Dragoi Bola falta diren filmak euskaratuak ala errata??

Sortzailea Taichisan, 2009ko Abuztuaren 07a, 23:00:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Hiperloturak sartzeko botoiaren ezkerreko botoia da irudientzakoa.

jonnydbz

Gaur arratsaldean erantzun didate. Laburtuz, esaten dute akats bat izan dela eta prentsa-oharra jarri didate:

AipatuDRAGON BALL Z LAS PEL?CULAS Vol.6.
Pel?cula 11: ?La derrota del superguerrero! La victoria ser? mia.
Pel?cula 12: ?El renacimiento de la fusi?n! Goku y Vegeta.

Estimados amigos,

Selecta Visi?n quiere a trav?s de este comunicado poner en conocimiento de los clientes de sus productos ?Dragon Ball Z las pel?culas? un error tipor?fico que afecta al volumen 6 de esta colecci?n.

En dicho volumen se puede leer en car?tula que las pel?culas 11 y 12 contienen audio en Euskera y Catal?n, pero no es as?, s?lo contiene audio en Espa?ol y Japon?s.

Estas dos pel?culas nunca han sido dobladas al Euskera o al Catal?n, y por este motivo Selecta Visi?n no ha podido incluir estos audios. Un error humano durante la producci?n de la car?tula a hecho que este volumen llegue a los puntos de venta con esta indicaci?n erronea.

En pr?ximas reposiciones del producto la car?tula ser? corregida. Pedimos disculpas por las molestias que hayamos podido ocasionar a nuestros clientes en Euskadi y Catalu?a.

Recibid un cordial saludo.

Selecta Visi?n S.L.U.,
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Jojojojojo, bai, niri ere bidaldu didate, es mas!!XD nire erreklamazioagatik izan da ahin zuzen ere zeren marketing zuzendariak bidali dit mail-a esaten eskerrak ematen didala esateagatik eta txorrada batzuk eta gero esaten dit prentsako nota jarriko duela komunikabideetan(??) jakinerazteko.

Dena den nik filmeak erostekotan DRAGON BOX MOVIES egiten dutenean erosiko ditutXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

ni oraingoan HDn daukagun banaketarekin gelditzen naiz.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Aju

Agian erratuta egongo naiz, baina uste dut katalanez badaudela hau eta GT 100 urte gerokoa, beste gauza bat dvdan sartzea.

jonnydbz

Hala ere euskara dakarrela dio:
AipatuAudio: Dolby Digital 2.0 Stereo Castellano, Catal?n, Japon?s, Euskera.

Taichisan

begira ezazue soilik portada originala, argi uzten du ta horrela.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Herenegun Fnac-en egon nintzen begiratzen eta oraingoan ez du euskera jartzen, katalana bai ordea. Baina nik dakidala bikoiztuta ere badauzkate, beraz zuzenak dira oraingo datuak.

jonnydbz

baronluigi