Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 3 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

josu

Kaixo Danoi, :holas:

Denbora dexente da sartzen ez nintzela, lanpetuta ibila bait naiz.
Lehenik eta behin eskerrik asko DB amaitzeagatiki oriotnak, sekulako lana egin duzu.

DB jaisten hasi naiz 75 ataletik aurrera emultik eta ikusten dut 5 iturri daudela ataleko gutxi goranehera. Ea behintzat denboralditxo batean mantentzen badituzuen emulean. Nik jaitsitakoan emulean utziko ditut  (orain espazio asko baitut disko gogorrean).

Megaupload-ko taichianek igotako DB atalak berdinak al dira?, eta hala bada ze jarriko dituzue 153 atalararte megaupload-en?

Ah ikusi dut oraiont-nak DB-GT jaisten zabiltzala, ba nik 64 atalak ditut jarrita emulen. Hori bai ez dakit azken bertsio baden Aju ataratakoa, uste dut aurrekoa dela behintzat atalek honako izena dute:
Dragoi Bola GT - 64 - [Euskal Encodings]
Behintzat kalitate ona dute nire ustetan

Goazen lagunok....

orionatk

Aupa Josu,
Bai, megauploadeko kapituluak berdinak dira, eta gainontzekoak Taichisan-i pasako dizkiot dvd-n berak megaupload-era igotzeko.

hamair

Mila esker orionatk egindako lan guztiarengatik. Eskerrak emateko modurik oberena hik egindako lana elkarbanatzea denez, 1-etik 135-era emulen jarrita dauzkat, eta besteak jaisten direnean jarriko ditut.

Behin eta berriz, mila esker

hamair

Beste gauzatxo bat: 136tik 153ra emulen ez dago iturririk. Beste guztiak 24 orduz emulen ditut. Hauekin laguntzarik behar ezkero abisatu. Mezu hau ez da presa edo presiorik sartzeko, laguntza eskeintzeko besterik ez, que conste!!!!

Mila esker berriro ere

jonnydbz

Ea Taichisanek falta direnak igotzen dituen megauploadera ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Baneongoen nik esaten zergaitik ahinbeste min neukan sorbaldan, oin konturatu naz Jonnydbzk vudua egiten ari zidalaXD
Lasai igotzen nabil eta, baino lasai lasai, ze bestela ez dauko grazirik :silba:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Jajaja, ondo dago jakitea :biggrin:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

RYOGA

No sabia que lo hab?ais completado.Yo lo complete por mi cuenta hace a?os,pero quer?a tener todos de Euskal Encodings.La verdad es que me baje los videos que un tal aitortxu,y los que estaban mal o faltaban los baje en castellano,y les puse el audio de los videos que ten?a guardados.Concretamente los n?meros 90,94 y 115,creo que algun otro estaba mal y lo correg?,pero ahora tendr? todos de Euskal Encodings,Eskerrik asko orionatk,ya no me esperaba verlo completado,ja ja ja.

andermetalsh

#353
Kaixo !!! Froga batzuk egin ditut Euskal Encodings-eko videokin . AVI formatutik Theora vIdeo formatora bihurtu ditut (.OGV artxibo extensioa )  2 edo 3 video, kalitate berberarekin , ta 110 mega okupatzen ditu video batek, AVI formatuan  okupatzen duena baino askoz gutxiago. (240m bakoitza gutxi gora-behera ) Denbora izaten badut, video guztiak bihurtuko ditut . Barkatu nire euskara mailagatik , aspaldiko ez dut praktikatzen eta ...

RYOGA

Parece que los cap?tulos 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 y 149 se quedan parados son los ?nicos que no avanzan, algunos que se pod?an descargar en megaupload he aprovechado, pero estos est?n atascados. Sobretodo el 143 que se queda a 0%. 2,09 MB. Espero poder completar la serie, y quitar los de (Aitortxuren partez).No los borrar?, pero los principales ser?n los de [Euskal-Encodings] sin ninguna duda. me encanta la calidad. Gabon.

jonnydbz

Taichisan subir? lo que queda a megaupload cuando pueda.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

RYOGA

Eskerrik asko jonnydbz. itxarongo dot

orionatk

Datorren astean Euskal Encounterra da, ea hor nire emulea ondo doan eta igotzen bukatu ahal ditudan. Bestela handik igoko ditut megauploadera zuzenean.

baronluigi

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2010ko Uztailaren 14a, 17:49:18
Datorren astean Euskal Encounterra da, ea hor nire emulea ondo doan eta igotzen bukatu ahal ditudan. Bestela handik igoko ditut megauploadera zuzenean.

Elkar ikusiko dugu orduan.

killer

Egunon denoi aspaldiko partez hemen daukazute askenengo menuak  :egiptooo

Kaptura

Dragoi Bola DVD4 (7.26Mb)

Kaptura

Dragoi Bola DVD5 (7.41Mb)

Kaptura

Dragoi Bola DVD6 (7.54Mb)

Kaptura

Dragoi Bola DVD7 (7.42Mb)

Kaptura

Dragoi Bola DVD8 (7.64Mb)

hauxe da dena hurrengorarte   :holas: