[PANDO]ONE PIECE 004/104

Sortzailea Taichisan, 2007ko Apirilaren 02a, 14:19:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

divx/xviden estandarra mp3 da, ba?a ac3 ere onartzen du

jonnydbz

Beraz, agian sobremesako dvd irakurgailua kutrezilloa bada, arazoak eman ditzakeela uste dut. Aurreko inkestan .avi aukeratu zen konpatibilitateagatik, agian honek arrazoi honen aurka joan daiteke.

Hala ere, emulekoak eta hauek berdinak dira??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

konpatibilitate falta ez dut uste arazoa izango denik, baina bi audioren beste okupatzea batek bai

jonnydbz

Gauza bat, 9 atal jeitsi dut, baina ezberdin ikusten da ez?? Eta gainera pixu gehiago dauka, ez duzue konfigurazio berdina erabili muntaia egiteko ala?? Edo Ac3 audio horrengatik da??

Gauza bat, eta ez dut nahi inorrek hau gaizki hartzea, baina apur bat (bueno, asko) tiskismikis naiz serie baten formatuarekin. Hau da, atal guztiak (denboraldika bada ere) formatu berdinean edukitzea gustatzen zait. Kontutan hartuta release-aren hasieran gaudela, eskaeratxo bat egin nahi dut: atalak formatu bateratu batean egin daitezke??

Tikis baten eskaera da, ez gaizki hartu mensedez...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

taichisanek ez zeukan Ajuren bideoa edo zerbait gertat zen ezta? 9.na beste bideo batekin eginda dago eta beste audio batekin be. Orionatk-rena jarri beharrean Taichisanek berak kapturatutakoa. Zeozer igertzen zan, bai.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

AipatuGauza bat, eta ez dut nahi inorrek hau gaizki hartzea, baina apur bat (bueno, asko) tiskismikis naiz serie baten formatuarekin. Hau da, atal guztiak (denboraldika bada ere) formatu berdinean edukitzea gustatzen zait. Kontutan hartuta release-aren hasieran gaudela, eskaeratxo bat egin nahi dut: atalak formatu bateratu batean egin daitezke??
Ni ere horrelako gauzekin nahiko maniatikoa naiz. Ni ere eskaerara batzen naiz.

Aju

duela egun batzuk jaitsi nuen 9.a torrentetik, eta arrazoi zuen taichisanek eta ez zen bere problema; 9. atala gaizki dago, 6 frame gaizki daude, ba?a arraroa da, erreproduzitu daiteke eta gainera virtualdubek ezabatzen zuten ditu, eta gainera 6 frameok ume batek ezpata jasotzen duenean gertatzen da eta denbora luzez geldirik daukalez ez da igartzen.

Taichisan

Ajuk ondo azaldu duen bezala ez zen nire errua izan baizik eta bideoarena hain zuzen, nik jaitsi nuen eta arazoak ematen zidan kodifikatzerakoan, eta nahiz eta orionatk berriro jaitsi, bere bideoarekin sahiatu eta ezin, berdina gertatzenz en, asike "ala desesperada" nuen beste releasearen(Raiden1982 eginikoa gaztelania,katalana eta japonieraz)bideoarekin egin nun,  baino bakarrik atal hori da asike lasai egon zaitezkete. Dena dene z dakit orain atera berri den Torrent berritik 9.atala ondo dagoen ala ez, ez zait batere importa  ondo egotekotan bideoa berriz muntatzea, tontakeria da eta;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Eta AC3-aren kontu horrekin zer gertatuko da azkenean??

Taichisan

13.atala igota, laster lehengo 8rak igoko ditut, eta kendu itzazue 9.atala bertsio berri bat egin dut eta, laster igoko dut....
TO BE CONTINUE(JARRAITUKO DU...)

jonnydbz

13. hau ac3 dauka ere edo mp3-rekin dago??

edit: bale orain irakurri dut ez dela bigarren bertsiorik egongo :crybaby

Taichisan

14.atala gehitute.

Bide batez . lehengo 8 atalak pandotik igoko ditut hobeto doa eta jaisteko eta ondo badoa gutxika gutxika dena pando-ra igoko dut nire ustez oso erosoa eta azkarra da eta.

orionatk

Niri ez doakit deskarga. Norbaitek lortu al du 14a jeistea?

jonnydbz

Ni bihar goizean saiatuko naiz jeisten unian, interneta ederki doala ta. Gaur goizean ordu t'erdi baten KUbuntu berriaren dvd osoa jeitsi dut, 4,5 giga, mega bat segunduko!! :grinn

orionatk

Zelako abiadura!! Nire uni-an ez dago modurik wifira konektatzeko, kontrase?a behar da eta inork ez daki non lortu ez ezer. Idazkaritzara joan naiz askotan eta beraiek ere ez dakite...