Utz dezatela Dragoi Bola bakean!

Sortzailea Aju, 2008ko Azaroaren 25a, 16:01:40

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Gaur lutoan nago. Beste egunean estreinatu zuten DBZko ova berri hori jaitsi dut, eta NEGARGARRIA DA!!! JODER, PELIKULAREIN ASKI EZ ETA HONEKIN ERE TORTURATU EGIN BEHAR AL GAITUZTE???!!! HAIN ZAILA AL ZEN ZERBAIT DEZENTEA EGITEA???!!!! Txisteko gaiztoak daude, ETA ANIMAZIO ALDETIK DATOR KRITIKA HANDIENA, imitazio txar kasposo bat ematen du (segun zein angulotatik begiratzen duten, begi erabat ezberdinak dauzkate)!!!!. Horretarako ez atera ezer!!!

Benetan, irudi errealeko pelikularengandik itxaron zitekeen mierda hori, ze azken finean amerikanizatuta egongo zela argi zegoen (baina entzuten duzun bakoitzean behin eta berriz egiten dizu min, espero izan arren) eta badakizu gaur egun ezin dela hainbeste efektuko ganorazko pelikula bat atera, baina honek erabat dezepzionatu nau. Hainbeste urte eta gero ezer atera gabe egonda uste nuen mila ideia izango zituztela, eta Coola edo Broly bezalako etsai interesgarriren bat aterako zutela, BA?A KEBA!!! Eta animazioak youtubeko bideo kasero bat ematen du, jendeak irudiekin montatzen dituen bideo guarroa dirudi une batzuetan.

Bilatu hiztegian indignazio hitza eta hari hauxe agertuko da...

Seriearen remakearenak aurrera egiten badu (askotan entzun da), ta jakinda japonian zenbat zoro dauden, ojo.

Taichisan

Beno, nik anotazio batzuk ematera nator, batez ere zuk esaten duzun filmea, JUMP aldizkariaren 40 urteurrena ospatzeko 3 animazio espezial dira, ta hori esan nahi du, Dragoi bolaren kasuan, 25 miuntuko atal autokonklusibo eta ganorabakoa izango dela, ta nik behintzat hori espero nuen , atzo ikusi ta gustatu zitzaidan, behintzat sekulako barreak bota nuen Vejeta mehatxuka gokuri One Piece moduanXDD

Ikusi ez duzuenontzat esan atal berezi bat dela, juxtu booren amaieran baino azkenengo torneoa baino lehenagokoa. Akira toriyamak berak idatzia, hau oso garrantzitsua da!, badakigu Toriyama pixkat aspertu egin dala DBZ zeukan tematikaz ta horregatik oin istorio xelebreak egitea ditu gogoko, NEKOMAJIN adibidez, ta honela sortu da parre egiteko espezial hau besterik ez, ta ewsan dudan bezala JUMPen 40. urte bete duelako.

Dena den ni espezial honetatik gauza batzuk aspimarratuko nituzke:
- Table, vegetaren anai txikiak Gay-a izan daiteke??zeren Saiya izateko la madre ke lo parioXD
- Oso ona opening berria, dbzko mitikoa baino gaiza gehiegi aldatutak Booren sagara adaptatzeko(zergatik ez zuten ba egin bere garaian??)
- Bikaina benetan Krillin eta Yamcharen agerpenakXD sekulako impresioa emoten du Krillin ilearekin ta mutenro maisuaren uniformea jantzita, baita ere Boo sagako Yamcha ereXD
-Etsaiak benetan oso txarrak dira, parre egitekoak, dena den 25 minuturako baliogarriaXD

Ta besterik ez, baita ere ONE PIECEren espezial bat dago ta hau(animea emititzen dagoenez gero)  esan dezakegu istorio hobeagoa dela DBkoa baino, luffy protagonista da oso baino oso ondo dago.

Ia V-JUMPeko alea erosten dudan DVDa eskuratu ahal izatekoXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#2
Enago inon ere ados! XD

Dragoi Bolaren haritik (gaizto bat dator --> hil egin behar dugu) oso oso urrundua dago pelikula, pelikulan ia ez dago gaiztorik, eta horren ordez grazia ematen saiatu dira, ta ezin diozu One Pieceren umorea jarri bapatean horrelako serie "serio" bati (bazeuzkan bere puntuak, baina oso desberdinak). Eta gaiztoak... Booren saga eta gero daukaten indarrarekin berriro zapi gorridun armada menperatu behar dutela eskatzea moduan da, dificultad 0. GTren berezian ere esan daiteke ez dagoela etsai dezenterik, baina behintzat zerbait serioa egin nahi zutela ikusten zen, Gokuren iloba nola hasiko den Dragoi Bolen bila, DBren hasieren nahiko antz handia lortu zutela esan daiteke. Ba?a hau...

Openinga berria egin zutelako etzuten egin horrelako opening "aktualizaziorik", ezpazuten egiten ya fusilatu egingo zituzten, ze kexa nahikoa zeukan ea zergatik ez zuten aldatzen (Edertracentzat de puta madre, opening bakarra bikoizteko). Eta hasierako tituluak imitazio txinoa dirudi, niretzako kriston aberia egin dute, hankasartze handia.

Toriyama horrek ere badu jubilatzeko garaia, ze imajinazio guztia DB/Zn gastatu zuen, pertsonaia guztiek daukate honelako ezaugarri bat edo gehiago: Booren buruko antena, Satan Txikiren belarriak, Saiyen armaturaren diseinua eta azal kolore arraroak, nesken begiak edo normalak dira edo C18renak dira. Ezaugarriokin faktorial konbinazio egiten ditu, beti dira berdina.

Gehien dezepzionatu nauen gauza zera izan da, 10 urtez ezer atera gabe egonda suposatzen dela 1000 ideia berri izango zituztela, eta hau egiten digutela.

darko

Nik gauza bat esango dizut eta ez haserretu Aju:

Errua zurea da, oraindik ere Dragoi Bolaren itxurazko zerbait espero izateagatik. Hori politikari batengandik egia espero izatea bezala da XD
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abenduaren 01a, 20:03:31
Nik gauza bat esango dizut eta ez haserretu Aju:

Errua zurea da, oraindik ere Dragoi Bolaren itxurazko zerbait espero izateagatik. Hori politikari batengandik egia espero izatea bezala da XD
Enaiz haserretzen, esan duzuna egia da ta. 10 urte ta gero behintzat normalena horixe zen, ideiaz kargatuta egongo zirela eta zeozer ona aterako zutela, ba?a keba....

baronluigi

Vegetaren anaia hain patetikoa al da? xD

Aju

Lotsagarria da, hori ezin da Vegetaren anaia izan ni de palo. Vegeta eta Son Gohanen nahaste bat da, Vegetaren karetoa eta Son Gohanen ilea. A todo esto, Vegeta eta Gokuri pertsonalitateak aldatu dizkiote erabat, Vegetak ezituen horrelako karetoak jartzen eta orain edozergatik eskatzen du barkatu, eta lehen Goku Vegetarekin diskutitzen egotea ezinezkoa da, orain txorrada batengatik egiten dute. Hau ez da DBZ.