Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Beno, ikusita jendeak metalyzerri (:bye1) gorroneatutako kapituluak emulean jarri dituela euskaletik, ba hor daukazue eguneratuta haria.

Hurrengoek gehiago tardatuko dute seguruena, golpean igo dira asko azkenaldion eta seriea amaitzen ari da, suspensea eman behar zaio  :lol Keba, foroko reklamuetako bat dosifikatzearren da  :lol

Aprobetxatu orain jendea euskalean dagoela, probatzearren jarri ditut kapituluak eta orionatk 170era igotzen hasi zait

jonnydbz

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 30 takada batean!!!  :vueltasss

Atal bat jarri dut eta jarri bezain prono 70era jaisten jarri zait :lmaosmiley3 , ze pena asko jota 100 edo 110 era jaitsi dezakedan bestela... :brickwall

Mila esker Aju, gero eta gutxiago falta da :thumbsup

PD: jajaja, igotzen ari den tipoaren nika: en la euskal party; os la gazais con mi subida :xD. Hori bai arrazoia :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

joeeeeee, orain ez doa hain ondo... :cryy

orionatk

Klaro, emule kenduta euki dut. Orain berriro jarri dut.

jonnydbz

Hori dek etaaaaaaaaaaaaaa!!!  :vueltasss

Vaiwa

Mila esker kapitulu berriak ipintzeagatik!!!!

Galdera bat egin nahi nizueke: dragoi bola z-ko filmeak emulen jeisteko ba al daude? Guztira zenbat pelikula dira?

eskerrik asko!!!!

jonnydbz

137.ena falta zitzaidala konturatu naiz... hau deskuidua :xD

PD: noizko kapitulu berriak :whistling :lol

Aju

Itxaron pixkat, 184.a berriro egin behar dut, eta hori 10erako edo egongo da. 181-194 ez dauzkat, ezabatu egin nituen baneuzkalakoan ?? Orionatk, Arsenicum eta Taichisanek dauzkate horrek.

EDIT: Mmm, 14 kapitulo edo dauzkat jarrita, 140tik aurrera, ta oraindik 27 pertsona dabiltza jaisten. Latigoa daukan platano baten emotikonoa bilatu behar dut...

JGabiMark

Aupa!

Behin saiatu nintzen DBZko kapituloak deskargatzen emuletik, baina, nire interneteko konexioaz eta fuente gutxiaz... ba ezinezkoa.
Beste saiakera bat egingo dut, ea nola doan.
Lehenengo kapitulotik azkenerarte(posteko hasierako elinkak) al daude emulen fuente bat baino gehiagorekin??

Ba al dago posibilitaterik kapituluak DVD batzuetara pasatu eta korreoz(ez emilioz) bidaltzeko? Lista bat egin kapituluak nahi dituztenen artean eta batak besteari bidaltzeko berriz hasierara bueltatuz eta zikloa itxiz. :whistling Gero emulen jarri genezake denok. :msn-wink

Ideia bonberoa da??? Edo posible ikusten dozue?

TrunksHxC :Totally_jammin_out

jonnydbz

Ni atal guztien iturri bezala nago eta ez naiz bakarra. Atzo konturatu nintzen 137 atala falta zitzaidala eta jeiten jarri nuen. Atal horrek 8 iturri oso eta beste 4 edo 5 zituen, 3 ordutan jeitsita zegoen. Kontutan hartu atalak banan banan jarri ezkero hobeto joango zaizula.

:bye1

Aju

Korreoz bidaltzearena hasieran proposatu zen, ba?a ya 180 joanda (batzuri 14 bakarrik falta zaizkie) ya inori ez zaio interesatzen  :embarrassedd

Dena den fuentez nahiko ondo dabilela esango nuke. Beste gauza bat da 180ak batera jartzen badituzu, noski, horrela kapituluek 0 edo 1 fuente izango dituzte, ba?a 20naka ondo joango da.

txiritsu

Nik ere badauzkat kapitulu mordoa HD gordeta. Ez dakit noizarte, baina momentuz lekua badaukat. 290 Kapitulu, kapitulu asko dira danak izateko. Beharbada, momentu baten, banandu beharko genituzke, nolabait, danen iturrirenbat izateko.

SHOTO

Segi horrela lagunok, lana oso ona egiten hari zarete.  :hail Aju!!!! Mila esker!!!! Ta ea noizko Dragoi Bola Z ren kapitulu guztiak. Ikusi ditudan kapituluak kalitate oso ona dute ta audioa primeran dago. Beno lanean segitzeko animatzen zaituztet.
Agur, beste bat arte eta kontuz IHESArekin.  :drunk