Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Introtik, atalaren izena esaten dan arte, euskera eta japoniera nahastuta dauz. Hortik aurrera ondo jartzen da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

#91
Gaixorik nagoenez eta irten ezin izan naizenez, 50. atalaren bertsio berria egin dut.
Oraindik aurrekoaren iturri oso bat agertzen da emulen. Jarrita duena, ezabatu mesedez.

EDIT: 53.a ere jarrita.

barraplaust

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Abenduaren 08a, 22:54:48
Gaixorik nagoenez eta irten ezin izan naizenez, 50. atalaren bertsio berria egin dut.
Oraindik aurrekoaren iturri oso bat agertzen da emulen. Jarrita duena, ezabatu mesedez.
Hori neu nintzen.  :embarrassedd Kenduta. Eskerrik asko beste kapituluagatik! :pla
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Nik ere jarri ditut jaisten.
Eskerrik asko eta ea azkar osatzen zaren.

marz

aupa! eskerrak emoteko idazten dotsuet zuen biharragaitxik  :thumbsup .
dagoneko ipi?i doraz emulen kapitulo batzuk (10) baina bi kapitulo bakarrik dauke topaten nitxu  :protest ta txarrena,
ez dao ezer bajatzen  :brickwall .
bnga akumo! ein trapitxeoren bat eta ia laguntzen banazu!
agur!  :bye2

Aju

#96
Nor zara  ;tximuzoro

EDIT: Identifikau. Hau ezta komenta neutzun bersi?oia. Honek 20naka doiaz dvdietan, bestiak 21naka (Aitortxunak). Itxiko dotzudaz daukadazenak, ba?a gero grabateko orduan zeuk ikusi zer ein.

ibai87

ez dakit zergatik gertatzen zaidan, bi?o linka klikatuta etzaizkit emuleko listan agertzen kapituluak. hortaz gain komentatu nahiko nuke hainbat kapitulo, 18 hain zuzen ere, fuente gabe geratu zaizkidala. bat izan ezik denak dira DBZkoak, ustez falta zaizkidan 17ak

inork jakingo balu arazoak nola konpondu, izugarri eskertuko nioke

orionatk

Begiratu ea aukera hau jarrita duzun emulen:



Bestalde, nik DB eta DBZ atal guzti-guztiak ditut konpartitzen, beraz ez litzake iturri arazorik egon beharko. Pazientzia pixka bat izan...

ibai87

aukera hori aktibatua daukat eta hala ere ezer ez. bestela ere eskerrik asko atenditzeagartik eta bilatzen segituko dut ea konpontzen dudan....

schumi_zzz

Kaixo

Lehengoz eskerrik asko emulen kapituluak jartzeagatik. Non edo nola lor ditzaket DB eko 53 kapitulua ondoren dauden beste ehun kap?tuluak?


Mila esker denoi eta aupa DB DBZ euskaraz

orionatk

Ongi etorri^^
Hemen bertan lor ditzakezu pazientzia pixka batekin. Proiektua ez dago geldituta, baina azterketa garaian nagoenez orain ezin ditut muntatu. Astebete barru jarriko naiz lanera berriro jo ta ke  :Totally_jammin_out

schumi_zzz


orionatk

Azterketak bukatu direnez... bederatzi kapitulu gehiago!!  :drunk

Neodern

 :yahoo

Domo arigatou gozaimashita!!!

Jadanik jaisten ^_^