Athletic - Reala derbiko emaitza

Sortzailea darko, 2006ko Abuztuaren 24a, 13:29:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Sauron_EH

0-1. Darko. Ze bestela.. ez dakit nork sartuko duen gola. Gainera bi taldeak aurreednboraldi oso txarra in dabe golen aldetik behintzat. Asiq... 0-1.

darko

Ez gara ba ondo hasi, Osasunak galdu... Zail edukiko du iazko maila ematea...

Derbia hastera doa eta onenak irabaz dezala (Realak)!
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

Bai bai, irabaz dezala onenak, emaitza finala ez dakit, ba?a ya 1-0, uojojojojojo

darko

GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLL!!!!!!!!!!!!!!!
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

1-1... Joder, tipo horrek ezin zuen erreabilitazioan pixkat gehiago tardatu edo?...

darko

Partidu erosia. "Moggigate" euskalduna. Ez dago gaizki ezta? Eskuarekin ukitu eta penaltia bota. Etxeberriari eginiko pitatutako falta guztiak ez ziren falta. Aranbururen sorbalda, eskua? LOTSAGARRIA.

Partidu osoan Reala gehiago izan da, hori ukatzen duenak badaki gezurretan ari dela. Puntu bat Donostiara, bai, baina Realak irabazi du gaur. Joko aldetik erdipurdi, baina Athletic negargarri.

PD: Inork ez du asmatu emaitza foruan.

Aju

Aipamenaren egilea: darkoPuntu bat Donostiara, bai, baina Realak irabazi du gaur.

Jajaja, buen intento.

ETBko Jon Elorza komentaristak ere ez du esan Realak gehiago merezi zuenik, asike atera kontuak, tipo horrek joko ona ikusten dio Realari ez daukanean, eta ezer esan ez badu... Bakero 'Camilo Sesto'k ere ez du esan gehiago merezi izan dutenik.

Gabilondo topo bat da, joder, ya le vale, bigarren gol hori ezin da huts egin.

Bietako batek ere ez zuen merezi gehiago.

Penalti injustoa izan dela? Ba bai, ezin da ukatu, ba?a hori aurpegira botatzen hastekotan, Realak ere bere lapurretak egin ditu derbietan, gogoratzen naiz Anoetan 1-1 bat, Larrazabalek faltaz gola eta luzapenean eskuarekin ikutu zuela Kovacevic-ek edo, ba?a bueno, sin mas, hor geratzen diren gauzak dira, denborarekin ahazten direnak (nik ni de ko?a ahaztuko badut ere).

Zelako gozada den Gabilondo entrenamenduan ikustea Athletic-eko txandalarekin, erdian 'Bizkaia' dakarrela XD Aranburu hau damutuko da gola sartu beharraz XD Begira zer diotsuedan, tipo horrek Athletic-en bukatuko du. Pertsonalki ez nuke nahi.

Shadowblade

ni ta jonnydbz arrasatearrak gara, hortik norbaitek galdetu dau lehen eta xDDDD
e gura dau Herrixak???

Stargate Euskaraz!!!!!

jonnydbz

Niri be gero te interes gutxiago daukat futbolean, eta horregatik ez dut hemen idatzi, baina lankide baten pantailan (kar kar kar) hau ikusi dot:

Aipamenaren egilea: AjuGipuzkoako batzuk ere badaude, aunke asko fronterakoak dira. Metalyzer, Sauron_EH, Shadowblade, jonnydbz horiek adibidez Eibar ta Arrasatekoak dira, eta adibidez metalyzer, berarekin geratu nintzenean fijatu nintzen Athletic-eko poltsa bat zeukala, aunke agian lagunaren disko duroa zekarrenez bertan, lagunarena zen. Fijo hauek laurak Athletic-ekoak direla.

Ba ni ez naiz Athletikekoa, ezta Errealekoa ere (ez dot taldena izena jarten ze bestela fijo hasten zariela "buaaaaaaa, hijo de puta", "alde hemendik",... eta ez da RM, nahiko argi geldittu da jadanik), baina pro-Real bai, asinke txutxumutxuak ezeztatuta.

