Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Bakoitzak bere burua botatu behar al du?? :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Bueno, bakoitzak bere buruari bozkatuta enpatea egongo danez... Nire botoa saltzen dot :whistling Subasta 10?tik hasten da :whistling :xD

getxoztarra

Alaaa niretzako gogorregi hasi da subasta. Azken aldian diru gehiegitxo galdu dot apustu eta porretan... :dead

Arsenicum

Aipamenaren egilea: getxoztarra  Noiz: 2008ko Ekainaren 16a, 17:10:10
Alaaa niretzako gogorregi hasi da subasta. Azken aldian diru gehiegitxo galdu dot apustu eta porretan... :dead

Jojo, nigaz 15 ?!  Aupa Oinatz!!!

Tropeltxoa nik irabaziko dot oingoan!!! Aurrekoan giroan, zelango estafa!!! Giro osoa lehenengo ta azkeneko karreran galdu!! :kexa
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Ezetz asmatu nik zer dela eta galdu dudan laurentzako afaria.

Asmatzen duenari botoa emango diot  :lol
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

barraplaust

Inork dudarik ba al du irabazlearen inguruan??  :xD :xD Fuera bromas, oraingoan zereginik ez duzue!
Soilik herriak salba dezake herria.

darko

Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

jonnydbz

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2008ko Ekainaren 16a, 23:11:45
Inork dudarik ba al du irabazlearen inguruan??  :xD :xD Fuera bromas, oraingoan zereginik ez duzue!
Ilusioa egiten dit bozkaketa batean irabazle izatea :bleh

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Ekainaren 16a, 23:15:33
Tropeltxoa Jonnydbz-k irabaziko du.
:vueltasss Tete de la course :vueltasss

Arsenicum

Jonny, ondino ez dozu kinielarik in... horregaitik zabilz inkesta hau galduten...

Ez da inor barririk animatzen? betiko 7rak gauz... ondo egongo zan jende gehiago animatzea. Edo igual ez dakizue zertan doan bez.

www.tropela.net orrian lehiaketa bat iten da tourrean, giroan, vueltan...

1- Erregistratu orrian, hemendik: http://www.tropela.net/erabiltzailea.php

2- "Kiniela berria egin" sakatu. Eginda badaukazu, "nire kiniela ikusi" agertuko da.

3. Aukeratu 15 txirrindulari eta "kiniela gorde" sakatu.

4. Nire Tropeltxoak --- Tropeltxoak Ikusi/Bilatu

6. Idatzi Euskal Encodings eta Bidali sakatu. (ez bada horrela agertzen azpian jonnydbz idatzi eta agertuko da).

Animatu! Gero ta jende gehiau egon askoz hobeaua izengo da. Ganera, tourrak askoz emozio gehiau deko joko honegaz.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Adminak emaitzak manipulatzen... oso gaizki  :xD A boleko kiniela eginda :thumbsup

Aju

Bai bai, baina ni hemen nago zain :whistling

getxoztarra

jonnydbz