KAPITAIN PLANET ETA PLANETARIAK [MG][095/112]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Uztailaren 27a, 12:57:17

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

StarKillerNFS


baronluigi

Oraintxe ezagutu berri dut 27garren atalean Link-aren lehengusua droga sobredosi batengatik hiltzen dela. Nahiko gauza iluna haurrentzako telesail batentzat. Hala ere, erreleatitaren islapen gordina ere bada.

Aju

#17
Lehen mezua eguneratuta 5 atal gehiago gehituta (bukaeran daude) Taichisanen DVDei esker. Ez dakit ez ote zegoen falta den beste atalen bat Raulen zintetan...

Azken denboraldia euskaraz emititua izan zen? Osorik falta da. Denboraldi hori kenduta 6 atal bakarrik falta dira, eta 33. atala berez igoa izan zela dirudi, agian jaitsi zuen baten batek oraindik badu...

xabeer

Nik ez daukat 33. kapitulua. Berandu heldu nintzen...

urtzai

Aupa lagunok!!


Lehenik eta behin, I-KA-RA-GA-RRI-A egiten ari zareten lana! Niretzat berebizikoa!

Lagun kuadrila bat elkartu gara eta ordenagailuan film eta serie euskaldunak bildu eta elkarbanatzeko Jellyfin izeneko programa bat instalatu dugu. Horrekin gure haurrek munduko edozein lekutatik eta edozein gailutan euskarazko edukiak ikusteko aukera dute.

Horretarako baina, atal bakoitza banan banan deskargatzea lan handia da eta DLC-ak erabiliz ari naiz osatzen nire artxibo pertsonala.

Kapitan planeten kasuan ere egin dezakezue? Zerbait egin nezake laguntzeko?

Mila esker!

Aju

Aipamenaren egilea: urtzai  Noiz: 2022ko Urriaren 07a, 12:17:28Aupa lagunok!!


Lehenik eta behin, I-KA-RA-GA-RRI-A egiten ari zareten lana! Niretzat berebizikoa!

Lagun kuadrila bat elkartu gara eta ordenagailuan film eta serie euskaldunak bildu eta elkarbanatzeko Jellyfin izeneko programa bat instalatu dugu. Horrekin gure haurrek munduko edozein lekutatik eta edozein gailutan euskarazko edukiak ikusteko aukera dute.

Horretarako baina, atal bakoitza banan banan deskargatzea lan handia da eta DLC-ak erabiliz ari naiz osatzen nire artxibo pertsonala.

Kapitan planeten kasuan ere egin dezakezue? Zerbait egin nezake laguntzeko?

Mila esker!
Kaixo urtzai.

Lehen mezua kopiatu eta JDownloaderren itsatsita esteka guztiak jaistea dago, baita DLC fitxategia sortzea ere.

MikelEiza

Kaixo urtzai.

Jellyfin hori publikoa izango da edo lagun artean pribatuki partekatzeko asmoa duzue?

urtzai

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2022ko Urriaren 07a, 14:17:48
Aipamenaren egilea: urtzai  Noiz: 2022ko Urriaren 07a, 12:17:28Aupa lagunok!!


Lehenik eta behin, I-KA-RA-GA-RRI-A egiten ari zareten lana! Niretzat berebizikoa!

Lagun kuadrila bat elkartu gara eta ordenagailuan film eta serie euskaldunak bildu eta elkarbanatzeko Jellyfin izeneko programa bat instalatu dugu. Horrekin gure haurrek munduko edozein lekutatik eta edozein gailutan euskarazko edukiak ikusteko aukera dute.

Horretarako baina, atal bakoitza banan banan deskargatzea lan handia da eta DLC-ak erabiliz ari naiz osatzen nire artxibo pertsonala.

Kapitan planeten kasuan ere egin dezakezue? Zerbait egin nezake laguntzeko?

Mila esker!
Kaixo urtzai.

Lehen mezua kopiatu eta JDownloaderren itsatsita esteka guztiak jaistea dago, baita DLC fitxategia sortzea ere.

Ados! Saiatuko naiz!

MikelEiza, ez ez lagun artean pribatuki partekatzeko da. Alde batetik, eskaerak masiboki erantzuteko ez legokeelako prestatuta eta bestalde eduki hau publikoki partekatzeak lege arazoak ekarriko lizkidakeelako.

Nire ametsetako bat da eduki guzti hau nola edo hala publiko zabalarentzat jartzea, baina salaketaren bat edo jasoz gero, gorriak ikus daitezke eta momentuz ez nago abentura horietan murgiltzeko moduan

chickendude

Esteka gehienak erorita daude, posible litzateke berriro igotzea?

arrakala

Berrigotzen. MEGA-ko karpeta pare batean sartuko ditut atal guztiak. Oraingoz lehenengoa jarri dut igotzen, lehen 94 atalekin