Gaurtik haurrera grabaitzazue ahal duzuenok ONE PIECE audioak ongi...

Sortzailea Taichisan, 2007ko Urriaren 01a, 13:24:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Gaurtik haurrera grabaitzazue ahal duzuenok ONE PIECE audioak ongi, zeren ikusten egon naiz pasadan paseko audioak(94.ataletik haurrera)ta Ajuk kristonak pasatuko dituelan nago, hiper kortatutak bait daude, ordun mesedez, har itzazue porseacaso.

Nik lehen paseko dvdak baditut osorik baino badakizue nola dagoen soinua, arraro xamarra ordun hobeagoa izango zan ongi hartzea^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!


Aju

Etenak badaude, hartu kosta ala kosta, mesedez  :xD 61 eta 62 montatzen hasi nintzenean, kriston korte pilla zeuzkaten, eta zoratzekoa da, ez dakizu non dauden, eta bilatzen ibili behar zara, sinkronizatu, eta gero zer eta 30 segundura beste korte bat egoteko... zoratzekoa da, benetan

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urriaren 01a, 22:58:49
Etenak badaude, hartu kosta ala kosta, mesedez  :xD 61 eta 62 montatzen hasi nintzenean, kriston korte pilla zeuzkaten, eta zoratzekoa da, ez dakizu non dauden, eta bilatzen ibili behar zara, sinkronizatu, eta gero zer eta 30 segundura beste korte bat egoteko... zoratzekoa da, benetan
Horregatik esaten nuen, nik hartzeko egon naiz baino ahaztu egin zait (kaka zaharra!!) ez dakit non dekodan burue aspaldion benetan....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!