[DD] Sakura audioak

Sortzailea orionatk, 2007ko Apirilaren 18a, 21:40:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

MikelEiza

orionatk

24. atakeko linka aldatu dut, bestea ez zebilen eta.

orionatk

Azterketen erruz, ezin izan naiz TDTaz eta bere disko gogorreaz arduratu aurreko hilabete osoan, eta gaur ripeatzean sorpresa txar batekin aurkitu naiz: atal piloa galdu ditut. Hemen jarriko dut galdutakoaren lista, eta ea Arsenicum edo Taichisan zuek dituzuen, VHS edo aurreko emisioko grabaketan bada ere:

35 - Ekainak 4
36 - Ekainak 5
37 - Ekainak 6
38 - Ekainak 7
39 - Ekainak 8
40 - Ekainak 11
41 - Ekainak 12
42 - Ekainak 13
43 - Ekainak 14
44 - Ekainak 15

...tarte hauetako 5ak baditut...

50 - Ekainak 25
51 - Ekainak 26
52 - Ekainak 27
53 - Ekainak 28
54 - Ekainak 29

Arsenicum

Nik honek dekotaz oingo pasean grabatuta:

Ekainak 4,5,6,7,8,12,13,14,15,18,19,20,21,22,25,26,27,28,29. Zureagaz konparatuta Ekainak 11koa baino ez da falta.

Ekainak 6 eta 22-koak subtituloakaz emititu ziren eta gorde egin dotaz. Ez dakit besteren batek beharko deuen baina ez dot giaurik grabatu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

Ko?o, zenbat atal!!! Ba eskerrik asko! Zugatik salbatuko da releasea^^ Ekainak 11koa ziurrenez aurreko emisioan grabatuko nue, eta hala bada taichisanek izango du  :beer

Taichisan

Perfekto orduan 40.atala besterik ez da falta, uste dot nik eukiko dudala. Ahal dozunean arsenicum igozazu 35.atala mesedez, lehen denboraldiarekin amaitzeko.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Zein dan esan beharko dostezu. Nik ez dakit zein dan zein eta. Nik emititu zan eguneko izenagaz gordetzen dotaz audioak.

orionatk

MikelEiza

:hail :hail :hail Arsenicum :hail :hail :hail

Eskerrak pertsona bat baino gehiago zaudeten audioak hartzen ze bestela releasea ezingo genuke bukatu.

Subtituloekin emititu zituzten ataletan zer egin behar litzatekeela uste duzue, srt fitxategi batetan aparte jarri edo bideoan erre?

orionatk

Igual hobe irudian erre, ze mahaiko dvd batzuk ez dituzte ongi bisualizatzen srt subtituluak. Nik 2 dvd ditut, batekin arazorik ez baina bestearekin oso txarto ikusten dira, desplazatuta eta ebakita.

orionatk

Oparitxo bat oporretan joan aurretik^^. 5 audio. Beno, agur esaten dizuet 9rarte! Ondo pasa!!

MikelEiza

Nik ere nahiago dut erreta, baina besteon iritzia ere jakin nahi nuen. Ea besteek zerbait esaten duten.

Arsenicum igo ditzakezu azpitituluak dituzten eszena horiek? Horrela berriz prestatuko ditut bideoak, baina oraingoan azpitituluak erreta.

Orionatk ondo pasa oporretan :bye1!!!

Arsenicum

Sakura kendu dute gaur goizean. Doraemon emoten hasi dira bere partez.

MikelEiza

ETB1ko programazioa ikusten egon naiz eta hurrengo egunetan ere ez dago Sakurarik :no. Oraingoz ez badute ematen, baten batek ba ahal ditu aurreko emisioetako audiorik? Bestela berriz eman arte itxaron beharko dugu. :dead

Taichisan

Zein da emititu duten azkeneko atalaren izenburua?? zeren jakin beharko genuke zenbat atal emititu dituzten
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!