1 Formula

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Urriaren 04a, 15:06:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Hamiltoneri nahiko pakete dekotzet. Beste egunean puntuak kendu edo ez erabakitzen egon ziren bere erruz gertatu zan istripu bategaitik. Ez zanez irudirik egon azkenean ez zan ezer egin. Baie japonen izan zanez lasterketa, zelan ez, japoniar batek grabatu egin deu.

http://es.youtube.com/watch?v=8hWIfBkVQUk

Ta Haimito ostabere begiradapean dau. Nigaitik 10 puntuak kentzea!!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

FIAri gezurra esan, berak ezeukala emailik espionajeko kasuan, kriston bola, ta Alonsok bere guztiak eman FIAri, eta zigorra bientzat berdina?  :fhar Gaizki egin zuten punturik ez kentzen. Biek egin dute tranpa ba?a Alonsoren zigorra gutxiago izan beharko zen, tranpa onartzearren, eta horrenbestez Hamiltoni puntu gehiago kendu. Ta gainera Raikkonen ere urbil egongo zen, burruka 3ren artean izango zen, emozio gehiago.

Ta orain hau. Tipo honek eztu irabazterik merezi  :fhar Ba?a inglesa da. Ta hori Alonsori amorrua diodala, ba?a eske bestea...

barraplaust

Nik telebistan ikusi dut bideoa, (youtuben jada ez dago eskuragarri... :aznn, eta esan behar dut nire ustez biei puntu guztiak kendu beharko zitzaizkiela... Baina aukeran nahiago dut Hamiltonek irabazten badu, eta ez Alonsok... Sekulako paketea hartu diot, baina nik uste Tele5-ko komentarioengatik ere badela... :egiptooo
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum

F-1 SAILKAPEN NAGUSIA
1?    Lewis Hamilton    107
2?    Fernando Alonso    95
3?    Kimi R?ikk?nen    90
4?    Felipe Massa    80
5?    Nick Heidfeld    56

Ni FIAko izengo banintzen, 10 puntu kendu ta 97,95,90 puntugaz  2 lasterketaren faltan... hori baino hoberik ez dau.

http://es.youtube.com/watch?v=HRSnWbSWIP4  Hemen igon deurie ostabere bideoa.

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Urriaren 04a, 15:43:24
Nik telebistan ikusi dut bideoa, (youtuben jada ez dago eskuragarri... :aznn, eta esan behar dut nire ustez biei puntu guztiak kendu beharko zitzaizkiela... Baina aukeran nahiago dut Hamiltonek irabazten badu, eta ez Alonsok... Sekulako paketea hartu diot, baina nik uste Tele5-ko komentarioengatik ere badela... :egiptooo

Alonsori mania euki dotzen jende askok pena hartu dotzo aurten. Ni Anti-Sumaker izan nanzenez betidanik (Damon Hill-en garaitik) ba Alonso gustetan dast, aunke telebistari soinua kendu behar irabazten deuenean. :whistling

PD: Tele5koak payaso batzuk direz. De la rosa izen ezik.

getxoztarra

Ni anti-Alonso izen naz, ba?a aurten Hamiltonena ikusita ez naz hain anti-Alonso. Antien zerrenda bat eginez gero, lehenengoa Hamilton izango zan ta bigarrena Alonso. Ia azkenean Raikonen-ek irabazten dauen...jajaja

barraplaust

Ni anti-alonso naiz eta oraingoz behintzat hala izaten jarraitzen dut, azken batean mundu horretan lan egiten duten guztiak berdinak dira, irudi hobea edo txarxeagoa izan, eta alde horretatik Alonso baino txuloagorik ez dago!

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Urriaren 04a, 16:17:16

Alonsori mania euki dotzen jende askok pena hartu dotzo aurten. Ni Anti-Sumaker izan nanzenez betidanik (Damon Hill-en garaitik) ba Alonso gustetan dast, aunke telebistari soinua kendu behar irabazten deuenean. :whistling

PD: Tele5koak payaso batzuk direz. De la rosa izen ezik.

Anti-Schumacher?? Hori bai ezin dezakedala ulertu... :xD :xD Eta tele5ri buruz... Lobato entzun eta botagurea sartzen zait segituan... :lol

Arsenicum

Aitagaz ikusten nendun lehen 1 Formula eta 1994an. Azkeneko Lasterketan Sumacher lehenengo egon zan sailkapenean puntu bat giaugaz. Eta bigarren Damon Hill. Pasatzera joan zanean ikusi Sumacher putasemeak egin zeuena:

http://es.youtube.com/watch?v=f7w5dGgLWQo

Ordutik ona dekotzet mania. Ta bi urte gerorau bardine iten saiatu zan.

barraplaust

Bai bai!! :lol Hori ikusita dauket... :xD Horrelakoxe afizioa zuen gure Kaiserrak, gogoratzen zarete Alonsori iaz Monakon egin zionaz? :lol

jonnydbz

Ondion ikusten ez dotena da zelan Hamiltonek txoke hori porboketan dauen...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Eztago ulertu beharrik, puntuak kendu behar dira ta listo  :xD :xD :xD

Arsenicum

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urriaren 05a, 00:20:22
Ondion ikusten ez dotena da zelan Hamiltonek txoke hori porboketan dauen...

Ba, arau batzuk dauz segurtasun kotxea atzean joaten danean. Ezin da frenazorik emon edo norabidea aldatu askotan. Segurtasun kotxean atzean 5 kotxen distantzia itxi behar da bebai.

Tipo honek iten deuena da, kasi segurtasun kotxean parean jarri (1.go arau haustea) ta gero frenazo en seko (2.na). Bigarren doanak ezin deu Hamilton aurreratu edo penalizatu iten deurie, ta orduen ezkerrera doa ta frenatu iten deu. Ta 3. doanak be ezin deu bigarrena aurreratu ta aukeratzen behar deu edo Hamilton eroan aurretik edo bestea eroan. Ta zoritxarrez bestea aukeratu zeuen.

jonnydbz

Orduan posible da zeozer egotia bai.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Ba azkenean ez dute zigortu! :yahoo

darko

Hamilton edozer izango da, baina Alonsok irabaztea baino nahiago dut inpernuko demonioak irabaztea ere. Kimi erregularragoa izango balitz...
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum

:brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall

Ia horman kontra jotzen bada edo zeozer kabroi hori. Hamilton edo Kimi artean Kimi 100 bider aukeratzen dot.