Heroiak [40/??]

Sortzailea MikelEiza, 2007ko Irailaren 24a, 02:37:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Mila esker!! Zenbat atal dira guztira?? Dvd kutxan datorren komikia al da??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urriaren 19a, 19:29:24
Zenbat atal dira guztira??
Aste honetakoearekin 55 atal doazela uste dut.

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urriaren 19a, 19:29:24
Dvd kutxan datorren komikia al da??
Zoritxarrez, dvd kutxan datorren komikiak, atal hauetako hiru besterik ez ditu biltzen.
Ea argitaletxeren batek bilduma osoa argitaratzen duen.

jonnydbz

Orduan orain argitaratzen ari dira ez?? (AEBetan suposatzen dut). Badaude atal pilla orduan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Zuzen zaude, astean atal bat jartzen dute web ofizialean eta normalean komiki hori aste horretan telebistan emititutako atalaren gehigarria izaten da.

Kiogo

Kriston kalitatezko lana egiten ai zeate, aizue!  :hail
Jarraitu horrela eta eskerrikasko!!

MikelEiza

9. eta 10. atalak igota.

Orain Heroiak telesailak upload atalean foro propioa duenez, hobe gai hau foro horretara mugitzea, ezta? :whistling

orionatk


MikelEiza

Hurrengo biak lehenengo postean jarri ditut. Ez dut denborarik izan errepasatzeko, baina suposatzen dut ondo egongo direla.

Kiogo

Ondo daude bai, mila esker kapitulu berriengatik!!!  :cheesyy

MikelEiza

Ba ez, ez zeuden ongi. 12. atalari orri bat falta zitzaion, baina jada uzendu dut. Lehengo postean duzue bertsio berria.

Kiogo

 :xD Ea ondo deskonprimitzen zian konprobatu nun... Jeitsi det berriro ere!  :thumbsup

MikelEiza

Aspaldian ez dut komikirik jarri, baina aspaldiko partez lehenengo postean duzue hurrengo atala. Bihar eguerdi aldera edo 14. atala jarriko dut.

darko

Baina ni nintzen aspaldi ez jartzearen erantzulea, BeleBeltz, dena esan XD
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

MikelEiza

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2007ko Azaroaren 25a, 00:42:37
Baina ni nintzen aspaldi ez jartzearen erantzulea, BeleBeltz, dena esan XD
Ez dut horrelakorik aipatu "presioa" ez sartzeagatik. Nahiz eta oraingoan normalean baino denbora gehiago behar izan duzun, itzulpena oso ona da eta beraz merezi du itxaroteak.

Atzo esan bezala 14. atala gehituta.

MikelEiza

Hurrengo bi atalak igota eta 14. atalak akats txiki bat zeukanez berriz igo dut.