lego indiana jones wiir bila

Sortzailea JASANFRAN, 2010ko Abenduaren 24a, 10:34:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

JASANFRAN

kaixo bilatzen ari naiz joko  originala  Wii rako = lego Indiana Jones: La trilogia original edo LEGO Indiana Jones: The Original Adventures.berdin da

eskerrik asko
eskaldun berria naiz eta ikasten ari naiz, barka itzazue nire erruak ala..... :silba:

Aju

Hombre, originala argi dago non aurki daitekeen :meparto: Kuriositatez, jolasteko da ala beste gauza batetarako? :meparto:

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

JASANFRAN

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Abenduaren 24a, 12:43:48
Hombre, originala argi dago non aurki daitekeen :meparto: Kuriositatez, jolasteko da ala beste gauza batetarako? :meparto:
beste gauza baterako, wii modifikatzeko,ta ez dago ahin argi  non aurkitu, saiatu, saiatu...
bai ebayen badago baina ikusi duzu zen preziotan.
norbaitek badauka gasteizen, ba hori jarri kontakto nirekin
eskerrik asko denoi

Aju

Aipamenaren egilea: JASANFRAN  Noiz: 2010ko Abenduaren 24a, 13:44:01
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Abenduaren 24a, 12:43:48
beste gauza baterako, wii modifikatzeko,ta ez dago ahin argi  non aurkitu, saiatu, saiatu...
bai ebayen badago baina ikusi duzu zen preziotan.
norbaitek badauka gasteizen, ba hori jarri kontakto nirekin
eskerrik asko denoi
Sekula ez dut komentatu inorekin, baina uste dut foroan baronluigi eta ni ganera Wiia daukatenak (normalean idazten dutenen artean). Begiratu duzu elotrolado.net-en? Ziur beste formaren bat badagoela pirateatzeko, nik herenegun eguneratu nituen IOSak.

JASANFRAN

nire bertsioarentzat (4.3.e) ez dago beste aukerarik
dena dauka , bootmi, usb loader, baina behar dut jokoa homebrew instalatzeko.
eskerrik asko berriro
gogoratu ikasten ari naiz, aurten hasi naiz bigarren urratsean

baronluigi

Nik wiia 3.3n daukat, horregatik ez nuen horrelakorik behar izan.

Hortaz, 4.3 edukita joko hori ezinbestekoa da?

JASANFRAN

bai hori edo yu gi omwed, baina hori ere aurkitzea oso zaila da

Taichisan

Eta probatu duzu GAME baten bigarren eskukoak begiratzea? ze nik uste dut bilbokoan behintzat(ez zubiartekoan) 12 eurotan bigarren eskuz ikusi nuela. Begiratu ia sorterik duzun, ta bai, nik be Wiia daukot( ta psx,ps2,ps3, psp, NDS, Megadrive, Saturn, Dreamcast, Wonderswan ta neogeo pocket color)XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

JASANFRAN

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Abenduaren 24a, 20:07:51
Eta probatu duzu GAME baten bigarren eskukoak begiratzea? ze nik uste dut bilbokoan behintzat(ez zubiartekoan) 12 eurotan bigarren eskuz ikusi nuela. Begiratu ia sorterik duzun, ta bai, nik be Wiia daukot( ta psx,ps2,ps3, psp, NDS, Megadrive, Saturn, Dreamcast, Wonderswan ta neogeo pocket color)XD
12 ?urotan?  erosi, ta gero saldu 80 - 90 ?
baina ez dut uste zuk lortuko duzunik
eskerrik asko

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Abenduaren 24a, 21:04:47
Menudo biziauuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!

Ez da bakarra. Nik DS-a, NES kloniko bat, 3 dreamcast (bat zaborretan aurkitua oso osorik, 2 aginte eta VMU batekin), PSXa (oparitua, bigarren eskukoa), 2 PS2 TWO (finak, bat nik erosia nire lehen soldatarekin eta bestea 2 aginte eta guzti, pen drive baten truk aldatutakoa) eta 2 FAT (2 potoloak, bakoitza pere adaptadore eta DISKO GOGOR eta guzti, HDLOADER bitartez jostatzeko), PSP eta WII bat.

jonnydbz

Baina ikusten dudanez XBoxa ez ::Vudu
jajaja

Taichisan

Muerte a XBOX!XD nik ez dut inoiz bez microsoften konsolarik erosiko sekulan.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz