Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 3 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: jon24  Noiz: 2013ko Otsailaren 11a, 11:48:05
bueno lehenik eta behin mila esker orri hau egin duzuen guztioi, urteak neramatzan eta dragoi bola  euskeraz aurkitzen.

p.d: ohartu naiz 9 garren kapitulua ez dabilela ondo. ahal den momentuan konpontzerik balego eskertuko nuke.

mila esker denagatik   :goku:
Proba egin dut Sendspace-etik, eta ordubetean jeitsi dit. Jarraitu probatzen ea jeisten dizun.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jon24

jetsi neri de uzten dia baña gero akatsa emanten dit irekitzerakoan, besteekin etzaitena pasatzen.
eta 32 ta 36 kapituluak ez ditu aurkitzen.

mila esker ain azkar erantzuteagatik!!

jonnydbz

Niri ondo erreproduzitzen dit, saiatu zara berriz jeisten?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Godelet

MEGAn, SOLIDFILESen eta LETIBITen eskuragarri!  :barre:
G o d e l e t

Sabelgorri

Kaixo eta MILA ESKER egindako lan izugarriarengatik!!
Arazotxo bat izan dut Solidfileseko 48. alearekin, ez omen du aurkitzen. Konpontzerik duzue?
Mila esker

Godelet

Konponduta!
Prozak ointxe eta esango diguzu!  :barre:
G o d e l e t

Sabelgorri

Oraintxe probatu dut eta atzoko mezua aldatu egin da, baina ala ere ezin dut, NOT FOUND jartzen du.

Eta bide batez, beste arazotxo bat, ez dakit zerbait gaizki egin dudan, baina 41. alea jeitsi dut eta 42.a ren berdina da, izan ere, db042 izenarekin jeitsi zait.

Mila esker eta barkatu eragozpenak!!

Ondo izan

Godelet

Orain bai, dena zuzenduta! 41, 42 eta 48 atala.
Eskerrik asko, Sabelgorri, abisatzeagatik!  :barre:
G o d e l e t

Sabelgorri

ITZELAAAAA!!!!!
ORAIN BAI, MILA ESKER LAGUN!!!

maider86

Kaixo, berria naiz foroan idazten....
Orain dela gutxi hasi naiz kapituloak jeixten eta 44.arekin arazoak ditut. Deskargaren erdian "Error de red" jartzen dit. Hiru horrialdeetatik probatu det eta arazo berdina emanten dit.
Eskertuko nuke norbaitek erantzunen bat ematen badit eta arazoa konponduko bazenute. Eskerrik asko alde aurretik  :pozik:

egoninobi

Kaixo!
Nik ere maider86k duen arazo bera dut.
44. atalak errorea ematen du deskargatzean. Konpondu ahal duzuenean mesedez.

Aju

Oraintxe igo berri dut 44a, lehen mezuan jarriko dut.

egoninobi


maider86


radiz

Alguien tiene los subtitulos en español por favor?veia esta serie en la etb1 cuando era pequeño aunque no entendia nada me encantaba,necesito los subtitulos para poder entenderlo y aprender vasco,me encantan las voces y quiero aprender a hablarlo.saludos