UDARAKO PROGRAMAZIOA

Sortzailea Taichisan, 2008ko Ekainaren 05a, 19:11:51

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Beno, azkenean ikusi denez jada nolakoa izango den aurtengo udako programazioa hemen jarriko det ikusi dezazuen:

GOIZA

08:00 BETIZU


08:00 HARTZ TXIKI
"ZER JANTZIKO OTE DU HARTZ TXIKIK?"


08:25 ISIDORO
"MUXINTZOAREN MENDEKUA"



08:45 DOREMIREN MAGIA
"AGUR,SORGIN APOEN MADARIKAZIOA"



09:10 HIRUKIAK
"HIRUKIAK ETA ERPURUTXO"




09:35 HARRIKETARRAK: TXIKIEN LIGA HANDIA
"HARRIKETARRAK: TXIKIEN LIGA HANDIA"



10:25 KERORO SARJENTUA
"JIRORO BERE MAITEA SALBATZERA ZURE ESANE"



10:50 POKEMON
"EGUNDOKO BALENTRIA"



11:10 DRAGOI BOLA GT
"INDARTSUENA!"



11:35 KITERETSU,NOBITAREN LEHENGUSU AZKARRA
"SOS.HUTSIK DAGOEN UHARTE BATEAN"




12:00 KATUTXAKUR
"TXAKURRIK GABE/JAN AHALA TA GEHIAGO"



12:25 BEREBIZIKO ESPIOIAK III
"FISIKAN BIKAIN?"



12:45 MEGAMAN
"NEBULAREN BASE SEKRETUA"



13:10 ETXEKALTETXOAK
"FLUFFY ETA SPIKE/JOLAS PARKEAN"



13:35 ZOROAK ZORO
"GAUEKO ERRONDA EGUNEZ HOBE-AITAREN AMETS"


ARRATSALDEA

14:50 MUNSTRO TXIKIAK
"XEBE XELEBRE-GORILAK IHES EGIN DU"



15:05 MUNDU GALDUA
"PILOTO"



16:45 TINTINEN ABENTURAK
"URREZKO HAGINDUN KARRAMARROA I"



17:10 MARTIN MISTERY
"ZINGIRATIK ETORRI ZEN"



17:35 POPEYE
"ANTZAR AMAREKIN JOLASTEN"



18:05 SUT & BLAI


18:20 BETIZU


18:20 SORGIN ASPERTUA
"VENEZIAKO GIZOTSOA"



18:25 NORMAN NORMALA
"KULTURAZALE ZORO"



18:50 ANNE ETXE BERDEKOA
"KASKAGORRIA"



19:15 X-TALDEA: EBOLUZIOA
"X ESTRATEGIA"



19:35 KITERETSU,NOBITAREN LEHENGUSU AZKARRA
"ESKOLAKO LANAK EGITEKO,ABUZTUAK 32 EGUN"



 
20:05 MEGAMAN
"BIHOTZ MINDUA"


Berdean daudenak horain emititzen hari direnak dira, Larajaz daudenak Beremisioak dira eta Gorrian daudenak Telesail berriak. Nabarmena da nola MEGAMANekin 2 atal emoteaz gain aldrebes emitituko dituela, auxe da lenengo bigarrena eta azkenik lehengoa(ETB logikaXD). Azteazkenetik aurrera Pokemon estreinaldia izango dugu lehen denboraldiarekin. Kiteretsu ere 2 atal egunero, ez dakit megamanen logikarekin emitituko duten ala ez. Badirudi x-taldea eboluzioa astelehenean emoteko direla soilik, baino nork daki....ohituta gaude eta etbkoen tontakei. Katutxakur errepikatzen hasiko dira, horain dela urte gutxiko telesaila, ez da oso interesgarria baino bueno, eta estreinu bat, MUNSTRO TXIKIAK(little monsters) oso telesail txarra(eman ahalko zuten behingoz Shaman king ez??).

