!
agur!!
p.d. baina... zenbatgarren aldiz ari dira emititzen... beti al daude sakura jartzen?? jjajajaja..  :blush

Taichisan

Hile hontan Sakuraren 2.denboraldiarekin segituko degu!! Tamalez 36,atala falta zait, ez baitnuen hartu, norbaitek atal hori badu pasa iezadala mesedez, 4 atal igoko ditut astean zehar: 37tik 40arte. Ongi izan :egiptooo
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!


Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kenshin

woo!!
eskerrik asko!!!!!
...
op.. ba.. nik ez dut 36. grabatuta... sk nik besterik gabe ikusten dut... grabatu gabe...  :tv_happy


Spinel Sun


Spinel Sun

barkau 3 mensaje idatziarren, baina pandoko artxibo guztiak expiratu dute.  :thumbsup

orionatk

Nik nituen audio guztiak taichisani pasa nizkion... Beste pase batera itxaron beharko.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Spinel Sun  Noiz: 2008ko Martxoaren 28a, 15:28:19
barkau 3 mensaje idatziarren, baina pandoko artxibo guztiak expiratu dute.  :thumbsup

Badakit, aspaldi expiratu ziren ,baino oraingoan MEGAUPLOADerako kontu batera igoko ditugu atal guztiak gutxika gutxika, inork boluntario izan nahi du?XD :whistling
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!