[ETB1] GALACTIK FOOTBALL, MEGAMAN SARE BORROKALARIA eta beste gauzatxo batzuk

Sortzailea Taichisan, 2007ko Urriaren 12a, 16:49:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Bueno, release berriak egiteko prest gaudenez gero, hemen dakarkigute denboraldi hontako telesail berria, Galactik football, JETIX eman dutena horain dela 2 urte, frantziarra ta egia esan oso telesail interesgarria. Ia norbaitek hartu ahal duen, ze benetan interesgarria da(dena ezin bada behintzat audioak, dvdak salgai daude eta, baita ere alkilatzeko modun).
Eta azkenik Megamanen reemisioa(espero dugu oraingoan ondo egitea)eta honetarako, norbaitek audioak arrapa ditzan behar dut, baino Bat ere galdu gabe ,zeren baditut asko galdu nituenak ta releasea amaitu nahiko nuke. Gero MEgaman Axess-erako eta Star force, bideoa ta audioa beharko nuke , nik arduratuko naiz ripeatzeaz , baino Arsenicum edo Orionatk behar zaituztet zuek grabatzeko almenos(ta geor betiko modun, bi telesail hauek pandotik bidali poliki poliki ta nik ripeatuko nituzke, zeren ya ez dut inolako modurik grabatzeko, dvd grabagailurik ez dot eta).

GALACTIK FOOTBALL Azken erreserbaren ordez emitituko da ASTEARTEA 16TIK(13:35) aurrera.

MEGAMAN SARE BORROKALARIA ONE PIECEren ordez emitituko da ASTELEHENA 15etik(19:20) aurrera.

Beste gauzatxo bat, Megaman One pieceren ordez kendu dute, juxtu juxtu 99.atalean utzi dute, perfekto bigarren tandan 100.ataletik segitzeko. Hau nik uste Megaman osoa emititzen dutenerako hasiko dela(Sare borrokalaria:52 atal+ Axess:50 atal + Star Force 26 atal) eeeeta Dragoi bola zko 104.atala heltzen denean Conan Detektibea sartuko dute beren ordez.

Eta Azkenik esan DONKEYKONG eta BERE HERRIALDEA igande hontarako dagoela programatuta berriz asike ia oraingoan emititzen duten(ta inork hartzen dauen ostabere).

Ezer gehiagorik gabe, Aio Pelaio...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Oraintxe agertu da ETBn emango den materiala gainbegiratzen duten lekua edo holako zeozer, eta Galactik footballen audioa egon dira begiratzen

Taichisan

Beno, ikusten dut jada berri hauek ez dutela ezertarako balio izaten(bakarrik Ajuk idatzi dau ta inork gehiago ez :cryy), dena den dudatan nago inork hartuko dituen ala ez... :dead :dead

Behintzat Galactik Footbalen inguruan DVDrip batzuk aurki ditut torrent.ean, ikusteko dago ripeo onak diren eta erabilgarriak diren, zeren horrela izanda muntaia zuzenean egingo litzake.

Megamanen inguruan, atal batzuen(askoren)audioak falta zaizkit, Hurrengo listako atalok dira:

06.-UR-SISTEMA IZOZTU DUTE

10.-SARIKETA NAGUSIA

11.-SKULLMANIA

12.-BORROKA ZOROA ETA SUGAR BEROA 1

23.-PHARAOHMAN BIRJAIO DA

24.-MEGAMAN BERREGITEA

31.-BIRUS-LANTEGIA!

42.-ILARGIRA

46.-Grave 

47.-Bass 

48.-The End Of The End 

49.-The NetBattle Of The Hearts!

51.-From Here To Revolutionary PET's 

52.-Virus Busters! 

Hauek eukita MEGAMAN SARE BORROKALARIA telesaila osoa eukiko genuke ta muntaia amaitutzat emango zan.

Eskerrik asko laguntzen didazuenoi :thumbsup
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Beno ,gaur Galactik football.en lehen atala emititu dute, ta hauxe da neure eritzia:
Bikoizketa bikaina, Gaztelaniar bikoizketaren berdina ,aktore pare batzuk kenduz(batez ere euskaraz ez dakitenak). K2000n egin da bikoizketa ta oso dinamikoa izan da lehengo atala(benetan ez dut inoiz ikusi orain arte,bakarrik k2000 bikoizeten hari zirenean Jetixerako), oso interesgarria jakinda Frantziar animazioa dala ta frantziarrek aspaldion oso motibatutak daude animazio oso onak egiteko(ikustagun ere KODEA:LYOKO).
Ia ia jaitsita dago lehengo atalaren Rawa ta ikusiko det ia zer eitten dudan,....3 telesail berri, taichisanen 3 release muntaketa berri.... :angelno
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!