WEB-A igo arte

Sortzailea baronluigi, 2008ko Maiatzaren 24a, 01:43:54

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Va hori...web orria servera noiz igoko den jakitea ezinezkoa denez, freehostia.com serverrean weblog-bat sortu dut gure releaseak jartzeko

www.euskal-encodings.es.gd

Ea themea nolakoa iruditzen zaizuen. Alda daiteke, nahi baduzue

Beno, ikusi arte

jonnydbz

Bigarren aldiz sartu naizenean beste itxura bat hartu du. Orain Cowboy Bebop-eko neska dago eta lehen ez zegoen marrazkirik. Oso itxura ona dauka, baina hobeto release-ren baten pertsonairen bat agertzea ez??

PD: zergatik "vaya puta mierda" hori??

edit: aldatu nukeen gauza bat irudi horren tamaina edo edukiaren kokapena da. Hau da, web gunean sartzen zara eta ia ez duzu informaziorik ikusten, behera jo behar da, eta irudia bakarrik bistaratzen da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Maiatzaren 24a, 21:34:13
Bigarren aldiz sartu naizenean beste itxura bat hartu du. Orain Cowboy Bebop-eko neska dago eta lehen ez zegoen marrazkirik. Oso itxura ona dauka, baina hobeto release-ren baten pertsonairen bat agertzea ez??

PD: zergatik "vaya puta mierda" hori??

edit: aldatu nukeen gauza bat irudi horren tamaina edo edukiaren kokapena da. Hau da, web gunean sartzen zara eta ia ez duzu informaziorik ikusten, behera jo behar da, eta irudia bakarrik bistaratzen da.

Bai, theme berriak probatzen ari nintzen

Esaldi hori jartzeagatik jarri dut (nire adimen gaiztoa XDDD), themearen izenburua non agertzen den jakiteko

jonnydbz

Aizu, nork egin du hau, zeuk?? Edo ze blog da??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Maiatzaren 25a, 00:34:08
Aizu, nork egin du hau, zeuk?? Edo ze blog da??

WEBBLOGA da: Hau da. Blog, baina nahi baduzu, WEb baten itxura emanez, hau bezalaxe erabil daiteke.

Gainera programatu daiteke, zuk nahi aina aldaketa eginez.

jonnydbz

Baina zein da?? Hau da, soft horrek izen bat edukiko du (wordpress bezala).

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Maiatzaren 25a, 11:49:54
Baina zein da?? Hau da, soft horrek izen bat edukiko du (wordpress bezala).

Hori da ba. Wordpress XD

Freehostia serverrak wordpress eratzailea dauka, eta horren bitartez eratu dut. Gero theme bat jarri eta kitto

jonnydbz

Wordpress?? Joder theme horiekin gauza pila egin daitezke orduan (Naruto eta guzti)

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Maiatzaren 25a, 14:13:26
Wordpress?? Joder theme horiekin gauza pila egin daitezke orduan (Naruto eta guzti)

Klaro, cuestioa THEME egokia aurkitu edo sortzea da.

Nik 4 anime theme dauzkat: Naruto, death note, Cowboy Bebop eta Sakura (baina sakurarena oso txarra da)

jonnydbz

Eta Death Noterena nolakoa da?? Euskal-Encodings themea sortzea ez legoke gaizki :xD

baronluigi

Beno, ba web-a ia amaturik dagoela esan dezakegu...norbaitek posteatu nahi baldin badu,erregistra dadila eta posteatzeko baimenak emango dizkiot

Hurren arte

jonnydbz

Emaila itxoiten pasahitzarekin...

baronluigi

Aktibazioa ezinbestekoa da? Eske oraindik ez dakit aktibazioko arloa nola dijoan

Sahiatu jarri duzun pasahitzarekin sartzen, ea mail-a jaso gabe sartzea daukazun.

jonnydbz

Asuntoa da ez dela pasahitzik sartu behar. Portzierto zuk agregatu nauzu?? Ze email hori ez da messengerrean erabiltzen dudana, zeu bazara jarriko zaitut.

kanda

uou!
Nahiko dotorea luigi!
Nire ustez theme-ak urdin aldera jo beharko luke, foroaren antzekoa izateko jeje
ta goiburua eta oina nik egin ditzaket nahi izanez gero, ez da zaila, jarri egin behar jeje
nahi baduzue esan ta saiatuko naiz zerbait dexentea egiten anime, manga, telesail edo pelikuletako irudiak erabiliaz, zuek ondoen deritzozuena
Benga ba, luigi, pinta ona dauka honek