Aipamenaren egilea: Shadowbladeni ta jonnydbz arrasatearrak gara, hortik norbaitek galdetu dau lehen eta xDDDD

Azken hau idatzi dauena Athletikekoa da bai...

Ze pena, kendu egin dute jarri nahi nuen irudi bat, baina titularra ondo gogoratzen nahiz: "El ?nico equipo espa?ol que juega con 11 espa?oles". ABC. XDDD. Portadan Guerrero gol bat sartu ostean agertzen zen. Ze pena, portada kristona zen...

PD: Arrasatekoa eta O?atin lanean 2 aste hauetan...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Hobea izan zen duela pare bat urte Sevillak partidu bat 11 jolakari espa?olekin bukatu zuenean (edo 11 titularrak espa?olak eta gero aldaketak be bai) eta gainera irabaziz, Antena3 gauza handi moduan kontatzen XD Hori notizia bada, Athletic-ena orduan pentsa, terreno txikiagoko jokalariekin gainera

Barbadil

Ok. Arrasatearrak nere buruan apuntatuta daude.

Realak irabaztea merezi zuen.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

darko

Aju, ez aipatu ETB, aspalditik Athleticek erosia dago eta. Realak gaizki jokatzen badu onartu egiten dute, eta Atheticek beti zerbait izaten du: zorte txarra edo lesioak edo... baina gaizki ez du jokatzen.

Gabilondo txarra dela? Zer nahi zenuen, hainbeste kendu eta gero baten bat atera beharko, ezta? :twisted:

Eta Realak bai merezi zuen irabaztea. Ondo jokatu ez arren gehiago izan zen beti eta askok onartu zuten. Adibidez, Milikizek berak (hain harroa izanda).

Realak ere lapurtu du noizbait bai, baina ezta Athleticen erdia ere. Gogoratzen 98an nola joan zen Championsera Reala 3. utziz? Ni bai: eskuz sartutako gol polit batekin (la mano de dios izango zen). Eta orain primeran badago, San Mameseko arbritaje kaseroengatik eta Villar-engatik da.

Harrobi bikaina Bizkaiakoa, etxekoez betea: Aranzubia, Murillo, Sarriegi, Gabilondo, Gurpegi, Iraola, Javi Martinez, Orbaiz, Tiko, Aduriz, Etxeberria, Llorente eta Urzaiz. Ez dago gaizki :twisted:

PD: jonnydbz, Atletico Madrilekoa???

jonnydbz

Ni oraindik ez dut penalti hori ikusi, irrikitan nago.

Aipamenaren egilea: darkoPD: jonnydbz, Atletico Madrilekoa???

jajajaja, me trontxo  :lol:  :D  :lol:  :D  :lol: , nahiago dut RM horiek baino ??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: darkoAju, ez aipatu ETB, aspalditik Athleticek erosia dago eta.

Etbko anuntzioa ostera Errealak erosita.

Aipamenaren egilea: darkoRealak gaizki jokatzen badu onartu egiten dute, eta Atheticek beti zerbait izaten du: zorte txarra edo lesioak edo... baina gaizki ez du jokatzen.

Atzo biak penoso, erreala fisikoki hobeto dago ta horregaitik berdindu zuen.

Aipamenaren egilea: darkoRealak ere lapurtu du noizbait bai, baina ezta Athleticen erdia ere. Gogoratzen 98an nola joan zen Championsera Reala 3. utziz? Ni bai: eskuz sartutako gol polit batekin (la mano de dios izango zen). Eta orain primeran badago, San Mameseko arbritaje kaseroengatik eta Villar-engatik da.

Orduan gurpegi ez zen suspendituta egongo horrenbesteko entxufea eukiko bagenu. Championsera nik dakidala azken 12 partiduetatik, 1 galdu, 4 berdindu eta 7 irabazi zituelako joan zen. www.lfp.es Historia de la liga temporada 97/98.

