Lekuak Asmatu Google Earth Erabiliz

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Maiatzaren 27a, 04:07:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

barraplaust

Jakin dezaket zertan fijatu gehienbat.. :whistling
Soilik herriak salba dezake herria.

olen

Pista moduan esango dut azkenengoz jarri nuen argazkitik nahiko gertu dagoela. Gipuzkoa dela!

olen

beno ba asmatzen ez duzuela ikusita esan egingo dut ze toki den.
Aurreko argazkiko (arantzazu jarri nuen) inguruetan dagoen araotz da . Ez dakit herri a edo auzo den baina beno.
Kontua da ni gaur 20 egunetarako kanpora noala(udalekuak 2007) beraz jarri dezala beste batek argazki bat.

barraplaust

Ba auzoa da bai, Onatiko auzoa. Gauza da nik behintzat ez dudala begiratzerik izan, atzerrian bainago eta ez daukat ordenagailu propiorik, ezta Google Earth ere... :undecidedd Gauza da, nork jarraitu behar du orain?
Soilik herriak salba dezake herria.

Jotake[EH]

Zaila da ez da ezer bereizgarririk... :mad

olen

Bueno ik?gual piskat emozinatu egin nintzen argazki hau jartzean... Baina jokuarekin jarraitzeak merezi duela uste dut beraz usten badidazue jarriko dut argazki bat eta horaingoa erraxagoa;)


barraplaust

Niregatik primeran, 20 egun hauetan erabat geldi egon da eta ia faltan botatzen nuen! :thumbsup
Soilik herriak salba dezake herria.

barraplaust

Olen, ez dakit argazkia jartzeko asmoa zenuen eta ahaztu zitzaizun edo baina ez duzu jarri oraindik... :whistling
Soilik herriak salba dezake herria.

olen


getxoztarra


olen

Barraplaust  11
Getxoztarra 10
Arsenicum   9
Olen           9
Orionatk     4
Darko         1
Igorsope     1

Ba bai erraza zan eh!

getxoztarra

Bueno ia ondo jartzen doten argazkia, ya ez dot gogoratzen zelan egiten zan ta. Hau ere uste dot erreza dala eh.



getxoztarra

Oso ondo Olen. Arsenicum...bronka bota beharko jatzu, klaseko afarietako mozkorragaz ez zara fijaten zelakoa dan herria edo? jajaja

Barraplaust  11
Getxoztarra 10
Olen           10
Arsenicum   9
Orionatk     4
Darko         1
Igorsope     1