Nor da pertsonaia?

Sortzailea FHarlock, 2006ko Otsailaren 13a, 22:57:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Gizon atomikoa, Superlagunak (SuperFriends) seriean agertu zen, gaizki gogoratzen ez banaiz.

Ez da, bera lur planetakoa da, nik dakidala.

Eta beste pistatxo bat. Horaingoan, seria zein den jakiteko beintzat izan beharko zinatekete, gutxienez.

1.- Beste dimentsio batetik dator.
2.- Bere heroia bezala jantzi egiten da. (Hau da friki bat, gutxik bezalakoa).
3.- Egan egiten du.
4.- Oso baxua da, lurtarren belaunetainoko altuera justu justu helduko da.
5.- Komikietan agertu zen, baina ez nago zihur "Crisis en tierras infinitas"-en ondoren, kontinuitatearen barruan dagoen edo ez pertsonai hau. Noski, DC-ko serie baten agertzen da, baina ez da pertsonai nagusiena.
6.- Gaur gurpildun aulkian dagoen heroina batekin kointziditu zuen serie osoan zehar. Animazioko serie bakarra da, nik dakidala, neska agertzen dela. Heroina horrek bere identitate zibilean tiro bat jaso, eta helbarri geratu zen, gerrikotik behera mugimendua galduz. Heroina horrek zerabilen izena, beste neska batek darama orain, elbarri geratu harren, gaiztakeriaren aurka burrukan diardu identitate berri batekin.

Zangalotino

Nire erantzuna ezabatu egin da ziur aski foro aldaketan.

batmito izan daiteke, euskeras ez naiz gogoratzen ea horrela deitzen zen.

FHarlock

Batmito da. Asmatu duzu.

Batman bat-denetarik zeukan, Bat-friki bat ere.

6 PUNTU - ZANGALOTINO

5 PUNTU - FHarlock

2 PUNTU - m374L1z3R

1 PUNTU - TAICHISAN

1 PUNTU - Barbadil

Zangalotino

Beno hau txiripas asmatu dut ia ez nuen gogoratzen, baina asteartean komikiak erostera joan nintzen eta Alex Rossen mitologiri begirapen bat bota nion, eta han agertzen zen batmito eta mr yzxplyz.

Beno  hotze doa.

1- Ile oria da.

2- Barbaro baten laguna da.

3- Bere etsai nagusia, aurpegia kaskezur bat bezala du, baina gorpuzkera oso indartzua du.

Barbadil

He-Man!

Oraingoan uste dut asmatu dudala
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Zangalotino

Ez lagun hori erantzun errazegia zen, ze maltzurra izan naiz pistekin  :twisted:  :twisted: .Baina honetaz ere jostailu batzuk atera zituzte, baina ezan dezakegu ez zirela akziozko mu?ekoa artikulatuak.

FHarlock

Zangalotino

Ez ba, hor doa beste pista bat.

1- Ile oria da.

3- Bere etsai nagusia, aurpegia kaskezur bat bezala du, baina gorpuzkera oso indartzua du.

4- "Oilar" bat ere du lagun.

Barbadil

Aipamenaren egilea: ZangalotinoEz lagun hori erantzun errazegia zen, ze maltzurra izan naiz pistekin  :twisted:  :twisted:

Ya lo kreo!  :lol:

Pertsonaia benetan bitxia dela dirudi
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Zangalotino

Zeriea ez da oso antzinakoa, benga bota beste izen bat eta pizta definitiboa emango dut, ez baduzue asmatzen. :D  :D

Barbadil

Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Zangalotino

ez Flash Gordon (jode hau etbek bota zuen,ez dut gogoratzen :roll: ) , ez Adams family.

Hona hemen agidutako pista klabea:

1- Ile oria da.

5-Mutikoa txapel gorri bat darama buruan.

Barbadil

Beste pista klabe bat eman beharko duzu. :oops:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Zangalotino

Beste pistatxo  pare bat ea asmatzen duzuen :o

1- Ile oria da.

5-Mutikoa txapel gorri bat darama buruan.

6- Txapel gorria mutikoa erabiltzen du , beste dimentziotara bidaiatzeko, esan dezakegu zizare odiak edo zuloak irekitzen dituela.

7-" Oilarra " ontz istuna da, baina hauek olarra deitzen diote bera aserretzeko, uste dut oso garrantzitzua den liburutegi baten zaindaria dela.

FHarlock

Max fadarai edo Max haundia, horrelako zerbait zen. Zehazki ez dut gogoratzen.

Kuriosoa zegoen.