Aipamenaren egilea: darkoHarrobi bikaina Bizkaiakoa, etxekoez betea: Aranzubia, Murillo, Sarriegi, Gabilondo, Gurpegi, Iraola, Javi Martinez, Orbaiz, Tiko, Aduriz, Etxeberria, Llorente eta Urzaiz. Ez dago gaizki :twisted:

Lehenengo kanpotarrak kendu behar dozuez besteak kritikatzeko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: darkoAju, ez aipatu ETB, aspalditik Athleticek erosia dago eta
Bai, fijo, atzo Asier Aranguren egon zen aurkezten.  Tipo honek duela urteak Anoetan jokatu zen derbian, 3-1 bukatu zena azkenean Kovacevic-ek zelai osoa baloiarekin korrituz Etxeberria atezaina kaleratu eta Larrazabal azken jokaldian errematatzera igotzearren, esan zuen 'berri pozgarria euskal zaleontzat, Realak derbia irabazi dio Athletic-i', de puta madre, ta gu zer gara ba?

Aipamenaren egilea: darkoGabilondo txarra dela? Zer nahi zenuen, hainbeste kendu eta gero baten bat atera beharko, ezta? :twisted:

Guk a lo grande egiten dugu, eurak datoz guregana (zeozergatik izango da), ez zuen moduan, buruan txoriak daukazen Athletic-eko jubenil flipau puta batek X milloi pezeta eskatu urtean, jubeniletan inork soldatari ez daukanean, Athletic-ek ezetz esan ez delako normala tipoaren jarrera, eta Reala joan eta ordaindu. Agirretxegatik nabil. Tipo honekin mundu guztiak flipatu zuen eta joan Reala ta ordaindu. Eta Zubiaurreri Betisera zelakoan karta de libertad ematekotan geratu, Athletic-era joateko zelakoan atzera bota eta gero denuntziatu 33 milloi eskatuz, hori zer? Tipoari karrera jodidu. Barkerorekin ere berdin, atzera bota.

Esan nahi dut baita ere Milikizek gauza batetan arrazoia daukala, Athletic-etak nahi beste jokalari ahal dituzte fitxatu Osasunak eta Realak, baina beraiei kendu ezkero baten bat... Osasunak eta Athletikek partua zeukaten eginda bestearena dena ez fitxatzeko, eta hala ere Osasunak 20  gazte kendu zizkion, gero doa Athletik, 2 kendu eta kriston polloa, paktua apurtu duela. Realarekin ere berdin, Etxeberriarekin kristona, gainera Etxeberriak berak ere fitxajearen zatia ordainduz, pentsa zelako gogoa zeukan joateko, Realak Agirretxe hartu, eta zer?? Inork ez dio ezer aurpegiratu.

Realekoak kriston amorrua diote Athletiki, eta ya azken urteotan horregatik nik ere Realari itzelezkoa hartu diot.

Aipamenaren egilea: darkoHarrobi bikaina Bizkaiakoa, etxekoez betea: Aranzubia, Murillo, Sarriegi, Gabilondo, Gurpegi, Iraola, Javi Martinez, Orbaiz, Tiko, Aduriz, Etxeberria, Llorente eta Urzaiz. Ez dago gaizki :twisted:

Baten batek esan du Athletic-ek derrigorrez eduki behar dituela harrobiko jokalariak? Nahiko soberan dago lista hori. Gainera hor abdago jendea Bilbao Athletic-en egon dena, asike ez dira hain kanpotarrak ere. Por cierto, ea fitxaje dezenteren bat egiten duzuen ze adibidez a Rivas no le conoce ni dios. Aduriz eta Sarriegi esateak ez dizue balio ze Reala ere hauekin biekin interesatuta egon zen. Harrobiaz asko harrotzeko ere ez dago Reala ze duela pare bat urterarte... Oraintxe hasi da harrobia aprobetxatzen, eta baten bat ona irtetzen ari bada ere, begira Ansotegiren kasua, oraintxe hasi da eta ya fitxatu dute beste bat postu horretarako. Zertarako harrotu harrobiaz gero fidatzen ez bazarete? Begira Javi Martinez, sekula primeran jokatu ez eta atzo titular, eta Orbaiz lesionatzean erdialdean lider paperekin ibili zen ya lehenengo partidutik. Orbaiz lesionatu ez bazen... handik aurrera Athletic asko eskastu zen.

