Dragoi bola GT selecta-vision-en eskutik

Sortzailea Mua_2001, 2008ko Martxoaren 11a, 11:02:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Mua_2001

Kaixo, dirudienez selecta-vision-ek apirilean dragoi bola gt ekarriko digu. Baina berri txar bat, bakarrik hiru hizkuntzatan aterako dute, eta horien artean ez da euskara.. Hemen uzten dizuet link-a:

http://www.zonadvd.com/modules.php?name=News&file=article&sid=14687

baronluigi

Aipamenaren egilea: Mua_2001  Noiz: 2008ko Martxoaren 11a, 11:02:35
Kaixo, dirudienez selecta-vision-ek apirilean dragoi bola gt ekarriko digu. Baina berri txar bat, bakarrik hiru hizkuntzatan aterako dute, eta horien artean ez da euskara.. Hemen uzten dizuet link-a:

Normala, euskarazko itzulpena ez baitzen amaitu xD

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Martxoaren 11a, 13:34:13

Bai zen amaitu, gabonetan eman zituzten falta zirenak (63a saltatu egin zuten :kexa). Ba?a ganora ikusita, ziur 1000 oztopo jarri dituztela. Ulertzen dut audioa ez joatea... Orain beste pase bat egotea bakarrik falta da, ea behintzat 63a hartzen dugun

jonnydbz

Suposatzen da Eusko Jaurlaritzak ez-dakit-zenbat mila euro jarri zuela dvd-tan euskara sartzeko. GTko atalak euskeratzea eta dvd-etan sartzeko oztopoak jartzea ez dauka inongo zentzurik, gutxiago DBZ argitaratu ondoren. Nik oraindik ez dut itxaropena galtzen dvd hauetan euskera ikusteko.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Martxoaren 11a, 15:16:00
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Martxoaren 11a, 13:34:13

Bai zen amaitu, gabonetan eman zituzten falta zirenak (63a saltatu egin zuten :kexa). Ba?a ganora ikusita, ziur 1000 oztopo jarri dituztela. Ulertzen dut audioa ez joatea... Orain beste pase bat egotea bakarrik falta da, ea behintzat 63a hartzen dugun

Jo, ba eznekien xD

Taichisan

Nik be bardin pentsaten dot, gogora dezagun gainera DBZ dvdan selectak iragarri zuenean soilik be GAZTELANIA, KATALANA eta JAPONIERA jartzen zutela ,ta geroxeago euskara ta galegoa ere sartu. Gainera, ez dut uste ETBk Dragoi bolarekin zehazki ezertan liatuko zuenik ere, dirua ematen baitdizkie audioengatik ta hori etbri ondo dohakio(tamalez ez euskarazko produkzio berriak bikoizteko baina,...) asike, nik be itxarongo det datorren asterarte zeren apirilak 12ko iragarrita badago, datorren astean zehar zehartuko dira gauzok, itxaron dezagun.

P.D: kontuak aterata 8 bolumen izango dira soilik, euskara ez badute sartzen ni behintzat ez det erosiko, horretarako badauzkat grabatutak mangafilms bere garaian ateratako dvdak.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Mua_2001

ba konfirmaturik geratzen da... Jarri dute dagoeneko informazio finala eta euskerarik ez da egongo

:bye1

jonnydbz

Aju

Eta errua imajina gaitezke norena den, ez?

Bide batez, mua_2001, badauzkazu GTko audioak? Batzuk falta zaizkit, eta badakit lehen pasean hartzen ibili zinela

Mua_2001

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Martxoaren 18a, 23:38:36
Eta errua imajina gaitezke norena den, ez?

Bide batez, mua_2001, badauzkazu GTko audioak? Batzuk falta zaizkit, eta badakit lehen pasean hartzen ibili zinela

Ba garai hartan hartu nituen bai. Kalitatea ez da oso ona... Ditudan audioak 3 garren ataletik 20 garren ataleraino dira. Baten bat bidaltzea nahi baduzu esan :thumbsup
:bye1

mikelzuru

Iepa, aspaldi hemendik azaldu gabe nabil. Nere lagun bat eta ni selectako DVD-en antzeko zeoze egin nahian gabiltza, hau da, Dragoi Bola GT-ko DVD ak lortu, ateratzen joan ahala, eta zuek egindako muntaiarekin audioa hartu eta selecta-ko DVD-etan sartu, horrela ondo geratuko lirateke. Baina gauza da aurreko urteko Euskal Party-n Dragoi Bola GT-ko lehen 40 kapituluak bakarrik lortu nituela, 41-etik 64 arte ez ditut, eta orri honetan "Upload" atalean ez dago GT-ri buruzko kapitulorik, ezta emule-n ere. Gainera bertsio ezberdinak ikusi ditut:

- Dragoi.bola.GT-01-Ara.ezuztea,guku.txiki.bihurtu.da.berriro!!.-.by.TAICHISAN&MUA_2001.avi  ( 200 Mb inguru )

- Dragoi Bola GT - 01 - Hau ezustekoa, Son Goku ume bihurtu da [Dual Euskeraz-Japonieraz sub Euskeraz] DVDrip by Aju & Papas.ogm  ( 200 Mb inguru )

- Dragoi Bola GT - 01 - Hau ezuztekoa, Son goku ume bihurtu da [www.euskal-encodings.tk].avi  ( 180 Mb inguru, itxuraz aurrekoaren berdina baina Euskarazko audioarekin bakarrik )

Nik hirugarren bertsio honen ( Euskarazko audioa bakarrik duena ) aurreneko 40 kapituloak dauzkat. Ez dakit hurrengo 24-ak montatuta dauden ala ez. Gainera esan bezala Upload atalean ere ez daude jarrita, orduan baten batek azalduko ahalko lidake nola dagoen asuntua mesedez???? Eta baten kapitulo hauen audioak behar baditu esan lasai. :thumbsup

Aju

Ostias, aspaldiko! Oraindik beste Mikel eta zu gelakideak zarete? Ikusten bazarete eman gorantziak!

Udan GTko bertsio berri bat egingo dut 0etik, DragonBoxeko bideoekin eta TDTko audioekin, eta ez bertsio zaharreko vhsrip guarroekin :lol Gainera asteazkenean GTko emisio berria hasten da, eta falta zaizkigun audioak (edo denak, ikusiko dugu :xD) hartuko ditugu, 15 edo falta zitzaizkigun eta.

Gustatzen zait zuen ideia, ba?a ez dakit nik praktikara eramateko hain erraza izango den... Hasteko audioak sartzeko egin beharreko aldaketak (bai estrukturan bai menuko irudietan) daude, eta aparte, Selectako DVDak DVD9 dira, DVD5n ez direlako kabitzen, eta audioak gehituta are gutxiago. 2 aukera daude, DVD9an grabatzea (eta kriston garestiak dira), eta DVD5ra konprimatu, eta aukera honetan kalitatea astakeri bat jaisten da... Bueno, komentatuko diguzue.

baronluigi

DVD bakoitzean 7 atal etorriko direla fijatu naiz (Z-ko bertsioan bezalaxe) hortaz, 9 DVD aterako ditu selektak....eta DVD bakoitza 20 eurotara (edo agian garestiago)...joder, 180 euro ordaindu beharko dira serie deitzen zaion txerrikeri hau edukitzeko...ains...

Aju

Badaude beste era batzuk DVDak debalde lortzeko :lol Eske disparate bat da hori ordaintzea ;tximuzoro