Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Bai, RAW ezberdinengatik izango da, ze atal bakoitzari 5 korte sartu behar diet de media.

orionatk

Zelan doa hauen jeitsiera? Gehiago jarriko ditut ala pixkat gehiago itxarongo dut?

barraplaust

Nik oraingoz lehen lauak ditut. Baina gainerakoak ere aurreratzen ari dira...  :pla
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Nik oraindik azken hauek jeisten ere ez naiz hasi, astebukaeran jarriko ditut, baina gehiago jartzearena zure esku jartzen dut :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk


jonnydbz

Martxa hontan disko gogorrak eztanda egin behar du!!!

Eskerrik asko!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Hori da hori martxa hartu duzuna. Ni oraindik aurrekoak jaisten nabil, baina horiek bukatu bezain pronto jarriko ditut hauek.

Eskerrik asko :thumbsup.

orionatk


barraplaust

Hori da hori martxa!  :yahoo Aurrekoetatik bi faltan eta jada bi gehiago, eskerrikasko! :pla
Soilik herriak salba dezake herria.

Taichisan

Jodo Orionatk, azelako martxaXD ikusten da Conan ripeatu egin behar dozula jejeje ta bitartean dragoi bola bentilatzenXD

Zenbatgarren atelarako materiala dozu?? zeren audio gehiago utzi beharko dizkizut ala badituzu guztiak??
esango didazu,aioooooo!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Jaisten ni ere.

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Azaroaren 23a, 15:59:26
ikusten da Conan ripeatu egin behar dozula jejeje ta bitartean dragoi bola bentilatzenXD
Sharen nabil ea Conanen rawrik dagoen, eta DBZrako dauzkadan moduko rawak aurkitu ditut (suposatzen dut ghost efekturik gabe, esa es la buena), ba?a 201-300 atalak bakarrik daude... 180ra doa jaisten, bada zerbait.

orionatk

#86
Taichisan, harrapatu nauzu jejeje. Bai, dragoi bola bukatu arte ez dut conan-ekin jarraituko, konprimaketa dela eta, gau osoa tardatzen baitit kapitulu bakoitzak, eta ez dut conan-en releasearen erruz dragoi bola-rena moteltzerik.

EDIT: audioena, baditut 84.erarte. Laster geratu beharko gara gainontzekoak uzteko.

jonnydbz

Hau martxa!! :lmaosmiley3 Ni 45arekin nabil oraindik :embarrassedd

Mila esker, lanaren herena eginda daukazu ya!! :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

50. atalaren link-a kendu dut, fallotxo bat du eta (Arsenicum konturatu da). Jeisten ari zaretenok ezabatu. Laster aterako dut v2 bertsioa.

barraplaust

Horixe da jeitsi zaidan lehena ta!  :brickwall  :xD Ta nolako akatsa dauka ba?
Soilik herriak salba dezake herria.