Gehiagorik ez , ia asteburutan zein planteamendu emango diguten, aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi


Taichisan

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Ekainaren 05a, 19:54:56
Munstrotxo hauek ahaztu dituzu



Ez dut ukatzen Pokemonen filmeren bat emitituko duten baino telesaila uztailak baino lehenago amaituko da, gogoratu egunero emititzen dutela, 7 atal astean, eta gaur 34.atala hemon dabetela ta jakinda 52 atal direzela atera kontuak^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

shanks_op

nik uste emn behsrko luketena fullmetal izango zen  :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD
baina one piece hasieratik ondo legoke baita telesail berrirenbat ere  ;tximuzoro
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Ekainaren 05a, 20:38:49
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Ekainaren 05a, 19:54:56
Munstrotxo hauek ahaztu dituzu



Ez dut ukatzen Pokemonen filmeren bat emitituko duten baino telesaila uztailak baino lehenago amaituko da, gogoratu egunero emititzen dutela, 7 atal astean, eta gaur 34.atala hemon dabetela ta jakinda 52 atal direzela atera kontuak^^

Jarri dudan irudia aurkitu dudan lehena izan da, horregatik jarri dut. Ez nintzen filmeetaz ari, serieaz baizik XD

jonnydbz

Ez da nik nahi dudalako (ze ez dut ezagutzen), baina Keroro emititzen ez badute ya ez dakit zertan dabiltzan, rekete ofiziala da ETB ya amititu behar dela.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Ekainaren 05a, 22:34:17
Ez da nik nahi dudalako (ze ez dut ezagutzen), baina Keroro emititzen ez badute ya ez dakit zertan dabiltzan, rekete ofiziala da ETB ya amititu behar dela.

Baina goizetan emititzen dute eta

jonnydbz

Jajaja, ba ez dut anuntziorik ere ikusi  :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Ekainaren 05a, 23:15:15
Jajaja, ba ez dut anuntziorik ere ikusi  :xD

Ba martxotikan ari dira emititzen...jada ia 60-garren atalean dijoaztela uste dut

Taichisan

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Ekainaren 05a, 23:17:11
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Ekainaren 05a, 23:15:15
Jajaja, ba ez dut anuntziorik ere ikusi  :xD

Ba martxotikan ari dira emititzen...jada ia 60-garren atalean dijoaztela uste dut

Baronluigik arrazoi du^^ horain dela dexente hasi ziren emititzen, dena den Ni hao txina edo Jatekoaren egiak aparte aurten noiz ikusi duzu etbk emitituko duen telesail baten iragarkirik?? ta are gutxiago animazioa bada noski. Ni grabatzen nabil, tamalez lehen atala galdu nuen ez zutelako ezertarako abisatu.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Kerororen 2. denboraldia ere ematen dabiltza? Ala, konprimitzeko gehiago :xD

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Ekainaren 06a, 14:30:46
Kerororen 2. denboraldia ere ematen dabiltza? Ala, konprimitzeko gehiago :xD
Ba bai, 54.atala emititu dute gaur ahin zuzen ere eta bakarra faltan, eskerrak lehena dena ze bestelaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Orduan...... lehen denboraldia 51 dira? Hauek osorik daukate eta 51.a dute azkena, eta Sharean ere 51.a da agertzen den azkena. Zenbakiak ere logika gehiago dauka egia esan.

baronluigi

Kero Kero Kero opening-a 51garren atalerarte da...hortik aurrera beste bat botatzen dute...(hala ere, ETBe-k berdina botako duela uste dut xD)

Taichisan

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Ekainaren 07a, 12:44:45
Kero Kero Kero opening-a 51garren atalerarte da...hortik aurrera beste bat botatzen dute...(hala ere, ETBe-k berdina botako duela uste dut xD)
Izatez horrela izan beharko zuen, badakigu ta japoniarrek openinga ta endinga aldatzen dutelako, Baino gauza bat jakin behar duzue eta da LUK INTERNACIONALen lizentzia dela ta hori esan nahi du, Doraemon, Shinchan eta Kochikameren moduan opening ta ending bakarrarekin hasetzen direzela, ta klaro, horrela egoten garela betirako(kochikamerena gainera ez da lehen openinga baizik eta 2.a), ordun naiz ta openinga aldatu Cartoon networken(ta jakinda azken finean abesti berdina dela) ba neri berdin zait ze Euskal Encodings muntaian opening guztiak egongo dira, euskaraz ez daudenak japoniarrez ta listo;) Gainera "KERORO SARJENTUA" kortinillak emititzen dutenez gero perfekto dago rotuluan jartzeko;)

P.D: Anomi Aju, azterketak gainditzazu ta bidali azkar materiala mutaia egiten hasi nahi dut eta XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!