Aipamenaren egilea: darkoRealak ere lapurtu du noizbait bai, baina ezta Athleticen erdia ere. Gogoratzen 98an nola joan zen Championsera Reala 3. utziz? Ni bai: eskuz sartutako gol polit batekin (la mano de dios izango zen). Eta orain primeran badago, San Mameseko arbritaje kaseroengatik eta Villar-engatik da.

Arbitraje kaseroa beti egoten da noizbait talde guztientzat. Esaten dena baino arbitraje kasero gutxiago egoten da San Mamesen, eta egoten denetan ere ez da izaten arbitroa alde dagoelako, publikoak akojonatzen dutelako baizik ze San Mameseko publika baino hobea inork ez dauka. Anoetan ez dela arbitraje 'kaserorik' egoten? Zer nahi duzue ba, Anoetako publikoak Reala irabazten doanean bakarrik animatzen du eta, kriston txaranga kutrea, irabazten doanean bakarrik jotzen du eta. Hortxe igartzen da talde batek zelako traszendentzia daukan, batek kakatzan dagoenean ere zelaia bete eta besteak harmailak hutsik. Anoetako azken derbian egon nintzen eta kriston anti-Athletikak dira, 2-0 zihoazenean 'a segunda'ka, gero remotantatu 2-2 eta isilik, sartu Skoubok 3-2koa eta hala ere jendea isilik ze akojonatuta zeuden; horrelakoetan animatu behar da gehien. Por cierto, pare bat urte kenduta, Athletic de sobra mantendu da primeran, Realak aldiz urte dezente daramatza azken jardunaldietan salbatuz.

Athletic-ek entxufea? Bai, itzela, Gurpegi begira non dagoen. 7 eguneko epea dago emaitzak argitaratzeko, eta Gurpegirenak 92 egunera iritsi ziren, Vuelta Espa?aren aitzakiarekin, no me jodas, 3 hilabete Vuelta Espa?arekin? Gaizki prezintatuta egon zen eta 4 analisi egin ziren eta nahiko ezberdinak ziren elkarrekiko eta hasta bat deskartatu egin zuten inkoherentzia asko zeuzkalako. Entxufea? Itzela. Ez dakit konturatzen zaren ba?a Athletic-i asko puteatzen diote. Adibidez duela bi urteko Kopako semifinalean Lopera Athletic-i eraso eta eraso ibili zen, ze justo Villarrek esan zuen 'gustatuko litzaiokela Athletic-ek Kopa irabaztea', eta arbitroari luparekin begiratu zioten a la minima. Iaz ere Gregorio Manzano aste guztia ibili zen esaten Athletic-ek irabaziko zuela igandeko partidua entxufeagatik, eta azkenean arbitroak en todo kaso eurei lagundu zien.

Por cierto, segun nire anaia, komentatu nuen derbi hartanko urtean 2 derbiak ostu zizkiguten. Duela ez asko ere San Mamesen beste bat ere bai, ETBk eman zuen.

Ta aber, datorren derbiak ere harrapatuko gaitu eztabaida honekin honako martxan. Atzo biak desastre ibili ziren, Realekoak sentsazio hobea daukate Athletikekoek baino ze azken momentuan etorri da gola, etxean izan da, Aste Nagusian gainera. Realak aldiz kanpoko partidu bat aurkan zeukala erreskatatu du eta pozago daude. Sin mas. Biak igual de malo.